Sofia paljastaa miten köyhä nainen saa miljonäärimiehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nojaa soffe on samaa maata kuin mä en vois ikinä ottaa persaukista naista vaan lompakossa pitää olla iso pinkka naisella että sydämmeni väräjää. Itse asiassa täs on omituinen juttu mut yks nainen joka kuuluu rikkaaseen sukuun haluis olla mun kaa ja mäkin vähän ihastunut. Nojoo en kyl diggais naisesta jonka ainoo hupi on shoppailu ihan hirveetä paskaa ois olla joka päivä shoppailemas naisen kaa. Mä arvostan niitä tavan puurtaja naisia ihan helkatin paljon. Oo vaik rekkakuski nainen ni thumps up

Sofialla alkaa olla jo ikää.
Kohta ei enää botoxit riitä eikä päivittäiset hinkkaukset kuntosalilla auta roikkuviin pakaroihin ja elintärkeä päivittäinen tuntien shoppailu enää piristä silmiin välkettä.

Kannattaisi turvata miljonäääääriltä taloudellinen tulevaisuus tavalla tai toisella vanhuuden varalle jo nyt ettei joudu 10-15 v. nuoremmat naisen syrjäyttämäksi.

Sinun ruutuaika taas venyy ja paukkuu.
Käy välillä ulkona virkistymässä.
Olisi kamalaa elää lompakkoukon kanssa ja sietää hänen oikkuja. Ehkä hommaisin taikun stuntikseni.
Alat järkiintyä. Jos ei itseä seksi kiinnosta, on reilua hommata tuo stunttari miehen oloa helpottamaan.

"Kotiapu" saapuu sovitusti...
tumblr_munqfbPzH91qbd81ro1_1280.jpg

Yhteistyössä