SOKERIKLUBI II

MOIKKELIS!
Jussista sen verran että juhlittu ei mut mitä välii...eikä ees grillattu :eek:
Meillä ei (enää) ota edes ukko joten en miekään..mie se oon ollukki se vähemmän kulautteleva osapuoli...ei tarvii muistaa ku yks viikonloppu jolloin otin yhen tätin kans paikallisessa kuppilassa lonkeron juonti kilpailun...'kumpi juo enemmän ja lyhyemmässä ajassa?...'No kun minä sitä tätiä inhoan kuin ruttoa vieläkin (edesmenneen isäni naisystävä)!
No MINÄ voitin ja oksensin koko sen viikonlopun.. ja päätä särki niin hilpertisti :x :ashamed: !!!
Olen kyllä juonut senkin jälkeen mutta lonkeroon en koske :$ !
No nyt on mennyt lähemmäs 5v että olen ollut alkoton enkä oo katunu...ja lokakuussa tulee miehellekki vuosi täyteen :heart:

Mitäs muuta..
:D NIIN mie kävin siellä lääkärissä jossa tehtiin sellanen ultraluotaus... lääkäri totesi:"erikoisen paksu limakalvo..ei normaali..voisitko olla raskaana?...no mene kokeeseen ja sitten katsotaan jatko..soita tuloksista maanantaina..." :eek:
:LOL: :LOL: Vasta tuon ryöpytyksen jälkeen sain suunvuoron..mie sit tiedustelin että:".. entäs ko oon vuotanu niukasti kylläki jo muutaman päivän..ja voiko sitä oikeesti tulla raskaaks jos menkat on ollu pois 42pv vaille vuoden...oma lääkäri kyl sanoi että voisin päästä tuollasen paksun limakalvon takia kaavintaan ko voi keltahormoonikuurilta rysäyttää töhnät syliin...ja se verenhukka voi laittaa miut sairaalaan tiputukseen..."
:whistle: :eek:
No lääkäri sit selitti että otetaan kokeet raskuden poissulkemisen vuoksi ja sitten 12 vuorokautta teroluttia ja sen jälkeen sitten kontrolli kahdenviikonsisällä jossa päätetään kaavinnasta MIKÄLI raskaustesti on neg. :eek: :headwall: :LOL: :p :/ ;) :whistle: :ashamed:

JUU ELI AIKA JÄNNÄÄ!!!! :xmas:
mie kun oon sit vaan jatkannus sitä vuotamista hiljaa ja varmasti mut kyl mie oon ääliö että muka oisisn raskaana?! :eek: :D :LOL: :LOL:

Jos totta puhutaan niin kyl mie viel joskus yhen vauvan haluisin jos kluonto ei tuu vastaan.. :heart: ..mut ko miun koppaan ei mahu että voisin olla raskaana..mikä tietty on mahollista..oonha mie välillä ollu ukkoin kans sovinnossaki (niiko myö koko ajan riieltäs! :eek: mie riitelen ja ukko oottaa "joko lopetit rakas?"-tyylillä)

nyt heräs mein pikkumies :heart: 1v3.5kk..loput katraasta nukkuu :heart: ja ulkona paistaa aurinko B) mut onneks eilen satoi!

Linnea KIITTI arvaa mitä lähetit... ;) kirsikoita, aprikooseja ja luumuja..sekä ihanan vesimeloonin...tummaa suklaatakin oli(kaakaon osuus 70%)!!! :D ... niitä ainakin löysin kaapista ;)
JA TIETTY TAAS SELLASEN JAKSAMIS HALIN! :heart: :flower: :heart: MITEN SIE OSAATKI OLLA NIIN INNOSTAVA! :D

Siitä rannalle menosta viel...miustaki on siel ihan kiva..mut ku mie en oo uima taitonen toisin ko tuo miun karhu (äänestä päätellen ;) )niin on ihan paljon turvallisempi mein vesipeto lasten kans olla mukana se isikin... se on vaan semiun asennoitumine koko juttuun :ashamed:
Mieko meinasin pienenä Tohmajärvellä hukkuu keväällä ojaan joka oli täynnä vettä... :eek: .. siitä asti miul on ollu "vesikauhu"..miul kyl on sellanen kutina jalkapohjissa että voisin kait ainakin yrittää aikuisille tarkotettuun uimakouluun...ko en ui...en!
Joskus pentuna Mummon luona Tuupovaaran kupeessa Itä-suomessa...lammella soudeltiin ja käytiin yhden sedän rannalla uimassa...siellä uin uimarenkaan kanssa ja osasin jopa kellua...MUT EIPÄ SIEL OLLUTKAAN KIUSAAJII!!! ko miun kaks veljee ja kehitysvammanen tätini..mut ei ne miuta 'uimisesta' uimisesta kiusannu...niinko täällä kaupungissa sitten kaikki..tai ainakin mie silleen muistan...
mut nyt.. kuopus haluaa sylittämään joten meen poitsun kans syömään puuroo ja vattukeittoo!

kuulumisiin ja kaikille tsemppii ja jussin jatkoja!


 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.06.2006 klo 07:49 Darelbeida kirjoitti:
MOIKKELIS!
Jussista sen verran että juhlittu ei mut mitä välii...eikä ees grillattu :eek:
Meillä ei (enää) ota edes ukko joten en miekään..mie se oon ollukki se vähemmän kulautteleva osapuoli...ei tarvii muistaa ku yks viikonloppu jolloin otin yhen tätin kans paikallisessa kuppilassa lonkeron juonti kilpailun...'kumpi juo enemmän ja lyhyemmässä ajassa?...'No kun minä sitä tätiä inhoan kuin ruttoa vieläkin (edesmenneen isäni naisystävä)!
No MINÄ voitin ja oksensin koko sen viikonlopun.. ja päätä särki niin hilpertisti :x :ashamed: !!!
Olen kyllä juonut senkin jälkeen mutta lonkeroon en koske :$ !
No nyt on mennyt lähemmäs 5v että olen ollut alkoton enkä oo katunu...ja lokakuussa tulee miehellekki vuosi täyteen :heart:

Mitäs muuta..
:D NIIN mie kävin siellä lääkärissä jossa tehtiin sellanen ultraluotaus... lääkäri totesi:"erikoisen paksu limakalvo..ei normaali..voisitko olla raskaana?...no mene kokeeseen ja sitten katsotaan jatko..soita tuloksista maanantaina..." :eek:
:LOL: :LOL: Vasta tuon ryöpytyksen jälkeen sain suunvuoron..mie sit tiedustelin että:".. entäs ko oon vuotanu niukasti kylläki jo muutaman päivän..ja voiko sitä oikeesti tulla raskaaks jos menkat on ollu pois 42pv vaille vuoden...oma lääkäri kyl sanoi että voisin päästä tuollasen paksun limakalvon takia kaavintaan ko voi keltahormoonikuurilta rysäyttää töhnät syliin...ja se verenhukka voi laittaa miut sairaalaan tiputukseen..."
:whistle: :eek:
No lääkäri sit selitti että otetaan kokeet raskuden poissulkemisen vuoksi ja sitten 12 vuorokautta teroluttia ja sen jälkeen sitten kontrolli kahdenviikonsisällä jossa päätetään kaavinnasta MIKÄLI raskaustesti on neg. :eek: :headwall: :LOL: :p :/ ;) :whistle: :ashamed:

JUU ELI AIKA JÄNNÄÄ!!!! :xmas:
mie kun oon sit vaan jatkannus sitä vuotamista hiljaa ja varmasti mut kyl mie oon ääliö että muka oisisn raskaana?! :eek: :D :LOL: :LOL:

Jos totta puhutaan niin kyl mie viel joskus yhen vauvan haluisin jos kluonto ei tuu vastaan.. :heart: ..mut ko miun koppaan ei mahu että voisin olla raskaana..mikä tietty on mahollista..oonha mie välillä ollu ukkoin kans sovinnossaki (niiko myö koko ajan riieltäs! :eek: mie riitelen ja ukko oottaa "joko lopetit rakas?"-tyylillä)

nyt heräs mein pikkumies :heart: 1v3.5kk..loput katraasta nukkuu :heart: ja ulkona paistaa aurinko B) mut onneks eilen satoi!

Linnea KIITTI arvaa mitä lähetit... ;) kirsikoita, aprikooseja ja luumuja..sekä ihanan vesimeloonin...tummaa suklaatakin oli(kaakaon osuus 70%)!!! :D ... niitä ainakin löysin kaapista ;)
JA TIETTY TAAS SELLASEN JAKSAMIS HALIN! :heart: :flower: :heart: MITEN SIE OSAATKI OLLA NIIN INNOSTAVA! :D

Siitä rannalle menosta viel...miustaki on siel ihan kiva..mut ku mie en oo uima taitonen toisin ko tuo miun karhu (äänestä päätellen ;) )niin on ihan paljon turvallisempi mein vesipeto lasten kans olla mukana se isikin... se on vaan semiun asennoitumine koko juttuun :ashamed:
Mieko meinasin pienenä Tohmajärvellä hukkuu keväällä ojaan joka oli täynnä vettä... :eek: .. siitä asti miul on ollu "vesikauhu"..miul kyl on sellanen kutina jalkapohjissa että voisin kait ainakin yrittää aikuisille tarkotettuun uimakouluun...ko en ui...en!
Joskus pentuna Mummon luona Tuupovaaran kupeessa Itä-suomessa...lammella soudeltiin ja käytiin yhden sedän rannalla uimassa...siellä uin uimarenkaan kanssa ja osasin jopa kellua...MUT EIPÄ SIEL OLLUTKAAN KIUSAAJII!!! ko miun kaks veljee ja kehitysvammanen tätini..mut ei ne miuta 'uimisesta' uimisesta kiusannu...niinko täällä kaupungissa sitten kaikki..tai ainakin mie silleen muistan...
mut nyt.. kuopus haluaa sylittämään joten meen poitsun kans syömään puuroo ja vattukeittoo!

kuulumisiin ja kaikille tsemppii ja jussin jatkoja!
voi mahoton, toivottavasti nyt oot tai et oo raskautettu, kumpi sit onkin se orastava toive.

tsemppivä ton veden kanssa. tämmöinen lattea vastaus vaan, kun luion kyllä jo "herranen aika-kommenttien" kanssa siun viestisi, mutta ehti vastata vasta nyt. sekavata selostusta.

meillä vauva kurluttaa etuhampaiden puskiessa ikenen läpi. ne ovat häämöteleet jo kauan ja varmaan voi hampaat numero 3. ja 4. merkata ilmestyneen tämän tai huomisen kuluessa.

näin meillä täällä, ei muita juhannuskapuloita, kun perunalastuistuista. ei vaiskaan, en mie luurangoksi haluakaan. jotenkin vaan se rasvan ajatteleminen tökkii. onneksi kaurajäätelöt on keksitty (oatly, jos jotain inspaa kokeilla).
 
pikkuviikinki
moro!!!
en millään jaksanut lukea koko höskää läpi, mutta kyllä täytyy sanoa ,että linnea: miten ihmeessä sä sait sikottua sen 55kg rajan???? :eek: :eek: :eek: \|O \|O \|O
sä olet ihan super :flower: .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.06.2006 klo 16:33 pikkuviikinki kirjoitti:
moro!!!
en millään jaksanut lukea koko höskää läpi, mutta kyllä täytyy sanoa ,että linnea: miten ihmeessä sä sait sikottua sen 55kg rajan???? :eek: :eek: :eek: \|O \|O \|O
sä olet ihan super :flower: .
kiitos kiitos *kumartelee ja noloilee*

se on se ruis, rehu ja vesi. niitä sitten mahdollisimman monessa muodossa ja niin tasaseen tahtiin, ettei pääse nälkä tulemaan.

siinä se, ei vaadi edes kovin itsekuria vaan jatkuvan kylläisyyden tunteen ja kaapit, joista ei löydy mitään rikosvälineistöä (esim. Fatzerin sininen).

hyvistä kannustusjoukoista on hirveästi apua... KIITOS KAIKILLE!!!!!

:hug: :flower:

ps. Dara, miullakin on eto Lonkkuun. samoin moneen muuhun viinakseen... ja mitäs se taas kertookaan miun rilluvuosista. onneksi on jo turvallisesti kolmekymppinen (+yksi) eikä tarvitse enää riekkua. <br><br>
 
miul onkin Linnea ystäväiseni 5yli 30 :flower: =)
No mitä tähän miun sekavuuteen taas... :snotty:
jos miul joku siemen sisäl oli niin on varmasti jo jossain missälie viemäris :x ..ihan 'sikana' vuodan.. mut mitäs tuosta...ei silleen voi olla oikeesti surullinen kun en kuitenkaan oikeesti sisäistänyt sen viime torstaisen lääkärin höpinöitä... ;)

No se ainakin on selvää että en ainakaan minnekkään lenkille tai rannalle tän hulinan kans uskalla :x ...mut sit kyllä ko luoja suo ja viskaalit sallii...
Onneks tuo ukkelini ei pelkää ostella 'naistentarvikkeita'...on vaan huolissaan ko juoksen alvariinsa veskissä... :$ :x

Kuulema vie miut kohta vaik päivystykseen jos ei olo tasotu... :heart: on se vaan niin huolehtivainen :D
mie en ainakaan voi syödä oikeen mitään ku on niin etova olo...taitaa olla rasvaton piimä nyt ainut mikä menee alas...
no olipas taas juttu :\|

mie lähen nyt huilailee ja kattoo kuin olo edistyy...turha kai sinne sairaalaan on lähtee..mitä ne nyt sunnuntaina tekis ku ei oo mikään 'oikee hätä'.. (kyl miust tuntuu että oon yks iso :xmas: )

 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 11:53 Darelbeida kirjoitti:
miul onkin Linnea ystäväiseni 5yli 30 :flower: =)
No mitä tähän miun sekavuuteen taas... :snotty:
jos miul joku siemen sisäl oli niin on varmasti jo jossain missälie viemäris :x ..ihan 'sikana' vuodan.. mut mitäs tuosta...ei silleen voi olla oikeesti surullinen kun en kuitenkaan oikeesti sisäistänyt sen viime torstaisen lääkärin höpinöitä... ;)

No se ainakin on selvää että en ainakaan minnekkään lenkille tai rannalle tän hulinan kans uskalla :x ...mut sit kyllä ko luoja suo ja viskaalit sallii...
Onneks tuo ukkelini ei pelkää ostella 'naistentarvikkeita'...on vaan huolissaan ko juoksen alvariinsa veskissä... :$ :x

Kuulema vie miut kohta vaik päivystykseen jos ei olo tasotu... :heart: on se vaan niin huolehtivainen :D
mie en ainakaan voi syödä oikeen mitään ku on niin etova olo...taitaa olla rasvaton piimä nyt ainut mikä menee alas...
no olipas taas juttu :\|

mie lähen nyt huilailee ja kattoo kuin olo edistyy...turha kai sinne sairaalaan on lähtee..mitä ne nyt sunnuntaina tekis ku ei oo mikään 'oikee hätä'.. (kyl miust tuntuu että oon yks iso :xmas: )
:hug:
 
meen keskiviikkona suunniteltuun sektioon,paino-arvio tänään 4700g..
ihan jees ettei tarvi edes yrittää. kokoajan oon kyllä sanonu ett on isompi kun edelliset mut toi edellinen leguri ei sitä uskonut,onneks oli tänään toinen ja heti sanoi ett liian iso mulle alakautta tulevaks :D
 
moi taas...no mie en ois olu raskaana ja kuinka ollakaan nää kauheet ryöpyt alkaa hidastuu ettei siihenkään tarvii lääkitystä... :attn: sanoivat heti ettei tarvii kärsii että siihen liikaa vuotamiseen on apua olemassa...se siitä

D-mamma onnee sektioon! :heart: Miun veli, joka on sairaanhoitaja, sano että oli tosi kiva olla leikkuris hoitsuna varsinki ku sai välillä olla myös sektioissa mukana. Nyt veliseni on polilla kuskaamassa potilaita röntgeniin ja silleen... :D

ja nyt ko mie oon 'ihan normaali' ...ni aattelin että meen illan viiletessä kävelylle ja samal kerään kukkii...tekee niin mieli päivänkakkaroita aamiaispöytään ;) ...pientä piristystä ko huomenna on se painokontrolli...
syteen tai saveen...iltasta laittaa meen.. :D

Linnea: "... Minä lähden Pohjois-Karjalaan! Vaihadan farkut verkkari housuun!..." rallattelen täällä kun ukkoseni lupas ajaa miun mummolle (lasten isomummolle) enskuun alussa :heart: :D
VÄHÄKS OON HÄPI! :heart: :D
 
jaa, joku on saanu painon 55! mieki haluan \|O
ja onnea!

Ja d-mammalle onnea synnytykseen.

Mulla tosiaan oli se paino tippunu sen puol kg, mut se niin vähän, että voi olla vaan väärät vaatteet :/ Miten sais ittesä piiskattua edes yks tai kaks kk ja tiputettua sen 5kg. Ottaa niin päähän nämä läskit, kun ei tavallaan niin kauheesti olis. Esikon jälkeen ne lähti ihan laulellen (ja kyllä tietty liikkuen ja vähemmällä syönnillä ;) ) ja olikin yli 15kg enempi ku nytten, höh.

Mullaki kerran oli menkat (asiasta kymmenenteen..) myöhässä ja oli myös lääkärissä käynti ja lääkäri meinas et oon paksuna. No, seruraavana päivänä onneks alko menkat.

Ja nyt ei menkkoja juuri oo näkyny ja olis pitäny jo tulla, mut ei. Se se vielä puuttuski, ku ukko jättää sitte vielä paksuna. Aattelin varmuuden vuoksi tehä testin, kunhan pääsen viikon päästä kotia.

Oon täällä pohjosessa käymässä ja lämmintä on 10 :eek:

Terkkuja ja tsemppiä kaikille :wave:
 
:D mie kävin sairaanhoitajal :D ..vakkari on kesälomalla ja tuuraajana ollut 'tyttö' oli kotoisin Kiteeltä... :D
Siinä sit jäikii kivasti suustaan kiinni :D ..isi ootti kuopuksen kans autossa..

:D vähä mie oon hyvä..!! :D pari viikkoo sitten oli paino jotain 104.4kg tai jotain..mut nyt 102kg !!! :D ..se on tää kauhee juhannushulina ;) ko miut kutisti...

täst on nyt hyvä jatkaa..nyt meen kahville! ja kahvileipänä on muuten ruisleipä viipale jonka päällä on juustohöylällä siivutettuu omenaa...

;) mie löysin miun lapsuudenkodin Kiteen kaupungin sivustojen kartalta...siis sieltä tohmajärven puolelta...ukkoseni lupas että IHAN VARMASTImatkalla miun mummoin luo pysähytään tohmikseen! :D

T: yks täys häpi tonttu jolla on kohta tikkuja silmät täynnä, ku vanhoja muistelen! :LOL:
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 18:23 D-mamma kirjoitti:
meen keskiviikkona suunniteltuun sektioon,paino-arvio tänään 4700g..
ihan jees ettei tarvi edes yrittää. kokoajan oon kyllä sanonu ett on isompi kun edelliset mut toi edellinen leguri ei sitä uskonut,onneks oli tänään toinen ja heti sanoi ett liian iso mulle alakautta tulevaks :D
mie olen poissa pari päivää ja heti täällä mennään syntymään. :hug: :D

toipumista ja ONNEA voin jo tässä vaiheessa sanoo, tai sitten, jahka D tulee laitokselta takaisin. miulle on tehty kaksi sektioo, joten kohtalontoveri vähän silleen.

kiitos lissuille onnitteluista ja Daralle hauskaa matkaa kotokonnuille.

meilläkin oli alustava suunnitelma mennä käymään verkkarimaassa, mutta tiiä tuota nähtävästi. ukkeli lähtee omille kotikonnuilleen ensi kuussa esikoisen kanssa ja mie huolehdin täällä kotona korvat päästä, kun meneevät mökeille ja neidolla on tosiaan maito ja KALA-allergiat. toivottavasti ukkeli siis jaksaa katsoa suurennuslasilla esikon perään.

niin, meillä on nyt riita päällä, joten menen jurpottamaan ja haukkaamaan samalla jotain *suunnittelee uutta yh-pinoa*
 
tuo meidän "petteri" ei sitten tykänny syntyä 28.6 vaan päätti tulla jo 26.6.
supparit joita oli odotellu jo monta viikkoa alkoivat ma iltana heti 10min välein ja menin kättärille näytille ja päädyin saman tien leikkuriin..

eli VILLE syntyi 26.06.2006 klo.22.59 eikä onneks ollut kuin 4280g ja 51cm.

haava oli pari päivää huisin kipee ja tuli pieni tulehduksen poikanen,nyt lääkekuurilla.

eilen kotiin ja yllättävän hyvin kaikki luistaa :D

pikkuD-mamma ja ville kohta 1vko

tai siis ei pikku,mut vähän pienempi :LOL: :LOL: <br><br>
 
linnea 75
ONNEA VILLEN ÄIDILLE! :flower:

toivottavasti haava paranee pian. ota särkylääkettä ihan rohkeasti, miulla ainakin oli tarvetta silloin alussa ilman tulehduksiakin. voi, oikein paljon onnea ja jaksamista myös!

:hug:

ps. seltsu, elä turpoo. hah, paraskin sanoja. tuntuu, että ei pääse kaupan ohi enää ilman jäätelätötteröä. :eek: ei auta edes maitorajoitteet hemmetti tän nykyisen tuotekehittelyn takia. ollaanko teillä yhä lehmäystävällisissä väleissä?

haetaan muuten hoitopaikkaa näille naperoille, kun meen tammikuussa töihin. ihan sairasta jotenkii viedä semmoista pientä tahvoa minnekään hoitoon (sit 1.3v), mutta pakko, jos haluan duunata näitä pätkätöitä jatkossakin. on niin pieni paikka, et ei ole vara kranttuilla. onneksi on toive saada semmoinen tuttu hoitaja, jolla on itsellään superallerginen muksu, jolla myös astma; "jee". ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 10:27 linnea 75 kirjoitti:
ps. seltsu, elä turpoo. hah, paraskin sanoja. tuntuu, että ei pääse kaupan ohi enää ilman jäätelätötteröä. :eek: ei auta edes maitorajoitteet hemmetti tän nykyisen tuotekehittelyn takia. ollaanko teillä yhä lehmäystävällisissä väleissä?
En oo ihan varma... Eilen söi taas iltapalaks yhden normi-jugurtin, oli kyllä kärttyinen mutta niinhän aina! Eli en osaa sanoa. Ei missään nimessä kuitenkaan oo niin ärhäkkä allergia mitä sillon todettaessa, se on ihan selkiö. Pitäs nyt vaan jotenki päästä eroon tosta soijamaidosta ja ennen kaikkea tuttipullosta... :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 11:56 Seltsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 10:27 linnea 75 kirjoitti:
ps. seltsu, elä turpoo. hah, paraskin sanoja. tuntuu, että ei pääse kaupan ohi enää ilman jäätelätötteröä. :eek: ei auta edes maitorajoitteet hemmetti tän nykyisen tuotekehittelyn takia. ollaanko teillä yhä lehmäystävällisissä väleissä?
En oo ihan varma... Eilen söi taas iltapalaks yhden normi-jugurtin, oli kyllä kärttyinen mutta niinhän aina! Eli en osaa sanoa. Ei missään nimessä kuitenkaan oo niin ärhäkkä allergia mitä sillon todettaessa, se on ihan selkiö. Pitäs nyt vaan jotenki päästä eroon tosta soijamaidosta ja ennen kaikkea tuttipullosta... :ashamed:
no kuule, jos lohduttaa, niin tää meidän 3,5-v neito kaivoi jostain menneisyyden hämäristä velipojan tutit ja ihan onnessaa yrittää niin lupsuttaa. :LOL:
 
ilmoittautuu taas.... :wave:
en oo taas muistanu mitn kirjotella. hirveesti ollu puuhaa ton autokoulunki kanssa ni ai jouda yleensä koneelle kirjottelemaan....
mulla lähteny nyt paino nouseen. neuvolakäyntien välissä tuli humps 1kg lisää... eli nyt joku 75,5kg.... katellaan et saako pidettyä kurissa jotenkuten loppuaika ettei mahottomia tulis vaik varmaan vähän tuleeki vielä..
alle kuukaus aikaa :eek:
mut täytyy kyl tunnustaa et on kyl ihan oma vika tuo painonnousu.. jäätelöa tullu syötyä ihan liikaa ja ihan tavallista rasva/sokeri/suklaa linjaa :ashamed:
mut nyt ostin kotiin sentään rasvatonta,sokeritonta... ja oli ihan hyvää sekin :p
meinas muuten neuvolatäti viimex et josko olis liian pieni mun masu :LOL:
siitä pari viikkoa ja omasta mielestä kasvanu taas huimasti ni tuskin mitään sanoo enää.... tosin nyt on lomilla ni naapurikylille meen neuvolaan huomenna... kattoo nyt mitä lääkäri sanoo et meenkö äitipolille vasta sillon 25.7 vai jo aikasemmin ultraan...
pelottaa et tulee iso vaavi vaik paino onki nyt vasta lähtöpainossa takasin ja muutenki lähtöpaino/ruokatottumukset sentään vähän paremmalla tolalla ku esikkoa odotellessa.. mut silti vaikee pysyy ruodussa sen sokerin suhteen.. neuvolatätiki sanoo vaan et "eihän se jäätelö niin paha oo...."
sit ku ei ne oo sitä mieltä et tulee iso kun sokerirastitus oli normi.. niinhän se oli viimexki \|O
olis vaan kiva jos joku muukin varautuis siihen et mahdollisesti iso vaavi ENNEN kun ollaan synnyttämässä ja todetaan että kappas oliki iso....

sit stressaa tuo autokoulu. nyt pitäs lähipäiville saada se kirjallinen varattua ja sit inssi ens viikolla... tänään sano kyl jo opettaja et aika lähella ollaan et lähinnä tarkku
 
ilmoittautuu taas.... :wave:
en oo taas muistanu mitn kirjotella. hirveesti ollu puuhaa ton autokoulunki kanssa ni ai jouda yleensä koneelle kirjottelemaan....
mulla lähteny nyt paino nouseen. neuvolakäyntien välissä tuli humps 1kg lisää... eli nyt joku 75,5kg.... katellaan et saako pidettyä kurissa jotenkuten loppuaika ettei mahottomia tulis vaik varmaan vähän tuleeki vielä..
alle kuukaus aikaa :eek:
mut täytyy kyl tunnustaa et on kyl ihan oma vika tuo painonnousu.. jäätelöa tullu syötyä ihan liikaa ja ihan tavallista rasva/sokeri/suklaa linjaa :ashamed:
mut nyt ostin kotiin sentään rasvatonta,sokeritonta... ja oli ihan hyvää sekin :p
meinas muuten neuvolatäti viimex et josko olis liian pieni mun masu :LOL:
siitä pari viikkoa ja omasta mielestä kasvanu taas huimasti ni tuskin mitään sanoo enää.... tosin nyt on lomilla ni naapurikylille meen neuvolaan huomenna... kattoo nyt mitä lääkäri sanoo et meenkö äitipolille vasta sillon 25.7 vai jo aikasemmin ultraan...
pelottaa et tulee iso vaavi vaik paino onki nyt vasta lähtöpainossa takasin ja muutenki lähtöpaino/ruokatottumukset sentään vähän paremmalla tolalla ku esikkoa odotellessa.. mut silti vaikee pysyy ruodussa sen sokerin suhteen.. neuvolatätiki sanoo vaan et "eihän se jäätelö niin paha oo...."
sit ku ei ne oo sitä mieltä et tulee iso kun sokerirastitus oli normi.. niinhän se oli viimexki \|O
olis vaan kiva jos joku muukin varautuis siihen et mahdollisesti iso vaavi ENNEN kun ollaan synnyttämässä ja todetaan että kappas oliki iso....

sit stressaa tuo autokoulu. nyt pitäs lähipäiville saada se kirjallinen varattua ja sit inssi ens viikolla... tänään sano kyl jo opettaja et aika lähella ollaan et lähinnä tarkkuuutta kaistoissa ettei mee käännökset koukkauksiks
:whistle: ja pyöräteitä pitäs tarkemmin kattoo... mut muuten vois mennä jo läpiki... eh...
itellä vaan vaikee ku on joku sisäänrakennettu vaisto et kaikkia pitää väistää.... \|O sit meneeki välil ihan sekoiluks risteykset...
 
moi miimu3, saanko mie kysyä miten se siun eka synnytys meni? olen ollut vähän samassa venhossa nääs... :whistle:

ja autoilukin on kauheeta. mie olen varmaan maailman huonoin kuski. :ashamed:

muistaako kukaan vanhus, milloin myö se eka ketju aloitettiin? joskus heinäkuussa vuosi sitten, mutta tarkkaa päivää ei tää muista...

kuulostaa varmaan ihan p*rseestä tää miun valitus, kun olen jo tavoitepainossa, mutta valia ja valia vähän. eli karmee totuus; jäätelöö, keksii ja grillimakkaraa ei voi syödä etteikö paino nousisi. :headwall: miusta se on suuri vääryys! siis syömisessä, mie oisin siinä niiiin hyvä. :D lyökää pois, en saisi enää valittaa. :ashamed:

mitäs muille?<br><br>
 
LINNEA, tää ei kuulu tänne, voisin laittaa yytäkin mutten laita... Lälläslää, muut kärsii ku joutuu meidän allergiajuttuja lukeen, mutta so not!

Tänään esikolle aamiaiseksi jogurttia ja laitoin vielä soijamaidon sekaan lorauksen rasvatonta maitoa. Tulos: Uikutti ja paineli mahaa, lähdettiin vaunulenkille, hän istui hiljaa koko matkan, noin puol kilsaa ennen kotoa yrjös valtavat määrät tielle & vaatteilleen... :(

Joi sit kotona mehua ja vettä ja parin tunnin kuluttua söi valtavan satsin seitikeittoa ja leipää päälle. Ohi meni siis "kohtaus" äkkiä, mutta näköjään vielä ei oo lehmän aika astua meidän talouteemme. Tai siis esikon talouteen... :D

Hassua sikäli, että jo pidemmän aikaa ollaan annettu esim. jätskiä silloin tällöin ja ruokaa, joissa on vähän maitoa/maitojauhetta ja naudanlihaa, eikä oo ollu sen kummempia reaktioita.

Sori vielä kerran te muut... ;)

Ja jottei ihan aiheesta eksyttäisi niin ilmotan vaan että mulle jäde ja grillisafka maistuu ja sen kyllä huomaa! :headwall: :D
 
linnea 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 14:03 Seltsu kirjoitti:
LINNEA, tää ei kuulu tänne, voisin laittaa yytäkin mutten laita... Lälläslää, muut kärsii ku joutuu meidän allergiajuttuja lukeen, mutta so not!

Tänään esikolle aamiaiseksi jogurttia ja laitoin vielä soijamaidon sekaan lorauksen rasvatonta maitoa. Tulos: Uikutti ja paineli mahaa, lähdettiin vaunulenkille, hän istui hiljaa koko matkan, noin puol kilsaa ennen kotoa yrjös valtavat määrät tielle & vaatteilleen... :(

Joi sit kotona mehua ja vettä ja parin tunnin kuluttua söi valtavan satsin seitikeittoa ja leipää päälle. Ohi meni siis "kohtaus" äkkiä, mutta näköjään vielä ei oo lehmän aika astua meidän talouteemme. Tai siis esikon talouteen... :D

Hassua sikäli, että jo pidemmän aikaa ollaan annettu esim. jätskiä silloin tällöin ja ruokaa, joissa on vähän maitoa/maitojauhetta ja naudanlihaa, eikä oo ollu sen kummempia reaktioita.

Sori vielä kerran te muut... ;)

Ja jottei ihan aiheesta eksyttäisi niin ilmotan vaan että mulle jäde ja grillisafka maistuu ja sen kyllä huomaa! :headwall: :D
joo, no voihan lehmä! siis ei "raakaa" lillukkaa eli maito vielä. mutta haitanneekos tuo, aika hyvä tilanne, kun jäätelöt ja muut menee. olet sie huomannut mitään laktoosi vs. laktoositon eroa? väittäävät, ettei ihan pienillä olisi, mutta allergioista väitetään paljon muutakin ja koko ajan tulee sitten uutta tietoa, et öö, oltiinkin väärässä. sorry muut!

ja miekii pränttää sokeriosuuden; miulle automatkat taitaavat olla uusi sudenkuoppa. varaan aika reissuihin "lapsille" keksejä tms. joo, lapsillehan niistä meneekin osa... :whistle: :ashamed: sitten esikoinen on lukenut tenavia ja innostunut niitten takia suklaakekseistä. ostin sitten jotain semmoisia tuplakaurakeksejä, joiden välissä suklaata. jo yhdestä tuli paha oli. mies ja esikko lopettivat siihen yhteen, vaan en mie; söin neljä (eli kahdeksan) ja kaksi viel odottaa ja huutaa tuolla. alkaa karmee olo helpottaa, joten kyl ne viel uppoavat. sitten syötiin tietysti tuutit pohjille ja pakastimessa lisää. ja karkki... ööh.


mennäkö lenkille vai puutarhaan tökkimään penkkejä, siinäpä laiskalla pulma...

näihin omanapaisiin tunnelmiin, moi :wave:
 

Yhteistyössä