Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:soijarouheesta tulee aivan ihanaa italianpataa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:soijarouheesta tulee aivan ihanaa italianpataa![]()
Ai jaa? Hmm.. pitäs oikein miettimällä miettiä et mitä sitä sais tehtyä, kun ei noita yhteisiä ruokia oikein äljäkkeen kanssa silleen suoranaisesti ole.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:soijarouheesta tulee aivan ihanaa italianpataa![]()
Ai jaa? Hmm.. pitäs oikein miettimällä miettiä et mitä sitä sais tehtyä, kun ei noita yhteisiä ruokia oikein äljäkkeen kanssa silleen suoranaisesti ole.
ensimmäistä kertaa kun maitoin tuota soijaitalianpataa meni se muhun täydestä että jauhelihaan olisi tehty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:grillatut soijanakit on yhtä hyviä kuin normitkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ette te mitään oikeata lihansyöjää saisi huijattua!
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ette te mitään oikeata lihansyöjää saisi huijattua!
Tosissanihan mä olinkin :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja NicciEmo:meidän perheessä on ksi kasvissyöjä.....kauheaa keksiä hänelle aina kasvisruokaa....eli soija käy lihan asemasta? Pitääkö sitä käsitellä jotenkin erikoisesti?
Kannattaa pehmeyttää soijarouhe, -suikaleet jne kasvisliemessä. Mä olen omille sivuilleni laittanut myös soijaruokien ohjeita. Löytyy täältä, jos kiinnostaaAlkuperäinen kirjoittaja NicciEmo:meidän perheessä on ksi kasvissyöjä.....kauheaa keksiä hänelle aina kasvisruokaa....eli soija käy lihan asemasta? Pitääkö sitä käsitellä jotenkin erikoisesti?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kannattaa pehmeyttää soijarouhe, -suikaleet jne kasvisliemessä. Mä olen omille sivuilleni laittanut myös soijaruokien ohjeita. Löytyy täältä, jos kiinnostaaAlkuperäinen kirjoittaja NicciEmo:meidän perheessä on ksi kasvissyöjä.....kauheaa keksiä hänelle aina kasvisruokaa....eli soija käy lihan asemasta? Pitääkö sitä käsitellä jotenkin erikoisesti?
http://www.saunalahti.fi/~lammas/
Alkuperäinen kirjoittaja NicciEmo:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kannattaa pehmeyttää soijarouhe, -suikaleet jne kasvisliemessä. Mä olen omille sivuilleni laittanut myös soijaruokien ohjeita. Löytyy täältä, jos kiinnostaaAlkuperäinen kirjoittaja NicciEmo:meidän perheessä on ksi kasvissyöjä.....kauheaa keksiä hänelle aina kasvisruokaa....eli soija käy lihan asemasta? Pitääkö sitä käsitellä jotenkin erikoisesti?
http://www.saunalahti.fi/~lammas/
kiitti!