Sainpas hyvää palvelua urheiluliikkeessä! :) (ulkovaatteista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ej
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ej

Vieras
Menin ostaa itelle ja lapsille ulkoiluvaatteita, niin myyjä esitteli ensin mulle kalvollisia ulkoiluhousuja. "Nää on tämmösiä hikipöksyjä, ei hengitä yhtään." Mä sanoin, et niiden pitää hengittääki, nii näytti jotai parin kympin housuja. "Nää pitää vähän tuulta ja hylkii vettä mutta hengittää." Sanoin, et mä haluan laatua. Et onko teillä esim. Gore texejä? "Ei niitä kannata ostaa, ne on samallaisia hikipöksyjä ku muutki! En ala ees valehtelee niiden ominaisuuksista! Ei sellasia kalvoja oo ees keksitty, jotka hengittäis!"

Seuraavaksi kysyin, et onko teillä lasten ulkoilutamineita, jotka pitäis vettä, tuulta ja jotka hengittäis. "Suoraan sanottuna niitä ominaisuuksia ei voi olla missään vaatteessa yhtä aikaa!"

No entä millasia kenkiä teillä ois? Tarvis tytölle hyvät ulkoilukengät. Myyjä näyttää kalliita Salomoneita. Kysyn, mitä eroa näissä on vaikka Kuomiin? Myyjä naurahtaa. "Ei mitään! Merkki vaan on eri! Ihan samalla tavalla pitää vettä jne." (Ite tunsin kädessäni, miten ne salomonit oli huomattavasti kevyemmän ja ketterämmät ja oisin keksiny monta syytä ostaa ennemmin salomonit ku kuomat.)

huoh... :) Mitä tässä nyt sitte kannattaa ostaa!? Haluan laatua ja sitä ei ainakaan tuntunu tossa kaupassa muka olevan! Kaikki oli ihan sama sille myyjälle. Parinkympin ulkoiluhousut laatua!? Ja mä olin valmis maksaa 150e ainakin...

tietkö et se myyjä on puhunut aika hyvin totta..
gorejen esim testauksia useista lehdistä seuraneena ne kalliit on kusetusta=/
halvimpia goreja oli parempia,esim yhdessä kalliissa vesi kerääntyi vaatteeseen ja iho hikosi aivan märäksi vaatteiden alta kun ei koskeus poistunut iholta mutta ei myöskään hylkinyt sadevettä vaan keräsi sen järkyttäväksi painoksi niskaan..
pistäppä googleen se mitä olet ostamassa tuulempitävää yms niin saat tietoa enemän ja esimerkkiä mitä kandee ostaa..

Yhteistyössä