Minkähän takia mun mies vastasi "Hei rakas" kun soitin kaverin puhelimesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Veera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä joskus vastaan joillekin naispuolisille kavereille tai ainakin parille sellaiselle puhelimeen "hei rakas" ihan sen kummempia ajattelematta onko kyseinen nainen parisuhteessa vai ei ja ihan ilman mitään "sellaisia" tunteita kyseistä ihmistä kohtaan. Vastaan ihan samalla tavalla joillekin miespuolisille kavereille myös joten en oleta että vastaamisen perusteella tarvitsee tehdä jotain saatanan syväluotaavaa parisuhdeanalyysiä. Ketä oikeasti kiinnostaa?

No onko tän sun kaverin puhnro tallennettuna miehen kännykkään, vai mistä se tiesi kuka siellä soittelee?

Vastaako sulle yleensä noilla sanoilla? Vaikuttiko yllättyneeltä, kun soittaja olitkin sinä?

Vastaa joskus, mutta ei yleensä. Vain silloin kun haluaa seksiä tms. Mun mielestä vaikutti yllättyneeltä, mutta voi olla että kuvittelin. Ehkä huomenna kysyn mieheltä. Tai katson onko mun kaverin numero miehen puhelimessa. Ei pitäis olla! Kerran tosin löysin yhden mun kaverin numeron miehen puhelimesta ja kun kysyin miksi hänellä on se numero, mies sanoi että siltä varalta jos mun puhelin häviää ja mut pitää saada kiinni kaverin puhelimesta tai mä soitan kaverin puhelimesta. Mutta ei ollut tämä sama kaveri.

[QUOTE="hmmm";28413765]mutts jos kaikkien 20 lapsen vanhemmat soittaisi 2 kertaa päivässä niin eihän ne ehtisi muuta tekemään kuin vastaamaan puhelimeen.[/QUOTE]

Niin eikä ne siellä päiväkodissa arvanneet, että ap tosiaan soittaa "millon vaan" :D

[QUOTE="huoh";28413695]Ja TAAs saatiin yksi äiti syyllistettyä a) miehen avuttomuudesta b) huolenpidosta lastaan kohtaan. Hienoa mammat![/QUOTE]

Liika on aina liikaa..

Ja usein avuttomat miehet on avuttomia juuri siksi että kotona häärää tehomamma joka ei anna miehelle edes mahdollisuutta. ( ei aina mutta usein)

[QUOTE="huoh";28413695]Ja TAAs saatiin yksi äiti syyllistettyä a) miehen avuttomuudesta b) huolenpidosta lastaan kohtaan. Hienoa mammat![/QUOTE]

a) Ei ole miehen avuttomuutta laittaa lapselle päälle jotain muuta mitä äiti oli ajatellut...Ja hampaat varmaankin ehtii pestä aamullakin..

b) tuo ei ole enää huolenpitoa vaan pakkomielle ja epävarmuutta..

Miksi miehille ei anneta mahdollisuuksia toteuttaa isyyttä omalla tavallaan...Joissain perheissä äiti määrää mitä lapselle laitetaan päälle ja isän täytyy se tehdä tai on "avuton mies" :headwall:

Tällä palstalla isyyden toteuttamiseksi "omalla tavallaan" riittää karkki iltapalaksi, jonka jälkeen lapsen voi nukuttaa ilman hammaspesua ja yöasun vaihtamista tv:n eteen. Lääkityksenkin voi jättää antamatta, jos sellainen on.

Mutta ap on kyllä neuroottinen.

Siis etkö sä ne lasta hoitoon viedessäsi, jääkö se itkemään vai ei? Miksi sitä pitää erikseen kysyä?
Onko teillä koko parisuhde noin huonollaluottamuksella, että sun pitää vahtia miehesi tekemisiä kuin pikkulasta?
Mieti, miltä miehestäsi tuntuu, kun et luota häneen pätkääkään!!
Jos olet joka asiassa yhtä kontrollifriikki miehesi tekemisien suhteen (tunnustit tutkivasi miehen puhelintakin) niin en kyllä yhtään ihmettele, jos vastaakin kaverillesi "hei rakas". vähemmälläkin sitä saa miehen ajettua toisen syliin ja ulos omasta parisuhdevankilasta.
Paranna tapasi, jos haluat pitää miehesi.

No, tuo soittelu kuulostaa tutulta tuttavaäitieni kohdalla. Yksi kaverini jopa soitti siskolleen (joka oli lapsenvahtina), että kai muistit tyhjentää potan lapsen tuotosten jälkeen. :laugh: Ei tulisi itselle mieleenkään soittaa miehelle, että kait muistat pestä lapselta hampaat ja laitat juuri sen ainoan oikean yöpuvun päälle. Mitä väliä mikä yöpaita sillä lapsella on päällä? Ja luulisi kotona asuvan miehen osaavan hoitaa lastaan.

Herranen aika... :laugh:

Mä myös luulen että ap:n mies tuntee jo vaimonsa sen verran hyvin, että arvasi kuka soittaa. Varsinkin jos oli huomannut puhelimen jääneen kotiin.

Itse olisin saattanut samassa tilanteessa soittaa ihan sen takia että mies tietäisi missä olen ja mistä mut saa kiinni, mutta yöpaidat, hammaspesut ja lasten lääkitykset osaa kyllä huolehtia siinä missä kuka tahansa normaalijärkinen aikuinen ihminen... ei tulisi mieleenkään kysellä perään. Enkä todellakaan soittele hoitoon - onhan niillä siellä mun puhelinnumeroni, soittavat kyllä jos aihetta on. Kyllä mä lapsestani näen onko syönyt hyvin (eli kuinka nälissään on ja miten ruoka maistuu illalla kotona) ja kuinka on nukkunut (onko väsynyt). Välillä viedessä/hakiessa kyselen että miten on viime aikoina mennyt. Mitäs jos ap vähän hellittäisit? :)

[QUOTE="Lissu";28414072]

Itse olisin saattanut samassa tilanteessa soittaa ihan sen takia että mies tietäisi missä olen ja mistä mut saa kiinni,)[/QUOTE]

Olisitko siis jättänyt lapsesi yksin kotiin odottamaan miestäsi ja lähtenyt lenkille niin, ettei mies tiedä missä olet? Eiköhän ap ole lähtenyt lenkille niin, että mies on ollut kotona ja tullut varmasti tietämään, että ap on lenkille lähdössä. Noin kontrollifriikki ihminen tuskin osaa lähteä edes lenkille luettelematta asioita, joita miehen täytyy muistaa. Sitten vaan soittaa perään ja varmistaa, että mies on tehnyt käsketyt asiat oikein...

Yhteistyössä