Söisitkö salaattia jos ei olisi "pakko"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Söisitkö salaattia jos ei olisi "pakko". Siis jos se ei tuntuisi mitenkään terveelliseltä syödä sitä. Itse en söisi kuin jotain tosi hyvää salaattia. En söisi "tomaatti-kurkku-ruukkusalaatti"-salaattia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Söisitkö salaattia jos ei olisi "pakko". Siis jos se ei tuntuisi mitenkään terveelliseltä syödä sitä. Itse en söisi kuin jotain tosi hyvää salaattia. En söisi "tomaatti-kurkku-ruukkusalaatti"-salaattia.

Ei ole pakko ja en syö.

Tomaatti-mozzarella -salaattia ja fetasalaattia söisin, mutta en varmaan mitään ihan perussalaatteja. Paitsi jos niissä on joku twist, siis mukana esim. mozzarellaa tai vaikka melonia tai jotain muuta hedelmää. Ja tietysti myös hyvää salaatinkastiketta.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
kuka pakottaa ketään syömään :) . kyllä mä syön paljon salaattia ihan sen vuoksi että tykkään siitä. meillä myös lapset tykkää ja marisee heti jos ei lautasella ole jotain vihreää.

Kehtaakin valittaa

Söisin. :p Mikä sen parempaa kuin hyvä salaatti. Näe vähän vaivaa sen eteen ja tee erilaisia. Salaattia, pakastekasviksia (esim. ruoalta ylijääneitä ja jo kylmenneitä), ruoalta ylijäänyt kananfilee tms. pihvi pilkottuna, hiukan jotain juustoa, tomaattia, kurkkua, sipulia, suolakurkkua, pähkinöitä tms. joukkoon ja tee hyvä salaatinkastike vaikka oliiviöljystä ja balsamiviinietikasta, niin :p

Yhteistyössä