V
vierailija
Vieras
Aamupala: d-vitamiinia, maitokahvi
Lounas: linssikeittoa (punaisia linssejä, perunaa, porkkanaa, mausteita, oliiviöljyä) ja salaattia (tomaatti, kurkku, oliivi, salaatinlehdet, oliiviöljy, sitruunamehu, mausteet) ja yksi kevytnakki
Välipala: maitokahvi
Illallinen: sama ruoka kuin päivällä
Iltapala: maitokahvi
Laihtuuko tälläisellä ruoalla jos tuossa on kaikki mitä syö päivässä? Vai ei ollenkaan? Tietty jossain vaiheessa alkaa kyllästyttää niin pitää laittaa toista ruokaa eikä aina sitä linssikeittoa mutta nyt sitä olisi tuolla viikoksi....
Lounas: linssikeittoa (punaisia linssejä, perunaa, porkkanaa, mausteita, oliiviöljyä) ja salaattia (tomaatti, kurkku, oliivi, salaatinlehdet, oliiviöljy, sitruunamehu, mausteet) ja yksi kevytnakki
Välipala: maitokahvi
Illallinen: sama ruoka kuin päivällä
Iltapala: maitokahvi
Laihtuuko tälläisellä ruoalla jos tuossa on kaikki mitä syö päivässä? Vai ei ollenkaan? Tietty jossain vaiheessa alkaa kyllästyttää niin pitää laittaa toista ruokaa eikä aina sitä linssikeittoa mutta nyt sitä olisi tuolla viikoksi....