SOKERIKLUBI II

eilen sit kotiuduttiin sairaalasta.
pikku tyttö 3330g/50cm
pikkanen ero verrattuna siihen ensimmäiseen 4,7kg jötikkään =)
käynnistyshän oli sillon 38+3 ja kätilö sanokii et ainaki 2 vkoa etuajassa oli. eli olishan siit saattanu isompi tulla mut ei ihan niin iso ku poju..
synnytys meni hyvin, ponnistusvaihe ku itestään ku oli ni pieni täl kertaa...
nyt totutellaan miten ollaan kolmistaan kotona, mies kun ei jää nyt heti isyyslomalle vaan vasta myöhemmin. eka aamu menny ihan ok
=) saa nähä sit ku pikkunen alkaa valvoo enempi miten menee....
mut palailen ku vähän ehtii tottuu tähän...
terv. miimu suklaalevyjen kera :ashamed: =)
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2006 klo 10:14 MiiMu3 kirjoitti:
eilen sit kotiuduttiin sairaalasta.
pikku tyttö 3330g/50cm
pikkanen ero verrattuna siihen ensimmäiseen 4,7kg jötikkään =)
käynnistyshän oli sillon 38+3 ja kätilö sanokii et ainaki 2 vkoa etuajassa oli. eli olishan siit saattanu isompi tulla mut ei ihan niin iso ku poju..
synnytys meni hyvin, ponnistusvaihe ku itestään ku oli ni pieni täl kertaa...
nyt totutellaan miten ollaan kolmistaan kotona, mies kun ei jää nyt heti isyyslomalle vaan vasta myöhemmin. eka aamu menny ihan ok
=) saa nähä sit ku pikkunen alkaa valvoo enempi miten menee....
mut palailen ku vähän ehtii tottuu tähän...
terv. miimu suklaalevyjen kera :ashamed: =)
onnea :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2006 klo 10:14 MiiMu3 kirjoitti:
eilen sit kotiuduttiin sairaalasta.
pikku tyttö 3330g/50cm
pikkanen ero verrattuna siihen ensimmäiseen 4,7kg jötikkään =)
käynnistyshän oli sillon 38+3 ja kätilö sanokii et ainaki 2 vkoa etuajassa oli. eli olishan siit saattanu isompi tulla mut ei ihan niin iso ku poju..
synnytys meni hyvin, ponnistusvaihe ku itestään ku oli ni pieni täl kertaa...
nyt totutellaan miten ollaan kolmistaan kotona, mies kun ei jää nyt heti isyyslomalle vaan vasta myöhemmin. eka aamu menny ihan ok
=) saa nähä sit ku pikkunen alkaa valvoo enempi miten menee....
mut palailen ku vähän ehtii tottuu tähän...
terv. miimu suklaalevyjen kera :ashamed: =)
Onneaonnea! :flower: :D

Täytyy tulla hehkuttaan et eka kymmenen kiloa on nyt tiputettu! Tarjoisin kakkukahvit mut tyydyn porkkanoihin ja lightmehuun! :kieh: :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2006 klo 10:14 MiiMu3 kirjoitti:
eilen sit kotiuduttiin sairaalasta.
pikku tyttö 3330g/50cm
pikkanen ero verrattuna siihen ensimmäiseen 4,7kg jötikkään =)
käynnistyshän oli sillon 38+3 ja kätilö sanokii et ainaki 2 vkoa etuajassa oli. eli olishan siit saattanu isompi tulla mut ei ihan niin iso ku poju..
synnytys meni hyvin, ponnistusvaihe ku itestään ku oli ni pieni täl kertaa...
nyt totutellaan miten ollaan kolmistaan kotona, mies kun ei jää nyt heti isyyslomalle vaan vasta myöhemmin. eka aamu menny ihan ok
=) saa nähä sit ku pikkunen alkaa valvoo enempi miten menee....
mut palailen ku vähän ehtii tottuu tähän...
terv. miimu suklaalevyjen kera :ashamed: =)
ONNEE :flower: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 00:09 Champion kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2006 klo 10:14 MiiMu3 kirjoitti:
eilen sit kotiuduttiin sairaalasta.
pikku tyttö 3330g/50cm
pikkanen ero verrattuna siihen ensimmäiseen 4,7kg jötikkään =)
käynnistyshän oli sillon 38+3 ja kätilö sanokii et ainaki 2 vkoa etuajassa oli. eli olishan siit saattanu isompi tulla mut ei ihan niin iso ku poju..
synnytys meni hyvin, ponnistusvaihe ku itestään ku oli ni pieni täl kertaa...
nyt totutellaan miten ollaan kolmistaan kotona, mies kun ei jää nyt heti isyyslomalle vaan vasta myöhemmin. eka aamu menny ihan ok
=) saa nähä sit ku pikkunen alkaa valvoo enempi miten menee....
mut palailen ku vähän ehtii tottuu tähän...
terv. miimu suklaalevyjen kera :ashamed: =)
Onneaonnea! :flower: :D

Täytyy tulla hehkuttaan et eka kymmenen kiloa on nyt tiputettu! Tarjoisin kakkukahvit mut tyydyn porkkanoihin ja lightmehuun! :kieh: :kieh:
VOI ONNEE!! :flower:
ja kiitti porkkanoist ja lightmehusta ;) niitä mie tarviinki.. :ashamed:
No oikeesti miun paino oli vaan +800g enemmän kuin 2 viikkoo sitten..
mut kappas miut jäi vähän mehuu lasiin.. lähen nyt nautiskelemaan sen mehun ennen kun tenavat kerkee..

:wave:
 

ONNEA MiiMu3!!!!! :flower: :flower: :flower: :hug: :hug: :hug:

Tulin hiukka kuulumisianikin kertoilemaan.

Täällä minä ihteäni inhoon, joo kun on tää painon kans kamppailu mennynä aivan poskilleen. :ashamed: :x Meinaan kun ai laske ei, vaan nousuun pyrkii takaisin heti kun saan muutaman kilon pois lastistani.
Niin no vaan onhan sitä tullut viiko tuossa lomailluksikin ja sen aikana seisovist pöydist syöty parikertaa päiväs. Vaan kyl yritin kohtuuden rajois ruokamäärat pidellä, mut ku ei niist raaka-aineist ole tietoo. Ni taatusti tuli suuhun pistellyks vähemmän kevyttä ainesta. :$ Eikä voi kyl liikunnallakaan kehuskella, sillä sekin minimiin jäi.
No, mut jos täst vaik taasen ihteensä niskavilloist hiukan nostelis ja uutta yritystä aloittelis sitten elokuulla, kun on kaikki lomat ensin lomailtu. :headwall:
Vaan juu kyllähän minä täällä edelleen odottelen sitä "virallista" lupaa hiukan painoani nostellakin tai ainakin samois pidellä. Elikkä plussaa raskaustestiin otellaan, mut sikäli mikäli se ilmaantuu. Ninn sitten on kyl ryhdyttävä tuon etusivun diettiä tarkemmin noudattelemaan kun on riskitekijät olemas rd:lle. :whistle:

Vaan nyt on mentävä joten tulempa sitten taas joskus kertoilemaan kuulumisiani.

:wave: :wave: :wave:
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 00:09 Champion kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2006 klo 10:14 MiiMu3 kirjoitti:
eilen sit kotiuduttiin sairaalasta.
pikku tyttö 3330g/50cm
pikkanen ero verrattuna siihen ensimmäiseen 4,7kg jötikkään =)
käynnistyshän oli sillon 38+3 ja kätilö sanokii et ainaki 2 vkoa etuajassa oli. eli olishan siit saattanu isompi tulla mut ei ihan niin iso ku poju..
synnytys meni hyvin, ponnistusvaihe ku itestään ku oli ni pieni täl kertaa...
nyt totutellaan miten ollaan kolmistaan kotona, mies kun ei jää nyt heti isyyslomalle vaan vasta myöhemmin. eka aamu menny ihan ok
=) saa nähä sit ku pikkunen alkaa valvoo enempi miten menee....
mut palailen ku vähän ehtii tottuu tähän...
terv. miimu suklaalevyjen kera :ashamed: =)
Onneaonnea! :flower: :D

Täytyy tulla hehkuttaan et eka kymmenen kiloa on nyt tiputettu! Tarjoisin kakkukahvit mut tyydyn porkkanoihin ja lightmehuun! :kieh: :kieh:
ONNEA CHAMPPIS!!!!!!!!! :flower: :hug: JEE!
 
linnea 75
nostetaanpa meitä vähän. missä kaikki ovat?

huomenna Joensuuhun. odottelen mm. kovasti, että pääsee ulos syömään toivonmukaan useampaan kertaan. makuelämyksiä siis tiedossa. :p

mites Dara?
 
..no kiva ko pääsit Joensuuhu.. :D ..*kerro tutuille terveisii!*..no oon ihme kyl...ootha sie jo mennykki ko mie tätä kirjotan..

Mie en kyl nyt minnekkää oo menos.. eilen kävin labras..menin linkillä, kävin isän haudalla kastelee kukat ja kävelin 9km takas kotiin...soiinä sitten purin sen iskän ikävän kivien potkimiseen enkä kiukkuumiseen kotona...no

se miks mie siel labras kävin on ko miul nyt seuraillaan tätä menkka kiertoo.. :x :/ ..ja sen takia tarvii aina tarkistaa että jos raskaustesti on +/-... :eek: :eek: ...no mie tietty ajattelin että ENHÄ MIE NYT MILLÄÄN..VOI OLLA PIENIINPÄIN......

niiko sanotaa luulo ei oo tiion väärti...MIE PLUSSASIN...
Nyt sit jatketaan ruokakuria pisaralleen, sokerirasitus on kait elokuun lopussa tai sitten suuskuun alussa... jos tää nyt etenee miten...ko on yks menny kesken. :\| NII ETTÄ TÄMMÖSTÄ...

:heart:
 
linneA 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2006 klo 08:47 Darelbeida kirjoitti:
..no kiva ko pääsit Joensuuhu.. :D ..*kerro tutuille terveisii!*..no oon ihme kyl...ootha sie jo mennykki ko mie tätä kirjotan..

Mie en kyl nyt minnekkää oo menos.. eilen kävin labras..menin linkillä, kävin isän haudalla kastelee kukat ja kävelin 9km takas kotiin...soiinä sitten purin sen iskän ikävän kivien potkimiseen enkä kiukkuumiseen kotona...no

se miks mie siel labras kävin on ko miul nyt seuraillaan tätä menkka kiertoo.. :x :/ ..ja sen takia tarvii aina tarkistaa että jos raskaustesti on +/-... :eek: :eek: ...no mie tietty ajattelin että ENHÄ MIE NYT MILLÄÄN..VOI OLLA PIENIINPÄIN......

niiko sanotaa luulo ei oo tiion väärti...MIE PLUSSASIN...
Nyt sit jatketaan ruokakuria pisaralleen, sokerirasitus on kait elokuun lopussa tai sitten suuskuun alussa... jos tää nyt etenee miten...ko on yks menny kesken. :\| NII ETTÄ TÄMMÖSTÄ...

:heart:
onnea!!! ootko ok? sori tynkä kommentti, ei taivu nyt parempaan.

täälle h-vetti valloillaan, joten en uskalla istuu täällä kauempaa. äsken tuli ukolta sanomista, kun lepuutin ahteriani jopa 30 minsaa koneella. että jos ei mitään kuulu, niin olen heittänyt joko nörtin tai nörtin koneen pihalla. :hug:

ps. Jönssissä oli kivaa, tosin unet jäi vähiin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 15:26 linneA 75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2006 klo 08:47 Darelbeida kirjoitti:
..no kiva ko pääsit Joensuuhu.. :D ..*kerro tutuille terveisii!*..no oon ihme kyl...ootha sie jo mennykki ko mie tätä kirjotan..

Mie en kyl nyt minnekkää oo menos.. eilen kävin labras..menin linkillä, kävin isän haudalla kastelee kukat ja kävelin 9km takas kotiin...soiinä sitten purin sen iskän ikävän kivien potkimiseen enkä kiukkuumiseen kotona...no

se miks mie siel labras kävin on ko miul nyt seuraillaan tätä menkka kiertoo.. :x :/ ..ja sen takia tarvii aina tarkistaa että jos raskaustesti on +/-... :eek: :eek: ...no mie tietty ajattelin että ENHÄ MIE NYT MILLÄÄN..VOI OLLA PIENIINPÄIN......

niiko sanotaa luulo ei oo tiion väärti...MIE PLUSSASIN...
Nyt sit jatketaan ruokakuria pisaralleen, sokerirasitus on kait elokuun lopussa tai sitten suuskuun alussa... jos tää nyt etenee miten...ko on yks menny kesken. :\| NII ETTÄ TÄMMÖSTÄ...

:heart:
onnea!!! ootko ok? sori tynkä kommentti, ei taivu nyt parempaan.

täälle h-vetti valloillaan, joten en uskalla istuu täällä kauempaa. äsken tuli ukolta sanomista, kun lepuutin ahteriani jopa 30 minsaa koneella. että jos ei mitään kuulu, niin olen heittänyt joko nörtin tai nörtin koneen pihalla. :hug:

ps. Jönssissä oli kivaa, tosin unet jäi vähiin.
KIVA ETTÄ OLI KIVAA :D

OOn ainakin viel yhtenä kappaleena..no mutku miul on takana ..ennen kuopusta..yks keskeytyny keskenmeno..nii en luota eenen ko oon ihan synnyttämään menossa... :eek: :D :headwall:

no siitäkään ei tiedä ehinkö sairaalaan.. kuopus(1h50min) touhun jälkeen kätilö sanoi että jos viel teet saat varautuu synnyttää kotona! :D ;)
Nyt mein "millon koulu alkaa?" porukka haluu mamin syömään... :heart:

p.s tyttö melkein 8v kysyi "äit,miten voip nukkuu jos on vauva mahas, silleen mahallaan?" vastasin.."sillee ihan samalleen ko muutenki" tyttö sano:" no ei varmasti! :eek: sehän litistyy!!!!!! se vauva varmaan pulpahtaa selän puolelle ja sit ois ko kilppari!! ;) "

sama neiti eilen kaupungil kailotti.."äiti on pullee, kun sil on vauva mahas!"

ei olla todellakaan kerrottu viel kelleenTÄYTELÄINEN :whistle:
 
linnea 75
\KIVA ETTÄ OLI KIVAA :D

OOn ainakin viel yhtenä kappaleena..no mutku miul on takana ..ennen kuopusta..yks keskeytyny keskenmeno..nii en luota eenen ko oon ihan synnyttämään menossa... :eek: :D :headwall:

no siitäkään ei tiedä ehinkö sairaalaan.. kuopus(1h50min) touhun jälkeen kätilö sanoi että jos viel teet saat varautuu synnyttää kotona! :D ;)
Nyt mein "millon koulu alkaa?" porukka haluu mamin syömään... :heart:

p.s tyttö melkein 8v kysyi "äit,miten voip nukkuu jos on vauva mahas, silleen mahallaan?" vastasin.."sillee ihan samalleen ko muutenki" tyttö sano:" no ei varmasti! :eek: sehän litistyy!!!!!! se vauva varmaan pulpahtaa selän puolelle ja sit ois ko kilppari!! ;) "

sama neiti eilen kaupungil kailotti.."äiti on pullee, kun sil on vauva mahas!"

ei olla todellakaan kerrottu viel kelleenTÄYTELÄINEN :whistle:

[/quote]

:D siis noihin lapsen kommentteihin. meillä kans esikoinen huuteli kadulla, että äidillä on vauva mahassa. ja että äidillä on tukisukat (arvovaltaisessa seurassa, kahvipöydässä ja kassajonossa). tai, että äiti on kakalla. ja pajattaa ylipäätään kokoajan. on hiljaa vain ja ainoastaan nukkuessaan tai syödessään jäätelöä.

miullakin on ollut yksi keskenmeno. niitä kuulemma väistämättä tulee, jos tahtoo useampia lapsia. mie en osannut myöskään olla luottavaisin mielin, ennenkuin näin kuopuksen ultrassa. nyt vienosti vihellellen pidetään peukkuja tämän tulevan lapsosesi puolesta. ja harvemmin niitä kai peräkkäin tulee... :hug:

aiheeseen liittyen, mie pääsin siel matkassa savupalvatun tofujuuston makuun, ai nam!

ja taas meillä itketään eli :hug:

missäs muut vanhat kuomat? onneksi on Dara pitämässä seuraa. :D
 
Täytyy tulla nostamaan meitä! Meillä on ollut hulinaa ja vilskettä kun ensinnäkin toi kuopus on ollut miltei viikon kuumeessa ja siltä on saatu rampata viemässä pissanäytteitä yms. (siis tosi korkea kuume eikä muuta) ja nyt kun kuume on laskenut tuli nypyt eli oli ilmeisesti ns. pitkittynyt vauvarokko!

Mulla paino putoaa hienosti alaspäin ja olen tosi ahkerasti jaksanut lenkkeillä! puhtia ulkoiluun on antanut pankin lainalupaus että voimme aloittaa oman talon rakentamisen :D Ihanaa! Tosin tontti puuttuu vielä... Yhtä käytiin katsomassa ja olikin ihan kiva mut oli niin kovin syrjässä kun mieluummin asuttais täällä Nokian keskustan läheisyydessä. muuten ei ole syrjässä asumisessa vikaa mutta kun kouluun menen ens syksynä Tampereelle ja kulkeminen sinne menis tosi hankalaks ja mä en luovu koulupaikasta kun viimeinkin pääsin lukemaan sitä painoviestintää mistä olen haaveillutkin!

Mitäs muille kuuluu täällä? No mut täytyy mennä kun tuo kuopus parkuu vieressä... Kait sillekkin pitäis ruokaa antaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 11:40 Champion kirjoitti:
Täytyy tulla nostamaan meitä! Meillä on ollut hulinaa ja vilskettä kun ensinnäkin toi kuopus on ollut miltei viikon kuumeessa ja siltä on saatu rampata viemässä pissanäytteitä yms. (siis tosi korkea kuume eikä muuta) ja nyt kun kuume on laskenut tuli nypyt eli oli ilmeisesti ns. pitkittynyt vauvarokko!

Mulla paino putoaa hienosti alaspäin ja olen tosi ahkerasti jaksanut lenkkeillä! puhtia ulkoiluun on antanut pankin lainalupaus että voimme aloittaa oman talon rakentamisen :D Ihanaa! Tosin tontti puuttuu vielä... Yhtä käytiin katsomassa ja olikin ihan kiva mut oli niin kovin syrjässä kun mieluummin asuttais täällä Nokian keskustan läheisyydessä. muuten ei ole syrjässä asumisessa vikaa mutta kun kouluun menen ens syksynä Tampereelle ja kulkeminen sinne menis tosi hankalaks ja mä en luovu koulupaikasta kun viimeinkin pääsin lukemaan sitä painoviestintää mistä olen haaveillutkin!

Mitäs muille kuuluu täällä? No mut täytyy mennä kun tuo kuopus parkuu vieressä... Kait sillekkin pitäis ruokaa antaa...
Ihania uutisia teillä, vauvarokkoa lukuunottamatta tietty. Onnea taloprojektiin!!! :hug: Olette reippaita, kun itse rakennatte. Meillä se ei käy kyseesseen, kun miun mies ja saha - niillä on todella pahat kemiat. Varmaan tän meidän omakotitalo uran aikana (kolmisen vuotta siis) on mies ja saha kohdanneet kymmenisen kertaa. Ja yhtä monta kertaa on mies tullut verissään... siis tää on ihan outoa. tänä kesänä sillä oli hirveet verinaarmut (useita, eri linjassa) ja hän väitti vaan kulkeneensa sahan ohi. tai se oli tippunut seinältä tai jotain. semmoiset naarmut sillä oli taas jaloissa, eikä tiennyt mistä ne oli tulleet... joo, mitähän se oikein puuhailee? Harjoitteleekohan se salaa puusepäntaitoja, kun mie olen toisinaan vienosti kuitannut, ettei tainnut sattua miulle semmoista "tekijä-miestä".

Liittyi kovasti aiheeseen joo. No painorintamalla tasaisen tyventä ja onnellista, jäätelöä ja herkkuja sydähän aivan, mutta kasviksia kanssa. Ja sitten jos paino aamupuntarilla antaa viitettä noususuhdanteesta, niin mie nuljuutan itseni ruotuun. Soppii siis miulle se joka aamuinen punnitus, niin ei kerkiä ne kilot kovasti karata. Jou.

Pidetään meitä pinnalla ja mieli iloisena! :hug:
 
.. :hug: Onnee Chanpion..talonrakennukseen ja hyvä kun painokin laskehtelee...

toisin se on miulla...eilen kaupassa tuli aivan mahdoton tuska...naudanliha meetvurstia, sinileimaemmentaalia ja ruisleipää, jälkkäriks fazerin sininen suklaalevy..mies osti ne kaikki tarvikkeet ja sanoi "nyt syöt, ja katotaan uka itkee kun vaaka näyttää enemmän ko viskaalit sallii ja verenpaine on missä lie.."
Miul sitten oli joku ihme :ashamed: kiukkupäivä ja sitten söin kaikki ihan kiusallani... :eek: :x ..hyi öklö mikä olo!!!
No mies vaan, sitten ko urakka oli takana, sano etä en olu tosissaan :whistle: ...

no mie suutuin uudelleen ja menin ähkyssä nukkumaan...

MIUTA EI KOSKAAN SAIS ÄRSYTTÄÄ SYÖMÄÄN!!!

ja onhan täl miun olotilallakin jotain tekemistä...ei oo ainakaan viel oikeesti menny kesken, mut eihän miul sillo 'viimekskään' vuotanu..ja silti oli menny kesken..
NO EN MUREHDI TUOTA NYT vaan menen piulkkomaan kasviksia kuppiin ja keittämään puuroo...ja senkin olen oppinut (nyt vasta :ashamed: ) että jos tekee vaan leikisti mieli jotain syömistä niin pidän suuni tiukasti kiinni..
:x

:flower: eikös se ole Linnean nimipäivä tänään? :) :flower:
 
:eek: KUIHASEE KAIK ON KADONNU?

Mie vaan tulin tunnustamaan että puolikas esikoisen eilisestä synttärikakusta, luvaton määrä kahvii ja kolme grillimakkaraa :eek: :ashamed: ja iso kasa ranskalaisii perumnoit löytyy miun sisuksista...

jestas että ihmisen itse hillintä voikin revetä ihan kokonaan!!!
mie niinku vaistomaisesti 'syön kahelle' vaik pitäis piellä enemmän tiukempi linja..no *vali, vali*..

Tänään tulee sitten poitsun kaverit.. mie aion lähtee vaik tuonne kanavan varteen kattoo laivoja kuopuksen kans, mut miun herkuttelut on nyt takana..pakko tsempata.. :headwall: :headwall:

sunnuntaina, eli huomenna tulee miun veli vaimonsa kans ja pitää olla paikalla, silti taidan jättää kakun rauhaan :whistle:
 
linnea 75
heippa, uusi yritys nyt viimokertaisen kaatuessa siihen, että vauva näpelsi koneen päältä.

Dara, mie olen ollut pakastimella (kaupan ja kodon) syömässä jäätelöä. :ashamed: se oli tuhma immeinen, joka keksi maidottoman jäätelön, jota kyllä sitten ihan korkeimman omakätisesti vedän napaani taas ja taas. pitäisi tehdä ryhtiliike, mutta käytän tekosyynä tällä kertaa sitä, että on vieraita (joo, jos miun äiti lasketaan vieraaksi, eli huono tekari) ja toinen on väsymys. sitä vaan lappaa automaattisesti makeaa, vaikka oikeesti pitäisi vetää vaan Z;toja palloon. mutta milloin pienten lasten äidit muka nukkuu?! :hug: ai niin, sitten kun ne lapset on rippi -tai promeleirillä... \|O :headwall:

meidän kolmevee neito meinaa mennä inttiin pikkuveljen kanssa, eli sitten ainakin nukutaan... ai, että hyö on ihania. :heart:

oukei, pitää varmaan alkaa harrastaa iltahaukotteluja kera muorin. voikee hyvin ja olkaatte terveelliset. :hug:
 
linnea taas
ps. mutta milloin pienten lasten äidit muka nukkuu?! tähän piti laittaa kyllä joku villimpi kuin halihyviö. olkoon siis \|O :whistle: :eek: :/ ja tekee mieli olla retavakka, joten laitetaan kaupan päälle toi :kieh:

oukei, :wave:
 
..juu..hyvin menee.. :eek: :/ ...jos ois tälläne mykkäkoulu ollu tos jokunen aika sitten niin en ois nyt pieniinpäin...

kaikki johtuu TIETYSTI miusta ja siitä että en syö kahen eestä..en vaikka miten *PIIP*... :headwall:

mie kun sitten olen kylmänrauhallisesti 'pienen' mässäily kauden älkeen taas pienentäny annoksia niin eikö *piip* mies suuttu!!!
ja sekin viel että mie en jaksais kykki pentujen atvaroita kolmesti päivässä pois ihmisten terassin edustoilta ja sisällä sänkyjen alta ja kun sitten 'aikuisena' uskalsin sanoo asiasta lapsille niin en ois saanu komentaa lapsille tulee traumoja kun äiti 'riehuu'-- :\|

sit viel tää kesä... :x ..voi kukkakaali en paremmin sano!!!! vois vitskankeikkaa jo loppuu nää helteet..mie juon ko sieni, vettä ja välist kahvii, mut ko ne pakkautuu suoraan jalkoihin ja miuta ahistaa viel enemmän ko ilman turvotuksii... :/

:headwall: äske mie sit sain hepulin...ihan tosissaan!!! isi veik kaikki neljä lasta kauppaan ja kirjastoon ja soittipa vieol että vie ne tenavat rantsuunkin leikkii..tohon lähelle..ja miun pitää sit se aika oikeesti levätä...

mie :xmas: tonttu ko 'uhkasin' mennä sairaalaan ja käskee ottaa miut sinne sisälle, ko oon *ympäristölle ja erityisesti itselleni vaarallinen* --äit on hullu--sano nelivuotias just ko lähtivät ko näki että mie en kuuntele ketään... no miun mitta on vaan täynnä kesälomaa ja helteitä... :xmas:

nyt mie meen nostaa jalat kohti kattoo ja laitan viel iltaa varten kylmään pyyhkeitä oottamaan...jos sit saisin nukuttuu... :wave:
 
vähän kuulumisia meiltäkii..
tässähän tää menee näitten kahen kanssa.. välillä tyttö nukkuu koko päivän ja syö vaan joku 2-3h välein kun taas välillä syödään vähintään kerran tunnissa.. onko joillain oikeesti 4 tunnin syöttövälejä...? ei meillä ainakaan.. mut sentään tällä kertaa välil on koko päivän 3h välii ni parempi ku esikko joka aina vaan söi. oli kait sen verran isompi et tarvi eikä riittäny tms..
ja minä sitte oon seurannu perässä ja syön jatkuvasti.. nyttekki leivoin eilen suklaakakkua ku anoppi tuli käymään. eikä tosiaan ollu mikään kevytversio.. sitä sit nappaan aina välillä :ashamed:
pitäs kyl jo oikeesti lopettaa tää mässäily ennenku ei pysty enää :eek:
synnäriltä ku tultiin ni suklaata teki koko ajan mieli.. ja nyt sit taas kaikenlaista... apua.. lähtee viel paino nousee imetysaikana ellei pääse ruotuun.. kui paljon muuten pitäs syödä imettäessä? siis verrattuna normaaliin? tuntuu et minä syön ihan liikaa tyhjii kaloreit nytte ja sit jää muuten vajaaks.. :ashamed:
Meil tänään ollu sellanen pvä et iltäpäivästä asti syöny väh tunnnin välein.. se taas varmaan tehny sen et nyt kipristelee varmaan masua kun kitisee... eikä viittis nyt taas syöttää ku vartti sitte söi ja varmaan pahenee vaan.. disflatylit hukassa ja mies töissä, puuroo pitäs pojan saads jne.. ihana ilta....
:)
 
..jippiaijippijuu :D ..sairaanhoitajalla piano oli tasan sama kuin kaksviikkoo sitten!!! :D

vaik miul olikin niin hurja 'kahenviikonkarkkipäivä' :ashamed:
sairaanhoitaja viel lupas että jos neuvolakertoi ei miun mielestä oo tarpeeks painon tarkastamiseen ni voin aina piipahtaa myös hänen huoneen kautta... :D

no mie nyt katon kui miun käy...

ja sen verran viel että mein tenavista nuorin ja mie ite ollaan nyt ihan oikeesti kipeitä...kuumetta ja kurkku kipee... :snotty:
Neljä vuotiselle lupailin mennä avoimeen...saa nähdä..jos siitäkin sängystä herätään *kurluttamalla* niin voipi olla että jää kerho toiseen päivään...tai sit mennään ihan vähän.. :whistle: :wave:

mut mie otan ihan rennosti ja oon, marhjakeitto-mehu-tee -linjalla ainakin tänään...on niin sellanen olo että hyvä jos voi mitään niellä! :ashamed:
 
linnea 75
heippa, mie nostan meitä nopsaan, vaikka en sen kummemmin ala nyt jaaritella.
mutta imetys kuluttaa siinä 500 kcal eli jos syö 1800, niin siinähän laihtuu. ;)
ja tsemiä kaikille!! :hug:
 
:p söinpä naudanliha meetwurstia kaks viipaletta ja yhden PAKSUN suklaahippu keksin :p

nyt tekis miel maissii ja lakuja!!!! :ashamed: :whistle: ..parempi ko laittaa sormet korviin ja lällättää vaik ukko nooaa sen aikaa että haihtuu mielestä nuo hömpötykset!! :D

:wave:
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 09:53 Darelbeida kirjoitti:
:p söinpä naudanliha meetwurstia kaks viipaletta ja yhden PAKSUN suklaahippu keksin :p

nyt tekis miel maissii ja lakuja!!!! :ashamed: :whistle: ..parempi ko laittaa sormet korviin ja lällättää vaik ukko nooaa sen aikaa että haihtuu mielestä nuo hömpötykset!! :D

:wave:
täälläkin mielitekoa pukkaa. tofujäätelö purnukka menee päivässä. :p huomenna taasen shoppailua eli syömään ja kahvilaan leivokselle. mitähän tästäkin tulee... :whistle:

ei vaiskaan, pitää syödä vaan sikana kasviksia, niissä kun ei ole kaloreita paljon paavoakaan, niin jää liikkumavaraa herkkuihin.

toivotaan Dara, että lakujen kutsuhuuto on jo vaimennut, ne pe*rkuleet kun menee raskaana ollessa heti nesteenä jalkoihin, tyyliin kilo/laku.

aika rankka mimmi, kun taas raskaana jaksaa olla. vaan menee ehkä jo vanhalla hyväksi havaitulla tyylillä? miusta ei ole monen tenavan äidiksi, kun olen täysin raivohulluemäntä. otetaan yhteen miehen kanssa päivittäin, mutta onneksi on saatu tähän menessä sovituksiksikin. ollaan kumpikin semmoisia, kauniisti sanottuna, tempperamenttisia. siis aivan sekopoltseja kansainkielellä ja rehdisti. siis kaksi kersaa on sekin rohkea veto, kun varmaan oltais jätetty toisemme hetken mielijohteessa ilman niitä jo sata kertaa. siis logiikka hoi :wave:

eli kai se lasten lukumäärä on vähän myös verrannollinen suhteeseen sitoutumisen määrää. pitää aina kuvitella itsensä kuitenkin jonnekin lähiöön yh;ksi aina kulloisen katraan kanssa. ;) ja toisaalta myö ollaan aivan tavattoman laiskoja, eikä tämmöisten laiskurien kannata itseensä lommottaa turhan usein lasten tekoon. selkähän siinä voi viel äkkiseltään ukolta mennä. :eek:

menen hakemaan kiljuisan, mutta ah niin potran vauvan tuolta kylvystä, jossa loppu meidän populaatiosta on kera sadan lelun.
 
..lakut ja juusto ei houkuta enää...mut miun keuhot haluu pihalle...on niin kauhee yskä!!!
Meil on esikoista ja isää luukuunottamatta perhe flunssassa... :snotty:
ja ei oo ees koulu ehtiny alkaa... toivottavasti ei koko syksyy jatku...

no miul on tänään kasvispäivä...raakana, höyystettynä ja miten sattuu (paitsi öljyssä pyöriteltynä!) ja muutenkin oon tosissani sitä mieltä että mikäli tästä nyt jotain tulee tai vaikka ei jostain syystä tuliskaan niin mihinkään surkuttelu syöveriin en itseäni tiputa karkkipussin kaveriks..

tosi tyytyväinen oon kun tammikuusta tähän päivään on pudonnut ainakin se 10kg..jos ei vähän ylikin...ja TAKAS NIIN ISOKS EN TAKUULLA HALUA!

mut nyt miun vauva haluu jo pitkälleen..uoksee peitto kainalossa tunne makkariin..ja takas ko äiti ei 'olevinaan' huomaa... :whistle:
 

Yhteistyössä