SOHVA tuli ja koreilee olohuoneessa ! KUVA!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Sohva on ihan hieno, mutta muuten teillä on kyllä niin keski-ikäisten kodin kasarisisustus, että huh. Vaikka mikäs siinä, jos tykkää :whistle:.
Sä varmaan saisit sätkyn tästä meidän antiikin ja uuden sekoituksesta!
Vaikeneminen on kultaa......
No en toki jos on tyylillä tehty ;).

Se mikä on yhdelle tyylikästä on toiselle tyylitöntä, eikä kukaan voi määrätä että jokaisen on mentävä just sen tietyn mukaan. Noissa sisustuslehdissä näkee (mun mielestä ) enimmäkseen tyylittömiä ratkaisuja.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Sohva on ihan hieno, mutta muuten teillä on kyllä niin keski-ikäisten kodin kasarisisustus, että huh. Vaikka mikäs siinä, jos tykkää :whistle:.
Sä varmaan saisit sätkyn tästä meidän antiikin ja uuden sekoituksesta!
Vaikeneminen on kultaa......
No en toki jos on tyylillä tehty ;).

Se joka on yhdelle tyylikästä on toiselle tyylitöntä, eikä kukaan voi määrätä että jokaisen on mentävä just sen tietyn mukaan. Noissa sisustuslehdissä näkee (mun mielestä ) enimmäkseen tyylittömiä ratkaisuja.
Tietysti tyyli on makukysymys. Ja kaikki eivät edes halua kotinsa olevan tyylikäs. Tai edes siisti.

Muuten. Se MIKÄ on yhdelle tyylikästä... jne.
 
kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Niin halpiksen näköinen. Mites olet ajatellu imuroida ton sohvan alustan???
Ei vi..u! :LOL:

Eli sohvan pitää olla kallis, tai ainakin kalliin näköinen että siinä voi istua, mukavuudesta viis... Ja tuolta altahan mahtuu aivan hyvin imuroimaan.

Mutta siis hyvän näkönen sohva, paljon upeempi tuossa kuin siinä jyskin lehdessä. Itse haluisin sen divaani-mallin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sörhis, nyt kyllä itse olet todella tyylitön! Sitä paitsi, kasarityyli on nykyään muotia, miksei siis sisustuksessakin ;)

Vieras. Jos on lusikalla annettu, ei näköjään todellakaan voi vaatia lusikalla. Kasarityyli on toki muotia sisustuksessakin, mutta tyylikästä on päivittää se 2000-luvulle.

Ja kun seuraavan kerran tekee mieli ilkeillä, ole hyvä ja tee se mustana.
 
Nirppurotta laiskana
Mulla on omassa asunnossa tota samaa sarjaa olevat kaksi kahden hengen sohvaa. Muuten kivat, mutta toista ei saatu kunnolla kasattua....oli ruuvinreiät 5cm väärässä kohtaa..... Meinasin ottaa tuon kulmasohvan, mutta olisi ollut omaan olkkariin liian suuri :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sörhis, nyt kyllä itse olet todella tyylitön! Sitä paitsi, kasarityyli on nykyään muotia, miksei siis sisustuksessakin ;)

Vieras. Jos on lusikalla annettu, ei näköjään todellakaan voi vaatia lusikalla. Kasarityyli on toki muotia sisustuksessakin, mutta tyylikästä on päivittää se 2000-luvulle.

Ja kun seuraavan kerran tekee mieli ilkeillä, ole hyvä ja tee se mustana.
Laitappas sinä sörhipyöherö kuvaa olohuoneestas niin saadaan arvostella ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Sohva on ihan hieno, mutta muuten teillä on kyllä niin keski-ikäisten kodin kasarisisustus, että huh. Vaikka mikäs siinä, jos tykkää :whistle:.
Sä varmaan saisit sätkyn tästä meidän antiikin ja uuden sekoituksesta!
Vaikeneminen on kultaa......
No en toki jos on tyylillä tehty ;).

Se mikä on yhdelle tyylikästä on toiselle tyylitöntä, eikä kukaan voi määrätä että jokaisen on mentävä just sen tietyn mukaan. Noissa sisustuslehdissä näkee (mun mielestä ) enimmäkseen tyylittömiä ratkaisuja.
Tietysti tyyli on makukysymys. Ja kaikki eivät edes halua kotinsa olevan tyylikäs. Tai edes siisti.

Muuten. Se MIKÄ on yhdelle tyylikästä... jne.
Tyytyväinen? Onko sullakin pms menossa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko toi jyskin sohva?
on Jyskin. Hintaakin alle 400 eskoa.
Hieno on sohva :) Mie tykkäisin kanssa tollasesta. Katoin just Jyskin nettisivuilta tuota hintaa ni siellä oli yli 500 euroa. Onks tuo nyt sit tarjouksessa ton alle 400? Oiskohan täällä meijänkin myymälässä :whistle:
 

Yhteistyössä