Soititko äidillesi kun lähdit synnyttämään ?

  • Viestiketjun aloittaja bettina
  • Ensimmäinen viesti
poitsuli
soitin ku meillä oli leipomispvä niinku edellisenäki päivänä....ja ukko sil sit kerto kumpi tuli ku kotiutu =D kuopuksest en soittanu ku isälleni...lopuil lähetin tekstarit ku poika oli syntyny =D
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvää päivää:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvää päivää:
Te varmaan soititte äitillenne kun olitte hässineetkin ja mies ruikannut mällit sisään :LOL:
Moi äiti
me oltiin äsken sexiaktissa ja minä vähän hieroin itseäni miehen päällä ja............
Taidat olla "vähän" häiriintynyt?
Siis miten?
Sorgen ny mut mun jakeluun ei mee miks äitille pitää soittaa kun tulee lähtö sairaalaan mul on ainaskin ollut ihan muuta tekemist siinävaihees eikä oo mieleeni juolahtan et pitäs jossain puhelimes roikkuu ja selontekoo kertoos koko suvulle.
Oon mäkin ilmottan sit kun lapsi on syntyn et kumpa tuli mut en vaan tajuu mitä ne tulevat isovanhemmat sil tiedol tekee etä nyt mä lähen synnyttää
Sulla on varmaan vähän erillaiset välit vanhempiisi kuin muilla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvää päivää:
Siis miten?
Sorgen ny mut mun jakeluun ei mee miks äitille pitää soittaa kun tulee lähtö sairaalaan mul on ainaskin ollut ihan muuta tekemist siinävaihees eikä oo mieleeni juolahtan et pitäs jossain puhelimes roikkuu ja selontekoo kertoos koko suvulle.
Oon mäkin ilmottan sit kun lapsi on syntyn et kumpa tuli mut en vaan tajuu mitä ne tulevat isovanhemmat sil tiedol tekee etä nyt mä lähen synnyttää
No joillakin on läheiset välit vanhempiinsa ja haluavat ilmoittaa asiasta.
 
3poikaa
Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvää päivää:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvää päivää:
Te varmaan soititte äitillenne kun olitte hässineetkin ja mies ruikannut mällit sisään :LOL:
Moi äiti
me oltiin äsken sexiaktissa ja minä vähän hieroin itseäni miehen päällä ja............
Taidat olla "vähän" häiriintynyt?
Siis miten?
Sorgen ny mut mun jakeluun ei mee miks äitille pitää soittaa kun tulee lähtö sairaalaan mul on ainaskin ollut ihan muuta tekemist siinävaihees eikä oo mieleeni juolahtan et pitäs jossain puhelimes roikkuu ja selontekoo kertoos koko suvulle.
Oon mäkin ilmottan sit kun lapsi on syntyn et kumpa tuli mut en vaan tajuu mitä ne tulevat isovanhemmat sil tiedol tekee etä nyt mä lähen synnyttää
sulla taitaa olla aika etäiset välit vanhempiisi? ikävä homma sun kannalta :(

soitin ihan ekaksi äidille, toi mut sairaalaan kun mies oli kaukana kotoa sillon töissä

mun mielestä isovanhemmille kuuluu ilmoittaa kun lapsenlapsi syntyy :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvää päivää:
Te varmaan soititte äitillenne kun olitte hässineetkin ja mies ruikannut mällit sisään :LOL:
Moi äiti
me oltiin äsken sexiaktissa ja minä vähän hieroin itseäni miehen päällä ja............
Taidat olla "vähän" häiriintynyt?
Siltä vähän vaikuttaa! Taitaa olla vaan kateellinen kun ei itsellä ole läheinen suhde äitiin. Ja mielestäni synnytys ja seksi on hieman eri asia :eek:
 
joo, äiti oli vaatinut, että ehdottomasti pitää ilmottaa missä mennään. mies hoiti puhelut, mä en niinkään ollut juttutulella. :D
siellä ne olivat taloyhtiön pihatalkoissa ja koko porukka odotti vain sitä soittoa, että se on syntynyt, että pääsee nukkumaan. no, puoli yks neiti sitten suvaitsi saapua. :)

kakkosesta äiti tiesi, että aamulla kaheksalta menen käynnistykseen. soitin yhdeltä päivällä viimesen kerran äitille, olo oli sillon jo aika tukala ja avautuminen vauhdissa. äiti sanoi, että ei taida ihan virka-aikaan syntyä? oli töissä ja työkavereiden kanssa jännäilivät. :D
kolmelta sitten soitin uudestaan, että herra saapui sittenkin virka-aikaan. :)
 
Mä laitoin tekstarin et ollaan menossa, ties kyl et oli supistellu sen verran et lähtö oli liki. Mies sit soitti mutsille ku lähti synnäriltä kotiin.
Mutsi oli just työreissulla ja ku pomo kuuli aamulla et tirppa oli syntyny niin he oli sen kunniaks vetässy hotellissa shamppanja-aamiaisen firman piikkiin :D
 
ap
onpas ketju tullut pitkäksi :)

Itse en soittanut, ei tullut edes mieleen jo siksikin että kello oli 4 aamulla.
Soitin vasta iltapäivällä kun heräsin nukutuksesta ja olin tolkuissani ( kaveri syntyi klo 11.)

 

Yhteistyössä