SOHVA tuli ja koreilee olohuoneessa ! KUVA!!!

-k-
Ihan kiva sohva, mutta älä vielä ylistä Jyskiä maasta taivaaseen, odotappa vakka puol vuotta tai vuosi, voi olla eri ääni kellossa... :/ Ei mitään kovin kestävää tavaraa se pulju nimittäin myy! Kokemusta on!
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kateellisten panettelua että halpiksen näkönen, tosta sohvasta ei uskois että on jyskistä, mutta toivottavasti kestää, jyskillä kun ei niin kestäviä kamoja ole;)
Oletteko sitä mieltä, että 400 eurolla saa jotain muuta kuin halpiksen näköisen ja laatuisen. Hyvä sohva maksaa yleensä paljon. Meidän sohva on hyvä, ollut jo kuusi vuotta, mutta maksoikin 2500 euroa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kateellisten panettelua että halpiksen näkönen, tosta sohvasta ei uskois että on jyskistä, mutta toivottavasti kestää, jyskillä kun ei niin kestäviä kamoja ole;)
Oletteko sitä mieltä, että 400 eurolla saa jotain muuta kuin halpiksen näköisen ja laatuisen. Hyvä sohva maksaa yleensä paljon. Meidän sohva on hyvä, ollut jo kuusi vuotta, mutta maksoikin 2500 euroa...
Mistä teidän sohvasta tietää paljon teiän sohva makso? Onko siinä hintalappu :LOL: En mä ainakaan jättänyt meiän sohvii hintalappuja et nää makso näin ja näin paljon :headwall: Sulla on ilmeisesti kauhee pätemisen tarve :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hallitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko toi jyskin sohva?
on Jyskin. Hintaakin alle 400 eskoa.
Hieno on sohva :) Mie tykkäisin kanssa tollasesta. Katoin just Jyskin nettisivuilta tuota hintaa ni siellä oli yli 500 euroa. Onks tuo nyt sit tarjouksessa ton alle 400? Oiskohan täällä meijänkin myymälässä :whistle:
Oulusta ostettu tai siis kaupat tehtiin 28.12 ja hinta 375e (ovh 549e) oli siis tarjouksessa. Sitä en tiedä onko edelleen...
 
perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
ja on muuten upea! Jysk kunniaan

http://www.aijaa.com/v.php?i=1430863.jpg
Kello kuuluisi ainakin keittiöön mulla samanlainen. Melkein samanlainen on jalkalamppukin kuin minulla.Sohvaa en edelleen ottaisi. muutenkin erilainen värimaailma, mustaa ja valkeaa.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kateellisten panettelua että halpiksen näkönen, tosta sohvasta ei uskois että on jyskistä, mutta toivottavasti kestää, jyskillä kun ei niin kestäviä kamoja ole;)
Oletteko sitä mieltä, että 400 eurolla saa jotain muuta kuin halpiksen näköisen ja laatuisen. Hyvä sohva maksaa yleensä paljon. Meidän sohva on hyvä, ollut jo kuusi vuotta, mutta maksoikin 2500 euroa...
Mistä teidän sohvasta tietää paljon teiän sohva makso? Onko siinä hintalappu :LOL: En mä ainakaan jättänyt meiän sohvii hintalappuja et nää makso näin ja näin paljon :headwall: Sulla on ilmeisesti kauhee pätemisen tarve :LOL:
Siitä tietää että on kestänyt vuosia ja on vieläkin loistavassa kunnossa. Jos on kunnon kangasta ja tyynyt untuvaa ja koko sohva hyvää työtä, niin se maksaa. Eikä tarvi yhtään päteä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kateellisten panettelua että halpiksen näkönen, tosta sohvasta ei uskois että on jyskistä, mutta toivottavasti kestää, jyskillä kun ei niin kestäviä kamoja ole;)
Oletteko sitä mieltä, että 400 eurolla saa jotain muuta kuin halpiksen näköisen ja laatuisen. Hyvä sohva maksaa yleensä paljon. Meidän sohva on hyvä, ollut jo kuusi vuotta, mutta maksoikin 2500 euroa...
Mistä teidän sohvasta tietää paljon teiän sohva makso? Onko siinä hintalappu :LOL: En mä ainakaan jättänyt meiän sohvii hintalappuja et nää makso näin ja näin paljon :headwall: Sulla on ilmeisesti kauhee pätemisen tarve :LOL:
Siitä tietää että on kestänyt vuosia ja on vieläkin loistavassa kunnossa. Jos on kunnon kangasta ja tyynyt untuvaa ja koko sohva hyvää työtä, niin se maksaa. Eikä tarvi yhtään päteä.
Ihanko totta :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja Hallitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko toi jyskin sohva?
on Jyskin. Hintaakin alle 400 eskoa.
Hieno on sohva :) Mie tykkäisin kanssa tollasesta. Katoin just Jyskin nettisivuilta tuota hintaa ni siellä oli yli 500 euroa. Onks tuo nyt sit tarjouksessa ton alle 400? Oiskohan täällä meijänkin myymälässä :whistle:
Oulusta ostettu tai siis kaupat tehtiin 28.12 ja hinta 375e (ovh 549e) oli siis tarjouksessa. Sitä en tiedä onko edelleen...
Voi vitja, oli kyllä hyvässä tarjouksessa. Pitääkin huomenna kipasta käymään jyskissä tarkastamassa tilanne :)
 
IhanaValo

On kivan näköinen sohva..
Ja noista Jyskin tavaroista..meilläkin on Jyskin sohva, sillä ollaan useempi vuos jo istuttu ja ihan hyvässä kunnossa on vieläkin.
On totta että niitäkin huonoja ostoksia sieltäkin saa, mutta eiköhän joka paikassa oo sama juttu..vaikka oiskin kalliimpaa, niin sekin voi hajota..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hallitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja Hallitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko toi jyskin sohva?
on Jyskin. Hintaakin alle 400 eskoa.
Hieno on sohva :) Mie tykkäisin kanssa tollasesta. Katoin just Jyskin nettisivuilta tuota hintaa ni siellä oli yli 500 euroa. Onks tuo nyt sit tarjouksessa ton alle 400? Oiskohan täällä meijänkin myymälässä :whistle:
Oulusta ostettu tai siis kaupat tehtiin 28.12 ja hinta 375e (ovh 549e) oli siis tarjouksessa. Sitä en tiedä onko edelleen...
Voi vitja, oli kyllä hyvässä tarjouksessa. Pitääkin huomenna kipasta käymään jyskissä tarkastamassa tilanne :)

Kaikki Oulun huonekalukaupat kiertänyt olen ja hintahaarukka on valtava samoin sohvien kangas-, koko-, näkö-,tyyli-, hintavaihtoehdot.
Meidän kriteereinä oli istuvuus ja ulkonäkö.
 
sisustus
[/quote]

jos en löydä sohvaan sopivaa niin verhoilen tuon sinisen rahin..mutta muuten se joutaa sit uuteen kotiin[/quote]


Ripaska, tohon sohvaan passais sellainen kuutio rahiksi. Niitä on mun mielestä ton värisenä ja saman tyylistä kangasta!
 
jos en löydä sohvaan sopivaa niin verhoilen tuon sinisen rahin..mutta muuten se joutaa sit uuteen kotiin[/quote]


Ripaska, tohon sohvaan passais sellainen kuutio rahiksi. Niitä on mun mielestä ton värisenä ja saman tyylistä kangasta!
[/quote]

niin on...huomasin, mutta en osaa vielä sanoa haluanko sellaisen. etsin tuollaista pientä.. ruskeaa (nahkaistakin) pyöreää olen miettiny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sörhis, nyt kyllä itse olet todella tyylitön! Sitä paitsi, kasarityyli on nykyään muotia, miksei siis sisustuksessakin ;)

Vieras. Jos on lusikalla annettu, ei näköjään todellakaan voi vaatia lusikalla. Kasarityyli on toki muotia sisustuksessakin, mutta tyylikästä on päivittää se 2000-luvulle.

Ja kun seuraavan kerran tekee mieli ilkeillä, ole hyvä ja tee se mustana.
Sinä itse teet sen mustana, tuon ilkeilyn. Piikittelysi on vain verhoiltu mielipiteen muotoon.

 
Meillä on samanlainen, mutta se divaanimalli. Itteäni on alkanut ärsyttämään selkänojan mataluus ja kangaskin on täynnä älyttömiä tahroja, mitä ei saa millään pois. Varmaankin on olemassa jotain tuolle kankaalle suunnattua puhdistusainetta, tietääkö joku? Kivan näköinen sohva kyllä! Voisin vaihtaa tuon meidän divaanimallisen tuommoseen kulmamalliin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HessunMamma:
Meillä on samanlainen, mutta se divaanimalli. Itteäni on alkanut ärsyttämään selkänojan mataluus ja kangaskin on täynnä älyttömiä tahroja, mitä ei saa millään pois. Varmaankin on olemassa jotain tuolle kankaalle suunnattua puhdistusainetta, tietääkö joku? Kivan näköinen sohva kyllä! Voisin vaihtaa tuon meidän divaanimallisen tuommoseen kulmamalliin ;)
tämä on mikrokuitukankaan puhdistusaine

Softcare

Textile cLEANER

http://www.softcare.fi/aloitus.html
 

Yhteistyössä