äippä82
ensimmäisen aikana en soittanut, oli yö niin laitoin viestin.
toisen aikana soitin koska piti saada esikolle hoitaja
toisen aikana soitin koska piti saada esikolle hoitaja
Taidat olla "vähän" häiriintynyt?Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvää päivää:Te varmaan soititte äitillenne kun olitte hässineetkin ja mies ruikannut mällit sisään
Moi äiti
me oltiin äsken sexiaktissa ja minä vähän hieroin itseäni miehen päällä ja............
Siis miten?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Taidat olla "vähän" häiriintynyt?Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvää päivää:Te varmaan soititte äitillenne kun olitte hässineetkin ja mies ruikannut mällit sisään
Moi äiti
me oltiin äsken sexiaktissa ja minä vähän hieroin itseäni miehen päällä ja............
saanen ehdottaa että et ole kovin läheinen vanhempies kanssa ? ei äiti ole koko suku, ainakaan mulle. joidenkin lasten isovanhemmat vaan tahtoo tietää ja jännittää mukana, ei siinä mitään vikaa ole.Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvää päivää:Siis miten?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Taidat olla "vähän" häiriintynyt?Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvää päivää:Te varmaan soititte äitillenne kun olitte hässineetkin ja mies ruikannut mällit sisään
Moi äiti
Sorgen ny mut mun jakeluun ei mee miks äitille pitää soittaa kun tulee lähtö sairaalaan mul on ainaskin ollut ihan muuta tekemist siinävaihees eikä oo mieleeni juolahtan et pitäs jossain puhelimes roikkuu ja selontekoo kertoos koko suvulle.
Oon mäkin ilmottan sit kun lapsi on syntyn et kumpa tuli mut en vaan tajuu mitä ne tulevat isovanhemmat sil tiedol tekee etä nyt mä lähen synnyttää