Soittasitko miehelle minuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";22906124]no niin mies jäi reissuun. soitin. hän oli ihan hyvällä tuulella,kun sanoin etten kestä tälläistä hän sanoi ettei tämä kestä ikuisuuksia ( siis hänen työ ja kyllä se siitä) lopuksi sanoi pusi pusi. Silti tuntuu pahalta että no minä se taas olin joka otti yhteyttä kun hän ei ollut kotiin tulossa.... pitkiä päiviä kyllä siellä tehdään,hänen ystävänsäkin totesi et 60 viikko h on jo liikaa.mutta mutta pahalta tuntuu...olenko hälle kuitenkin jokseenkin saman tekevä kun ei edes yhtä viestiä vaivaudu laittamaan.... ???? olen siis ap ...[/QUOTE]

Ehkä se on työnarkomaani? Siinä jää helposti tunteet taka-alalle.
Mulla on itselläni taipumusta olla vähän "viileä", kun mies on pitkällä työmatkalla. Se on vaan mun tapa selviytyä pitkistä eroista, teen hulluna töitä enkä rupea hempeilemään :D Sit hempeillään, kun ollaan molemmat kotona.
Sanoisin, että jos teillä menee kuitenkin silloin mukavasti kun mies on kotona, niin ei oo varmaan syytä huoleen. Eiköhän vika ole just noissa sen pitkissä päivissä. Mutta ota kuitenkin asia puheeksi kun seuraavan kerran tulee kotiin ja sano, että saa olla tästä lähtien viikonloput nälissään, jos ei ilmota tulostaan ajoissa.

älä ainakaan soita sä sille!=Oteet selväks ettet säkään sen pillin mukaan tanssi...ja jos ei kuulu miehestä mitään niin sit kunnon keskustelut!ja sano ettei oo sit kotia tulemista ollenkaan jos ei ala kiinnostaa asian selvittäminen!tosi törkeen kuulosta on kyllä tuo miehes toiminta,ei tollanen vetele=/

Musta on vaan outoa ettei mies halua jutella. Ymmärrän toki jos työt stressaa mutta kyllä meillä ainakin soitetaan joka päivä, mies siis töissä toisella paikkakunnalla ja on kotona 1-3 päivää viikossa, joskus menee kaksi viikkoa ettei pääse kotiin.

Eilinen ap edelleen täällä. Tuli viikonloppu nyt sit lasten kanssa. Päässäni kelailen tätä ihmetystä ettei ole halunnut soittaa lapsille ja niiltä kysellä kuulumisia.
Itse sorruin toistamiseen eilen soittamaan hälle,soitin 24 aikaan siis yöllä ja he olivat tunti sitten tulleet töistä,kämpillä olivät reissujätkien kanssa,eikä aikomusta yöelämään.Tänään ehkä sit.

Mutta päässäni raksuttaa kaikenlaista,osittain tän ketjun vastauksien tiimoilta. Ylireagoinko? en usko,monen mielestä on outoa että mies ei soita kotiin,kysele kuulumisia,ei ilmoita milloin tulee ja sit kun minä sen kerta viikkoon soitan ja tiedustelen kotiin tulemista,hän ottaa sen ahdistavana?!
Kuten mainitsin viikonloput menee hyvin kun hän on täällä tosin on vain ne la ja su päivät.
Jotenkin tuntuu itsestäni etten saa enää mistään pidettyä kiinni,hän ei puhu aatoksistaan ja kyllähän mä eron huomaan kun ennen reissusta saattoi tulla viestiä,että ikävöi meitä ja rakastaa meitä. Tosin nykyisin työpäivät ovat noinkin pitkiä mitä tekevät.

Uskaltaisinko epäillä että siellä hän on tavannut jonkun naisen jonka kanssa sutinaa (ei vakavaa,mutta jotain joka saa ajatukset pois perheestä? ) mutta kun en jaksa siihen uskoa,siinäpä se,pystyn lukemaan sitä silloin kun se on täällä ja ei vaikuta siltä,ainoostaan stressaantuneelta töistään :( Aika ahdistavaa arvailla,mutta juuri tänään minut "herätti" se että ei ole halunnut soittaa edes lapsile?! se on outoa... Saa kommentoida edelleen jos haluaa :)

Minä en pystyis tuollaiseen. Meillä mies on töissä tuossa lähellä ja silti soitellaan monta kertaa päivässä. Jos ei mtn kuulu niin olisin sata varma että jotain on tapahtunut.

Koitahan jaksaa ja nostan hattua sinulle kun tuollaista jaksat.

[QUOTE="vieras";22908282]Minä en pystyis tuollaiseen. Meillä mies on töissä tuossa lähellä ja silti soitellaan monta kertaa päivässä. Jos ei mtn kuulu niin olisin sata varma että jotain on tapahtunut.

Koitahan jaksaa ja nostan hattua sinulle kun tuollaista jaksat.[/QUOTE]

Olen kade :) Itsekkin voisin soitella ja kuten sanoin joskus( harvoin) soitankin tehdäkseni tikusta asiaa kun haluan kuulla hänestä.Jotenkin viikot erossa monta vuotta on todella kuluttavaa sitä ei moni voi tajutakkaan.

kyllä mä soitan päivittäin ukolle vaikka joka pvä kotio tuleekin töistä. samoista syistä-monelta tulee, teenkö ruokaa miten jne. hän ku on yrittäjä ja ei o säännöllistä työaikaa. ja aina se vastaa. eikä kitise että soitan.

Ensimmäiseksi, voimia jaksaa tuollaista.

Toiseksi: ajattelen niin, että, pettäminen ja ajatusten muualla olo yritettäisiin päinvastoin salata kaikilla mahdollisilla tavoilla. Kannattaisi olla enemmän huolissaan siitä, jos muualla töissä oleva mies muuttuisi yhtäkkiä leperteleväksi ja esittäisi maailman parasta rakastajaa :D Sillähän estäisi vaimon epäilyt. Nythän mies tuntuu umpirehelliseltä kun uskaltaa näyttää väsymyksensä. Stressi ja väsymys hänellä vaikuttaisi olevan.

Mä kyllä ajattelisin että tolla työmäärällä mies on vaan niin uupunut, ettei jaksa välittää. Sinänsä kyllä huolestuttavaa sekin, mutta en nyt lähtisi heti epäilemään mitään suhteita. Nekin vaativat energiaa. Minkä ikäisiä lapset on? Eikö he halua puhua isänsä kanssa puhelimessa?

Meillä lapset haluavat välillä soittaa isälleen ja sitten saavatkin soittaa. Mies sanonut, että hänelle saa soittaa, Kertoo sitten, jos ei pysty nyt puhumaan tai sitten ei vastaa. On aina mielissään kuulemassa lasten kuulumisia.
Oudolta kuulostaa. Pitäisin kyllä taukoa soittamisesta ja katsoisin koska tulee seuraavaksi kotiin. Silloin olisi syytä pitää pitkä keskustelu aiheesta. Onko järkeä jatkaa. Voisit saada itsellesi miehen joka olisi päivittäis arjessa mukana ja saisit huomiota ja oikeaa perhe-elämää.

Meillä lapset haluavat välillä soittaa isälleen ja sitten saavatkin soittaa. Mies sanonut, että hänelle saa soittaa, Kertoo sitten, jos ei pysty nyt puhumaan tai sitten ei vastaa. On aina mielissään kuulemassa lasten kuulumisia.
Oudolta kuulostaa. Pitäisin kyllä taukoa soittamisesta ja katsoisin koska tulee seuraavaksi kotiin. Silloin olisi syytä pitää pitkä keskustelu aiheesta. Onko järkeä jatkaa. Voisit saada itsellesi miehen joka olisi päivittäis arjessa mukana ja saisit huomiota ja oikeaa perhe-elämää.

Minullekin voisi soitella töihin, mutta en kyllä siitä oikein tykkäisi. Kun ei vaan ehdi ja pysty keskittymään työaikana kuin tärkeimpään.

Ja uusi mies nyt harvoin oikeaa perhe-elämää elää toisen miehen lasten kanssa, joten ei vaihtamalla parane. Ja lapsetkin joutuisivat ravaamaan johonkin muualle isäänsä tapaamaan. Eli ap:n mainitsemien syiden takia ei tod. kannata erota miehestä, joka on hyvä isä viikonloppuisin edes.

Yhteistyössä