Soitti rikospoliisi uudelleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsenolen myös rattijuopon käräyttänyt.... Tosi kmiva kun kyseinen tyyppi tuli "keskustelemaan"... En kyllä ityse tiennyt että tollasessa tilanteessa tuo rattijuoppo saa tietoon käryttäjän nimen..

kaukasian paimenkoira vaan pihalle =D ei tuu varmaan sit kukaan sinne enää. Ilman asetta.

Kyl rattijuopot pitää käräyttää, jos näyttää epäilyttävältä. Toisellahan voi olla sairaskohtauskin tulossa, jos ei esim rattijuoppo. Mun mielestä kyllä tälle tapaukselle ei kuuluis se, et kuka on käräyttäny. Ihan vaan siks, et pikkupaikoissa varmaan jää suurin osa käräyttämättä. Joku kaunis päivä voi ajaa toisen päälle.

Tämä on vähän asian vierestä mutta kun vuosia sitten melkein jäin rattijuopon ajaman auton alle ja ilmoitin poliisille niin paikallisessa lehdessä luki, että rattijuopo jäi kiinni sivullisen ILMIANTAJAN vuoksi. Minusta sana ilmiantaja on todella negatiivinen ja tuli melkein rikollinen olo siitä, että soitin poliisille.

Ensinnäkin ap teki oikein kummassakin tapauksessa. Ilmiantaessaan ja ilmoittaessaan nimensä rattijoupolle. Itse asiassa hän saattoi tehdä ison palveluksen ko juopolle kun ilmiantoi hänet. Olet rohkea ja sen saa nyt juoppokin kokea. Tuskin uskaltaa alkaa kostokierteeseen.

Ja haluan nyt korostaa sitä, että minusta tuo FB:n yhteisö on kammottava.
Ihme tyypit siellä uhoaa, kun ensin ovat ite rikkoneet lakia, ja kun joku narauttaa, niin kitistään.

Minä olen ihan sitä mieltä, että AP on toiminut täysin oikein ilmoittaessaan poliisille.

Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Ensinnäkin ap teki oikein kummassakin tapauksessa. Ilmiantaessaan ja ilmoittaessaan nimensä rattijoupolle. Itse asiassa hän saattoi tehdä ison palveluksen ko juopolle kun ilmiantoi hänet. Olet rohkea ja sen saa nyt juoppokin kokea. Tuskin uskaltaa alkaa kostokierteeseen.

Sitähän sinä et voi vannoa, etteikö kostaisi. Monissa ns. huumepiireissä ei ihmishengellä ole penninkään arvoa. Oikein ap teki silti, se on totta. Mutta varmasti on peloissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:

En usko että juoppo kokee tuota suurena apuna. Varsinkin kun oli muutenkin ehdonalaisessa. Joutuu siis nyt takaisin lusimaan tämän ilmoituksen tähden. Siksikin voi olla valmis tekemään mitä vain "käräytyksen" johdosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Ja haluan nyt korostaa sitä, että minusta tuo FB:n yhteisö on kammottava.
Ihme tyypit siellä uhoaa, kun ensin ovat ite rikkoneet lakia, ja kun joku narauttaa, niin kitistään.

Minä olen ihan sitä mieltä, että AP on toiminut täysin oikein ilmoittaessaan poliisille.

Kävin lueskelemassa niitten juttuja... Siis voi luoja, ihme pelle hermanni sakkia :laugh: :laugh: