SOHVA tuli ja koreilee olohuoneessa ! KUVA!!!

Joku tuossa ketjun alussa ihmetteli ja kysyi miten sohvan alustan imuroiminen onnistuu. Mun mielestä ainaki tuo meidän sohva on tosi korkea, ehkä liianki ku pojan kaikki lelut kertyy aina sinne :kieh: Että imuroiminen käy kyllä leikiten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HessunMamma:
Joku tuossa ketjun alussa ihmetteli ja kysyi miten sohvan alustan imuroiminen onnistuu. Mun mielestä ainaki tuo meidän sohva on tosi korkea, ehkä liianki ku pojan kaikki lelut kertyy aina sinne :kieh: Että imuroiminen käy kyllä leikiten.

Noi jalathan nostaa sohvan noin 15cm lattiasta eli helposti voi imuroida :)
 
mansikka
Moi! Ostin 10 vuotta sitten erittäin hyvälaatuisen ja kalliin nahkasohvakaluston ja silloin se oli muodikas..no, nyt uuteen taloon haluan ostaa uuden kulmasohvan mutta kyl raapasee kun tuli ostettua liian kallis ja kestävä sohva...nyt olen viisaampi ja katselen sellasen jotta voin vaihtaa taas mieleiseen sohvaan vaik 5 vuoden päästä... Oiko tuota sohvaa muun värisenä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka:
Moi! Ostin 10 vuotta sitten erittäin hyvälaatuisen ja kalliin nahkasohvakaluston ja silloin se oli muodikas..no, nyt uuteen taloon haluan ostaa uuden kulmasohvan mutta kyl raapasee kun tuli ostettua liian kallis ja kestävä sohva...nyt olen viisaampi ja katselen sellasen jotta voin vaihtaa taas mieleiseen sohvaan vaik 5 vuoden päästä... Oiko tuota sohvaa muun värisenä?
ei ollut muuta väriä.
 
Paljon paremman näköinen tossa teidän olkkarissa kuin Jyskin mainoslehdessä :) Ja väristä tykkään!
Me ostettiin aikoinaan Askosta kallis sohvaryhmä (sohva ja 2 tuolia), kangas oli parin vuoden jälkeen sen näköinen kuin sohvia olisi käytetty 10v... Että ei ne "paremmat" firmat aina parempaa tavaraa myy :whistle: Annoin sohvista palautetta sitten muutaman vuoden päästä (heillä oli silloin vielä samaa myytävänä ) ja myyjä vain kovasti ihmetteli.

ps. Onko tuo selkänoja kovin matala? Kun istuu niin mihin asti selkää se ylettää?
 
itkupilli
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Sohva on ihan hieno, mutta muuten teillä on kyllä niin keski-ikäisten kodin kasarisisustus, että huh. Vaikka mikäs siinä, jos tykkää :whistle:.
No tästä kommentista ei voi muuta sanoa kuin, että jos on lusikalla annettu, ei voi tietty kauhalla ottaa.

Eikös tää ole se sama, joka itki jokin aika sitten kun hänen poikansa nimeä oli arvosteltu? Voi olla tietty, että muistan väärin.
 
ihan soffa
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko toi jyskin sohva?
on Jyskin. Hintaakin alle 400 eskoa.
meillä sama soffa... ja ostettiin ihan sen takia noin halpa kun lapset vielä tahrii sen kuitenkin. aluks tuntui kovin matalalta nuo selkänojat mutta noissa päissä on ihana istua ja nojailla noihin käsitukiin. tosi helppo on kyl imuroida alta, mahtuu imurin suutin hyvin...
 
ihan soffa
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Paljon paremman näköinen tossa teidän olkkarissa kuin Jyskin mainoslehdessä :) Ja väristä tykkään!
Me ostettiin aikoinaan Askosta kallis sohvaryhmä (sohva ja 2 tuolia), kangas oli parin vuoden jälkeen sen näköinen kuin sohvia olisi käytetty 10v... Että ei ne "paremmat" firmat aina parempaa tavaraa myy :whistle: Annoin sohvista palautetta sitten muutaman vuoden päästä (heillä oli silloin vielä samaa myytävänä ) ja myyjä vain kovasti ihmetteli.

ps. Onko tuo selkänoja kovin matala? Kun istuu niin mihin asti selkää se ylettää?
mua tulee johonkin lapaluihin asti.. ei kovin korkea, ainakaan kun edellisessä sohvassa oli korkeat.
 
tintti
mä kävin koeistumassa ton sohvan kans,mut mun makuun selkänoja oli liian matala ja se istumaosa liian kapee,mutta mä olenkin superlöhöilijä :D

mutta kaunis tuo on ja sopii hienosti teidän olkkariin,ihanan kodikkaan näköstä!!! :):):)
 
Alkuperäinen kirjoittaja itkupilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Sohva on ihan hieno, mutta muuten teillä on kyllä niin keski-ikäisten kodin kasarisisustus, että huh. Vaikka mikäs siinä, jos tykkää :whistle:.
No tästä kommentista ei voi muuta sanoa kuin, että jos on lusikalla annettu, ei voi tietty kauhalla ottaa.

Eikös tää ole se sama, joka itki jokin aika sitten kun hänen poikansa nimeä oli arvosteltu? Voi olla tietty, että muistan väärin.
Mä en ole koskaan nähnyt Sörhipöykerön kertovan lapsensa nimeä missään. Mutta kaikkien muiden lasten nimet hän kyllä arvostelee kamaliksi, väkisinväännetyiksi, vanhan äijän nimiksi, lähiönimiksi, jne.
Toisten sisustusta arvostelee vaikkei siitä edes kysytty mielipidettä, mutta omaa sisustustaan ei laita tänne muiden arvosteltavaksi.
Tyhjät tynnyrit kolisee eniten. :whistle:
 
naurupussi
Alkuperäinen kirjoittaja itkupilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Sohva on ihan hieno, mutta muuten teillä on kyllä niin keski-ikäisten kodin kasarisisustus, että huh. Vaikka mikäs siinä, jos tykkää :whistle:.
No tästä kommentista ei voi muuta sanoa kuin, että jos on lusikalla annettu, ei voi tietty kauhalla ottaa.

Eikös tää ole se sama, joka itki jokin aika sitten kun hänen poikansa nimeä oli arvosteltu? Voi olla tietty, että muistan väärin.
tosta nimen arvostelusta en tiedä mtn, mut sen muistan tästä nikistä et hän varasti nikin joltain toiselta palstalaiselta. sit on kikenkovaan väittänyt että hänen kummitytttönsä on pienenä sanonut ampiaista sörhipöykeröksi. me kaikkihan ton uskomme, emmekö uskokki??! ;) millähän nimellä kummitytsä on sanonut itikkaa, paarma, mehiläistäl, koppakuoriasita, västäräkkiä, lammasta, oravaa, minkkiä jne. sörhi varmaan kertoo......
 
Alkuperäinen kirjoittaja itkupilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Sohva on ihan hieno, mutta muuten teillä on kyllä niin keski-ikäisten kodin kasarisisustus, että huh. Vaikka mikäs siinä, jos tykkää :whistle:.
No tästä kommentista ei voi muuta sanoa kuin, että jos on lusikalla annettu, ei voi tietty kauhalla ottaa.

Eikös tää ole se sama, joka itki jokin aika sitten kun hänen poikansa nimeä oli arvosteltu? Voi olla tietty, että muistan väärin.
Aivan taatusti en ole itkenyt poikani nimen arvostelemisesta. Mulle on ihan yks lysti mitä muut asiasta ajattelee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja naurupussi:
Alkuperäinen kirjoittaja itkupilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Sohva on ihan hieno, mutta muuten teillä on kyllä niin keski-ikäisten kodin kasarisisustus, että huh. Vaikka mikäs siinä, jos tykkää :whistle:.
No tästä kommentista ei voi muuta sanoa kuin, että jos on lusikalla annettu, ei voi tietty kauhalla ottaa.

Eikös tää ole se sama, joka itki jokin aika sitten kun hänen poikansa nimeä oli arvosteltu? Voi olla tietty, että muistan väärin.
tosta nimen arvostelusta en tiedä mtn, mut sen muistan tästä nikistä et hän varasti nikin joltain toiselta palstalaiselta. sit on kikenkovaan väittänyt että hänen kummitytttönsä on pienenä sanonut ampiaista sörhipöykeröksi. me kaikkihan ton uskomme, emmekö uskokki??! ;) millähän nimellä kummitytsä on sanonut itikkaa, paarma, mehiläistäl, koppakuoriasita, västäräkkiä, lammasta, oravaa, minkkiä jne. sörhi varmaan kertoo......
Satte uskoa tai olla uskomatta. Totuus on se, että minä en ollut nähnyt tätä kenenkään harmaan käyttävän. Ja tuo kärpäs-juttukin on sataprosenttisen totta; luulin kyseessä olevan epäsanan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -k-:
Ihan kiva sohva, mutta älä vielä ylistä Jyskiä maasta taivaaseen, odotappa vakka puol vuotta tai vuosi, voi olla eri ääni kellossa... :/ Ei mitään kovin kestävää tavaraa se pulju nimittäin myy! Kokemusta on!
Hmm..Noh mä olen tässä kohtaa eri mieltä. Tytön runkopatjasänky, ja muutama muukin huonekalu Jyskistä meillä ja kaikki aivan loistavia! Tietokonepöytä ja nahkainen konttorituoli jo neljättä vuotta ja ihan loistavassa kunnossa ovat. Likan sänky moitteeton, ikää 3½ vuotta. Apteekkarin lipasto ja keittiön vitriinikaappi kaks vuotta ja aivan kunnossa.

Ja Ripaska AIVAN upee soffa!!! mukavan näkönen, mie ku en tykkää ollenkaan sellasista "selkänojatyynyllisistä" sohvista, ku ain tuntuu et ne tyynyt ei oo ikinä nätisti,valuu,lötsähtää ym.ym.
 
*
On mukavan näköinen sohva, sopii hyvin muuhun sisustukseen. Ihana seinäkello! Sohvatyynyt on kivat ja mielestäni rahi voisi olla sohvanvärinen tai luonnonvaalea. Pöytä on kaunis, mutta kaipasi hieman kiillotusta huonekaluvahalla.
 

Yhteistyössä