Kierukka petti ja nyt raskaana. Emme seurustele, tapailleet vasta. Mites kerron miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ninni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28227932]Kuulostaa liian oudolta. Miksi muka haluat pitää lapsen? En puolla abortteja, mutta ei millään pahalla ei tuossa sinun tilanteessasi ole mitään järkeä enkä usko että kukaan tuollaisessa tilanteessa miettii mitä mies sanoo ja aikoo pitää lapsen ja mietit että kasvatat sen yksin? Mitä hittoa. eeeeeeei ei jaksa näitä.[/QUOTE]

Oikeastiko outoa että kaksi aikuista harrastaa seksiä jo uuden suhteen alussa? Oikeasti?

[QUOTE="vieras";28228041]Oikeastiko outoa että kaksi aikuista harrastaa seksiä jo uuden suhteen alussa? Oikeasti?[/QUOTE]

Eikö uuden suhteen alussa voisi käyttää kortsua? Ihan niinkun varmuuden vuoksi?

Keskustella siitä mitä tulevaisuudelta haluaa, haluaako lapsia yms. Ei se tarkoita samaa kuin kihloihin meno.

Mun miehen kanssa ei pitkän oltu seurustelut kun hän sanoi ettei huvikseen ja leikin vuoksi halua seurustella, vaan olla tosissaan asiassa.

[QUOTE="vieras";28228041]Oikeastiko outoa että kaksi aikuista harrastaa seksiä jo uuden suhteen alussa? Oikeasti?[/QUOTE]

Johan on markkinat! Siis omg?! Sexii? Tosi outoa. Perin kummalista sanon mitä. Eikait kukaan nyt seksiä harrasta?
En ole myöskään ikinä kuullut, että ehkäisy voisi pettää. Todella outoa.

[QUOTE="vieras";28228053]Eikö uuden suhteen alussa voisi käyttää kortsua? Ihan niinkun varmuuden vuoksi?

Keskustella siitä mitä tulevaisuudelta haluaa, haluaako lapsia yms. Ei se tarkoita samaa kuin kihloihin meno.

Mun miehen kanssa ei pitkän oltu seurustelut kun hän sanoi ettei huvikseen ja leikin vuoksi halua seurustella, vaan olla tosissaan asiassa.[/QUOTE]

Voi se vahinko sattua kortsunkin kanssa. Turha tässä kait on enää jossitella. Tämä on nyt tapahtunut ja ihan turha enää neuvoa, että olisi pitänyt olla herne polvien välissä.

Riippuu vähän tapauksista ja tilanteessa. Tuossa toinen on liki nelikymppinen kouluikäisten lasten isä ja toisellakin jo lapsia. Tuossa tilanteessa ei ehkä niin kiire sille suhteen etenemiselle ole.

No eihän se sinun vika ole jos kierukka pettää. Tällä palstalla ehkäisykeinojen varmuus on noin 50 %...

Mä en ole ikinä tuntenut ketään joka olisi tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Jos niitä käyttää oikein.

Ette ees seurustele ja nyt oo miehelle raskaana.
En voi sanoa muuta kun että kannattais vähän käyttää harkintaa siinä että missä kohtaa aukoo haarojaan.

Kondomikin voi pettää. Ehkäisyn pettäminen on todella harvinaista. Mulla nimittäin itsellä (olen joki 48v korppu ja tästä on aikaa 16v) petti ehkäisyssä nimenomaan se kumi.
Mikä ehkäisy tahansa voi pettää, vaikka epätodennäköistä se on.

Seksin harrastaminen kahden aikuisen välillä "tutustumisvaiheessa" on ihan normaalia.

No eihän se sinun vika ole jos kierukka pettää. Tällä palstalla ehkäisykeinojen varmuus on noin 50 %...

Mä en ole ikinä tuntenut ketään joka olisi tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Jos niitä käyttää oikein.

Mä tiedän ihan työni puolesta sen, että se ehkäisyn pettäminen ei ole mahdotonta, vaikka harvinaista. Kyllä ne ehkäisyt voivat pettää ihan oikein käytettynäkin.

[QUOTE="Taina";28228096]Kondomikin voi pettää. Ehkäisyn pettäminen on todella harvinaista. Mulla nimittäin itsellä (olen joki 48v korppu ja tästä on aikaa 16v) petti ehkäisyssä nimenomaan se kumi.
Mikä ehkäisy tahansa voi pettää, vaikka epätodennäköistä se on.

Seksin harrastaminen kahden aikuisen välillä "tutustumisvaiheessa" on ihan normaalia.[/QUOTE]

Mun mielestäni ei oo normaalia. Se on normaalia sitten kun on sitouduttu toisiinsa. Itse pidän eläimellisenä käytöksenä sitä että hypitään kenen tahansa kanssa sänkyyn parin tapaamiskerran jälkeen tai jo eka kerralla. Siitä on myös vastuuntunto kaukana, mikään ehkäisy kun ei oo satavarma.

Ihmeellisiä vastauksia ap saanut. Ihan normaaliahan tuo on että muutaman tapailun jälkeen on jo seksiä vaikkei mistään vakavammasta olisikaan vielä keskusteltu. Päinvastoin minusta omituisempaa on jo parin viikon tuntemisen jälkeen puhua yhteisestä tulevaisuudesta ja lapsista, eikö ensin pitäisi tutustua. Ap on asiallisesti hoitanut ehkäisynkin. Olisin itse ollut ihan yhtä lailla paniikissa jos olisin tullut raskaaksi kun olimme tapailleet mieheni kanssa vasta muutaman kuukauden.

Itse olisin ottanut asian puheeksi jo ennen testin tekoa ja antanut miehen sulatella asiaa ennen lopullista varmuutta. Toki periaatteessahan voit tehdä tuon edelleen. Tsemppiä!

Mulle ainakin seksi on todella tärkeää. En sano, että se olisi todellakaan se tärkein tai ratkaisevin asia.
Kyllä mä haluan seksiä harrastaa ennen seurusteluakin, sillä en voi kieltää etteikö sillä olisi silti olennainen merkitys, miten makuuhuoneen puolella homma toimii.

Se maailman vastuullisimmaltakin tuntunut mies, jonka kanssa on oltu naimisssa 10-vuotta voi lapsen syntymän jälkeen kadota kuvioista.

Ei se ehkäisyn pettäminen sinun vikasi ollut. Kerrot rohkeasti. Asioilla on tapana järjestyä! <3
Jos viitsit, tule kertomaan sitten mitä mies sanoi. Ihan mielenkiinnosta :)

Mun mielestä on normaalia harrastaa seksiä jo tapailun alkuvaiheissa. Ei nyt välttämättä ensi tapaamisella, mutta esim. toisella voi jo, jos muuten kemiat tuntuu pelaavan.
Onhan sillä olennainen merkitys asioihin, miten asiat sujuu peiton alla.

Tapailin miestä ja kun päästiin sänkyyn, niin hoito hommat minua huomioimatta yhtään ja sen jälkeen alkoi nukkumaan. Eli se kertoi kyllä sen mulle, että ei kiitos..

Nyt on asiasta keskusteltu ja hyvin otti asian. Heti oli tukena mulle ja kovasti oli tärkeää miehelle mun tunteet ja jaksaminen. Eli hyvin meni :)

Tuota miksen toisessa tilanteessa (mies olisikin lähtenyt lätkimään) olisi pystynyt kasvattamaan lasta yksin, ihmettelen edellen?

Yhteistyössä