Soititko äidillesi kun lähdit synnyttämään ?

• Viestiketjun aloittaja bettina
  • Ensimmäinen viesti
voi hyvää päivää
Te varmaan soititte äitillenne kun olitte hässineetkin ja mies ruikannut mällit sisään :LOL:
Moi äiti
me oltiin äsken sexiaktissa ja minä vähän hieroin itseäni miehen päällä ja............

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvää päivää:
Te varmaan soititte äitillenne kun olitte hässineetkin ja mies ruikannut mällit sisään :LOL:
Moi äiti
me oltiin äsken sexiaktissa ja minä vähän hieroin itseäni miehen päällä ja............
Taidat olla "vähän" häiriintynyt?

myy
soitin salista, että parin tunnin päästä on ulkona. mulla nuorena huonot välit vanhempien kanssa ja nyt aikuisiällä välit korjaantuneet, soitellaan muutenkin päivittäin ja autetaan puolin ja toisin jos tarttee.

Soitin ihan paniikissa äidilleni ku minulta tuli verta ja supisteli ihan hirveästi. Noh äitini tuli sitten taksin kanssa hakemaan minut ja mentiin kättärille =) Äitni oli lupautunut tulemaan onneksi minun kanssa kun poika tuli maailmaan =)

voi hyvää päivää
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Moi äiti
Siis miten?
Sorgen ny mut mun jakeluun ei mee miks äitille pitää soittaa kun tulee lähtö sairaalaan mul on ainaskin ollut ihan muuta tekemist siinävaihees eikä oo mieleeni juolahtan et pitäs jossain puhelimes roikkuu ja selontekoo kertoos koko suvulle.
Oon mäkin ilmottan sit kun lapsi on syntyn et kumpa tuli mut en vaan tajuu mitä ne tulevat isovanhemmat sil tiedol tekee etä nyt mä lähen synnyttää

vieras
Esikoisesta en soittanut, emme halunneet herättää, soitettiin vasta kun lapsi oli syntynyt. Kahdesta seutraavasta soitimme, että lähdepäs nyt tulemaan tänne päin lastenvahdiksi, kohta tulee kiire laitokselle :)

Niinu
En soittanut, viestin laitoin yöllä ku vauva syntyi ja sitten tulivatkin jo kattoon. Mies oli kyllä niin pöllähtänyt kun sanoin illalla et pitää mennä et ensimmäiset sanat oli "mä soitan mutsille". Mitä v***tua!? Ärähdin aika pahasti... Esikoista siis mentiin hakeen ettei mitään lapsenvahtejakaan tarvittu.

myy
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Moi äiti
Siis miten?
Sorgen ny mut mun jakeluun ei mee miks äitille pitää soittaa kun tulee lähtö sairaalaan mul on ainaskin ollut ihan muuta tekemist siinävaihees eikä oo mieleeni juolahtan et pitäs jossain puhelimes roikkuu ja selontekoo kertoos koko suvulle.
Oon mäkin ilmottan sit kun lapsi on syntyn et kumpa tuli mut en vaan tajuu mitä ne tulevat isovanhemmat sil tiedol tekee etä nyt mä lähen synnyttää
saanen ehdottaa että et ole kovin läheinen vanhempies kanssa ? ei äiti ole koko suku, ainakaan mulle. joidenkin lasten isovanhemmat vaan tahtoo tietää ja jännittää mukana, ei siinä mitään vikaa ole.

joo
soitin ennekuin lähdimme sairaalaan ja mies omalle äitilleen ja siskolleen ja 5veljelleen,tosin kyllä minua hiukan sattui kun samalla koitin autolla ajaa sairaalaan kun mies vain on puhelimessa mutta tokihan heille nyt tieto piti saada

vieras
noup. ainoastaan miehelle soitin töihin että vauhdilla tänne. kiirus kun oli, ei siinä pahemmin muille kerinny soittelee.
mies soitti anopille synnytyksen jälkeen, ja anoppi soitti sitten mun äidille.

Soitin toki.

Esikoisesta äiti vei mut sairaalaan ja oli siellä kanssani lähes koko avautumisvaiheen ajan. Itse asiassa olin vanhempieni luona saunomassa ja syömässä kun supistukset alkoivat, ja yritin kovasti olla naama peruslukemilla etteivät innostu liikaa. Asuttiin tuolloin parin kerroksen päässä toisistamme, samassa kerrostalossa.

Kuopuksesta mentiin ensin mun vanhempien luo, että mä sain supistella rauhassa ja mies sai nukkua kotona (uudenvuodenpäivä, miehellä takana kaksi 16-18 h hiton kiireistä työpäivää ). Sitten esikoinen jäi sinne hoitoon, isäni toi mut kotiin, ja lähdettiin miehen kanssa synnärille.

En äidilleni mutta äitipuolelleni. Esikoisen syntyessä hän tuli mukaan sairaalaan ja toisen kohdalla lapsenvahtina (silloin oli tosin sovittu jo aikaisemmin kun kyseessä oli käynnistys ). Äidilleni pistin viestiä kummankin synnyttyä sairaalasta.

Tietysti! Toisen ja kolmannen synnytyksen aikaan hän oli meillä lapsenvahtina ja esikoisesta kun lapsivedet meni ja paniikki iski niin hän taas lohdutteli. Paljon kivampi olo itselläkin kun tiesi että toinen jännittää melkein enemmän kuin minä :heart:

Yhteistyössä