Soititko äidillesi kun lähdit synnyttämään ?

  • Viestiketjun aloittaja bettina
  • Ensimmäinen viesti
vieras
En ymmärrä, miksi olisi pitänyt soittaa? En siis soittanut äidilleni, enkä yhtään kenellekään. Oli meinaan sen verran kivuliasta hommaa jos siinä vaiheessa, ettei tullut mieleen enää soitella :whistle:
 
Lissu
että esikoisesta mies soitti jossain vaiheessa ennen ponnistuksen alkua, joten tiesi kyllä missä mennään.

Kuopuksesta soitin äidille n puoli tuntia tytön syntymän jälkeen. Olin niin ylpeä tyttösestäni että halusin jakaa sen heti äidin kanssa. Ja tiesin miten kovasti äiti toivoi tyttöä lapsenlapsekseen kun poikia jo pitkä rivi. Kello oli jo yli puolenyön, ja onnistuin herättämään äidin joka oli jo nukkumassa kun ei tajunnut että tulee niin nopsaa meidän lähdöstä.
Äiti meni sitten isäni herättämään ja olivat tyttärentyttärensä kunniaksi juoneen öiset konjakit :)
 
vieras
eka ja toka käynnistettiin joten joo äiti ties millon oon synnäril :)
kolmannesta soitin kun oltiin synnärille menossa ja synnärillä vielä työntö polttojen aikaan puhuin äitin kanssa puhelimessa.
neljännen kohdalla äitin kanssa viestiteltiin ennen kuin synnärille lähdin ja en maininnut äidille mitään että synnyttämään olen lähdössä, sitten kun lapsi oli syntynyt niin laitoin viestin...äiti oli sitten aamulla lukenut synnytys viestini kahteen kertaan kun oli luullut että mie huijaan sitä :D
 
Raportoin käynnistyksen aloituksesta lähtien tilanteesta niin kauan ku pystyin.
Vieläkin kyl harmittaa että ei saanut tietoa heti vauvan synnyttyä vaan vasta aamulla kun ei mies tajunnut ilmoittaa... :/
 
minä
Ekasta laitoin tekstarin ja kun synnytyksessä kestikin yli vuorokausi niin mun ja miehen kännykät tukkeutui ja soitteli sairaalan lankanumeroon jatkuvasti että joko ja joko ja mikä kestää. Seuraavista ilmoitettiin vasta kun oli syntyneet. Myöskin laskettu aika on kerrottu myöhemmin aina väärin, esim. jos laskettu aika on oikeasti 15.1. niin olen sanonut että helmikuun alkupuolella on laskettu aika.
 
plörö
No en ole soittanut näistä kenestäkään etukäteen,miksi olisin? Olen jo päässyt irti äitistäni silloin kun muutin pois kotoontani,joka asiaa tarvi raportoida äidille.
Tosin tuosta viimeisimmästä sattui äiti soittamaan kun suppareita tuli jo 5min välein sanoin silloin äitille että en nyt juttele kun lähden kohta sairaalaan ja supistaa aika kipeesti vaan äiti ei puhelua halunnut lopettaa,haukkui minut siinä sitten ohimennen kun 'leikin' että en muka voi jutella ja muka sattuu,niin eihän synnytyspoltot voi sattua.

Esikoista kun odotin niin silloinen anoppi vaati että meidän olisi pitänyt soittaa ennen siraalaan lähtöä hänelle ja puolelle hänen suvustaan,synnytys lähti käyntiin niin silloinen nyhverö mieheni oli alkamassa soittamaan läpi sukulaisiaan kun minä tuskissani karjuin että nyt mennään .
Jätti minut sitten synnytyssaliin kun meni etsimään yleisöpuhelinta (silloin kun oli kännykät aika harvassa vielä ) ja kai se sitten oli sieltä koko suvulleen raportoinut.
 
miii
Laitoin viestiä, et nyt tuli lähtö ja ilmotan millo vaavi maailmassa :) Muistan tasan tarkkaan mitä äitini miulle soitti.. sen viestin jälkeen soitti heti ja sano, että hän on menossa mukana kun alko menkat ja koskee niiin paljon :)
 

Yhteistyössä