sivusuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apu

Vieras
mulla on pitkä sivusuhde joka on juuri päättymäisillään. se on alkanut jo viime syksynä ja eteni fyysiseen kontatiin tänä keväänä. sen jälkeen on tapailtu harvakseltaan aina seksin merkeissä.
mua surettaa tän suhteen loppuminen, olen edelleen rakastunut mieheen. mies sanoo rakastavansa mua, haluaisin uskoa sen. kummallekin on ollut alusta asti selvää ettei kumpikaan osapuoli aio erota nykyisestä puolisosta. alussa sen oli tarkotus olla harmitonta, kevyttä flirttiä. en vieläkään ymmärrä miten mitkään varoitus kellot ei päässä soineet kun hyvää vauhtia rakastuin ja miten en silloinkaan iskenyt jarruja pohjaan kun harrastettiin seksiä ekan kerran vaan senkin jälkeen jäin vaan haluamaan lisää?
mulla ei ole edes huono omatunto. sen miehen läheisyys tuntuu hyvältä ja oikealta, erillään on ikävä. omaa miestä vierastan ja seksi sen kanssa tuntuu samalta ku pettäisin tätä toista miestä. niinku tilanne olis kääntyny päälaelleen.
kuitenkin jokin viimeinen järjen ääni sai minut laittamaan tän suhteen jäähylle kun tajusin että nyt on pakko panostaa omaan suhteeseen ja tähän oikeaan elämään eikä siihen puolitodellisuuteen jossa sen vieraan kanssa olen elänyt.
kysymys kuuluukin, miten ihmeessä selviän tästä? ero tuntuu yhtä pahalta kuin ero mistä tahansa suhteesta. ainoana tässä on se, että tästä erosta en voi kenellekään kertoa koska muiden silmissä tätä suhdetta ei koskaan ollut. siitäkin huolimatta olen rikki ja hajalla.

kirjaesittelyssä 26.5. olleet kirjat osoittavat sen että pahan voima vahvistuu maanpäällä. Tästä Jeesus kertoo Matteuksen 24. luvussa.
Pahuus asuu ihmisten keskellä ja lisääntyy loppua kohti.
Tuhoisia onnettomuuksia tapahtuu ja viha vain kasvaa ihmisten välillä. Jumala sallii viattomien ihmisten kuolla varoittaakseen. Elämme tosin vasta kärsimysten alkua, saamme nähdä vielä kauhistuttavampia maailmaa ravistelevia onnettomuuksia. Raamattu on kirja josta kaikki voidaan lukea jo edeltä. Elävässä uskossa oleville siellä on kuitenkin lohdutus: Luuk. 21:28 "Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä".
Hän rakastaa meitä vaikka olemme pahoja ja antoi myös viattoman poikansa kärsiä jotta me saisimme mahdollisuuden uuteen elämään. Meiltä ei paljoa vaadita; vain että uskomme ristillä kuolleeseen ja ylösnousseeseen Jeesukseen Kristukseen ja Jumala lahjoittaa silloin uuden elämän, jo täällä maanpäällä vaikka olemme vajavaisia, syntisiä; saamme uudestisyntyneinä uskonlahjan ja Pyhän Hengen puolustajaksemme. Samalla saamme lahjoista suurimman; rakkauden ja rauhan sydämeemme.
Kaikki te viisaat ihmiset; lukekaa raamattua ja pyytäkää Jeesusta astumaan elämänne herraksi niin alatte myös ymmärtää mitä Pyhässä Kirjassa sanotaan. Raamattu on ainoa oikea kirja tässä maailmassa. Ihmisviisaus ei voi koskaan täysin selittää ja ymmärtää Jumalaa ja Jumalan suunnitelmaa. Tähän kohtaan olisi varmaan hyvä lukea 1.Kor. 1:18-31
Hyvää lukemista kaikille ihmisille on myös Tapio Nousiaisen; Yksi ainoa elämä. Suosittelen lämpimästi!

**pyytäkää Jeesusta astumaan elämänne herraksi niin alatte myös ymmärtää**Miten tämä oikein käytännössä tapahtuu? Olen joskus koittanut, pyytänyt häntä tulemaan elämääni mutta sama meno jatkuu, ei muutosta sisimpään, eikä mihinkään muuhunkaan. Olenko siis tekopyhä?

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Noi jeesusjutut nyt on ihan diibadaabaa.

Yritä unohtaa tunteet ja toimia vaan järjen mukaan vastaisuudessakin. jos se ei onnistu, tee toisinpäin :xmas:

niin on :D

tää on ihana ohje. aivan ihana. voi olla että oon vähän väsynyt mut toi oli niin suora ja jotenkin niin totta että mä helpotuin ja kävin itkemään :D

Yhteistyössä