Mullako vauvakuume...ei todellakaan ole..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miljoonakala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miljoonakala

Aktiivinen jäsen
08.09.2004
3 762
0
36
Vinttiin saatiin raivattua tila vihdoin viimein ja ensimmäisenä sinne tuli komento siirtää vanhat lastenvaatteet. Mä en kertakaikkiaan jaksa alkaa niitä myymään enkä raaski poiskaan heittää eli säilöön menee.

Mut tuossa kun niitä pieniä 50cm vaatteita viikkailin niin ihan tuntu siltä että ei niitä voi pois heittää jos niille tuleekin vielä käyttöä..

Mies saa varmaan halvauksen jos ehdotankin sil asiaa, just vasta valmistuin ja lapset nyt jo niin ihanas iäs.

Mut mut..olishan se selvä säästö kun oli vaatteet ja vaunut yms valmiina, huonokshan ne menee jos niitä tuolla vintissä ikusesti säilyttelee? eikö :whistle: ?
Ja sitäpaitsi eikö mun munasoluniki happane jos liian kauan tässä asiaa mietti..

Tehdään silleen, että annat niitten kuteitten olla siellä vuoden, ja mieti sitt asiaa uudestaan, mutta älä vaan kaiva niitä vaatteita sieltä ennenkö alat miettimään vaan vasta sitten kun oot tehnyt päätöksiä. :wave: :D

Tai sit mä kokeilen elää vauvaperheen arkea hetken: kello soimaan yöllä parin tunnin välein, 5numeroa liian pienet rintsikat päällä (miel märkänä ) kokoajan, pesen niitä pieniä vaatteita kaks konetta päiväs ja testaan sitte että vieläkö vauvakuumetta mittarissa :D

Nyt jo alko järki palaileen päähän.. :xmas:

Yhteistyössä