Ei kukaan myis mulle crazy age farkkuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Mua niin hirveesti kiinnostais itelle ostaa mutta noi on hirveen kalliita mun kukkarolle :( Jos vähän halvemmalla sais :whistle:
Kaikki niitä nyt niin kehuu ja mulle kun ei koskaan taho löytyä sellasia housuja mitkä olis hyvät jalassa.

samaa miettinyt :/
minä oon kokoa 36/38, nykyään koko 38 farkuissa (toistaiseksi) hieman parempi :whistle:

noissa on kai melko pieni koko? että olisko esim mulle ja ap:lle koko 40 liian iso? :ashamed:

poistun hetkeksi joten yv voisi laittaa jos jollain olisi myydä!!

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
38 mun koko on yleensä mutta noista nyt en tiedä pitäiskö olla kokoo isompi.

Etkös ollu Keski-Suomesta? Noita farkkuja löytyy hyvillä alennuksilla toisinaan tuolta Jyväskylän Forumista (en muista sitä kaupan nimee...) on kuitenki se kauppa siellä Forumissa kun ala ovesta menee sisään ja nousee ne liukuportaat ylös niin heti siinä liukuportaiden takana...

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
mun housut on kokoa 38 ja koon 38 crazy age:t menee päälle, ne joustaa aika kivasti... ootteko huutiksesta kattonu?

Eikä ahista päällä?
Noissa on nuo koot jotenkin niin ettei tiedä mikä sopii.
Enpäs ole kyllä huomannu huutiksesta kattoo, kiitti vinkistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:

Etkös ollu Keski-Suomesta? Noita farkkuja löytyy hyvillä alennuksilla toisinaan tuolta Jyväskylän Forumista (en muista sitä kaupan nimee...) on kuitenki se kauppa siellä Forumissa kun ala ovesta menee sisään ja nousee ne liukuportaat ylös niin heti siinä liukuportaiden takana...

Suakin näkee :wave:
Olenhan minä mutta mun on vaikee päästä tuonne kaupunkiin nykyään kun ei ole autoo eikä sitä korttia.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
mun housut on kokoa 38 ja koon 38 crazy age:t menee päälle, ne joustaa aika kivasti... ootteko huutiksesta kattonu?

Eikä ahista päällä?
Noissa on nuo koot jotenkin niin ettei tiedä mikä sopii.
Enpäs ole kyllä huomannu huutiksesta kattoo, kiitti vinkistä.

no kyllä ne tuota röllykkää vähän puristaa mut en anna sen häiritä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:

Suakin näkee :wave:
Olenhan minä mutta mun on vaikee päästä tuonne kaupunkiin nykyään kun ei ole autoo eikä sitä korttia.

Nyt tais muistuu kaupan nimikin mieleen, ihan sata varma en oo, mutta se taitaa olla Fiorella..

mulla olis kanssa yhdet tuon merkkiset farkut myynnissä ne on koko 34/36... ite oon kokoa 36 ja mene jalkaan mutta hieman kiristää..jos jotain kiinnostaa voin ettiä kuvan minkälaiset ne on.
niin niitä on kerran pidetty että ihan uudet melkeinpä.

http://www.trendiks.fi/shop/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=4&category_id=1&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1
noi olis mulla myynnissä,jos jotain kiinnostaa laittaa yy:tä...nii ja koko on 36

housut on kuin uudet kerran ollut päällä.todella kaunis tuo koristus takana ja edessä.harmikseni tilaisin vain liian pienen koon siksi joudun luopumaan :ashamed:

Mua niin hirveesti kiinnostais itelle ostaa mutta noi on hirveen kalliita mun kukkarolle :( Jos vähän halvemmalla sais :whistle:
Kaikki niitä nyt niin kehuu ja mulle kun ei koskaan taho löytyä sellasia housuja mitkä olis hyvät jalassa.

miten niin kalliita? mun mielest 50e farkut on ihan normihintaset. monethan maksaa 80e, esim. freesoul ja only. No, jokatapaukses itelläni on yhet crazy aget ja ne on hyvännäköset, mut puolet perseestä näkyy ku kyykistyy. oon normaalist kokoa 36, mut nois kyseinen koko oli liian pieni, joten mut crazy aget on 38.

Minulla olisi valkoiset pinkein tehostein olevat crazy agen farkut kokoa 40 myydä!! Ite käytin sillon just kokoo 38 noin ja noi oli passelit, ei liian kireet että pysty istumaankin!!

Alkuperäinen kirjoittaja löytyy:
Minulla olisi valkoiset pinkein tehostein olevat crazy agen farkut kokoa 40 myydä!! Ite käytin sillon just kokoo 38 noin ja noi oli passelit, ei liian kireet että pysty istumaankin!!

olis mun nykyistä kokoa ... mikä hinta ...

Yhteistyössä