masunen
Tervetuloa joukkoon Syys minunkin puolesta! Täällä meitä makeita ihmisiä riittää, eehhehe, eehhehe...
Ja tervetuloa telakalta takaisin Kipsulle, menikö synnytys sutjakasti?
Linnea, mulla on viikkoja kasassa nyt 23+4 ja iloisesti yli on menneet mullakin noi molemmat aikaisemmat, eka 14 pv ja sitten käynnistettiin ja toka oli 7 pv yli kun ymmärsi lähteä tulemaan ihan ite. Täytyy kyllä sanoa, että ne la:n yli menevät päivät on tooosi pitkiä. No, tää raskauden keskivaihe on kyllä silleen mukavaa aikaa, kun nuo kaiken maailman raskauteen kuuluvat vaivat on vähimmillään ja vaaveli potkii ja heittelee volttia masussa oikein iloisesti.
Mullahan tuo sokerirasitus on vielä edessä, vasta syyskuun puolen välin jälkeen, joten sopii tietty elää toivossa, että olen tässä joukossa ihan "turhaan", vaikka se rd viime kerralla olikin. Eipä silti, täällä on niin mukavaa porukkaa, että aattelin täällä hengailla joka tapauksessa jatkossakin. En tiiä sitten vaikuttaako se mitenkään testin tuloksiin, jos yritän näin etukäteen elää ihmisiksi tuon sokerin ja rasvan kanssa... tosin vähän vaihtelevin tuloksin :ashamed: Äsken vetelin muuten terveellisen kala-aterian päällä varmaan desilitran tartar-kastiketta, kun se on mun ihan vastustamatonta herkkua. Vaan eikös tartar-kastike ole terveellistä kasvisruokaa??