ei kovin kivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hertta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hertta

Vieras
mä oon niin kyllästyny tähän tilanteeseen ettei meillä koskaan ole aikaa olla miehen kanssa kahdestaan... koko suhde kaatuu pian.. tuntuu että mies pitää mua nykyään itsestään selvyytenä eikä sen tartte koskaan tehdä mitään tän suhteen hyväksi... joskus ihmettelen miten ihmeessä me ollaan vielä yhdessä...

Kai sitä voi olla kaksin ja tehdä jotain kivaa vaikka joka ilta kun lapset menee nukkumaan.
Enkä tarkoita runonlausuntaa ja kynttiläillallisia vaan ihan jotain hauskaa lautapelin peluuta tms.

Valvooko teillä lapset klo 24:ään? Ettekö osaa katsoa yhdessä telkkaria ja jutella vaikka siitä? Ettekö osaa laittaa telkkaria kiinni ja nauttia toisistanne ja jutella, kun lapset ovat menneet nukkumaan? Ettekö osaa jutella, kun lapset ovat hereillä? Ettekö osaa tehdä mitään yhdessä koko perhe?

Jos te ette nauti yhdessäolemisesta perheenä ja jos ette osaa nauttia pienistä yhteisistä hetkistä, ei teillä ole juuri syytä ollakaan yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Kai sitä voi olla kaksin ja tehdä jotain kivaa vaikka joka ilta kun lapset menee nukkumaan.
Enkä tarkoita runonlausuntaa ja kynttiläillallisia vaan ihan jotain hauskaa lautapelin peluuta tms.

mies on kotona vain kahtena iltana viikossa ja menee silloin suoraan nukkumaan. ja jos ei niin sitten on jotain häslinkiä lapsen kanssa....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:

mies on kotona vain kahtena iltana viikossa ja menee silloin suoraan nukkumaan....
No tuskin sitten lapsenvahti tilannetta auttaisi jos mies on noin lujilla ja käy kotona vaan nukkumassa. Ei ole viikossa tarpeeksi tunteja edes yrittää järjestää mitään "treffejä".
Hurahti meilläkin neljä vuotta niin että oltiin samaan aikaan kotona valveilla vain kahtena päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
Valvooko teillä lapset klo 24:ään? Ettekö osaa katsoa yhdessä telkkaria ja jutella vaikka siitä? Ettekö osaa laittaa telkkaria kiinni ja nauttia toisistanne ja jutella, kun lapset ovat menneet nukkumaan? Ettekö osaa jutella, kun lapset ovat hereillä? Ettekö osaa tehdä mitään yhdessä koko perhe?

Jos te ette nauti yhdessäolemisesta perheenä ja jos ette osaa nauttia pienistä yhteisistä hetkistä, ei teillä ole juuri syytä ollakaan yhdessä.

Oon varmaan vanhanaikanen mut tämä kyllä kuulostaa aika helposti luovuttamiselta. En väitä, että suhteessa pitää pysyä tappiin asti vaikka kaikki menis päin persettä. Mutta ei parisuhde toimi jos ei sitä laiteta toimimaan, ei tietty toimi jos toinen ei edes yritä. Ehkä joku parisuhdeterapia auttais, että mieskin ymmärtäis että kaikki ei oo nyt ihan kunnossa?

Alkuperäinen kirjoittaja hertta:
mä oon niin kyllästyny tähän tilanteeseen ettei meillä koskaan ole aikaa olla miehen kanssa kahdestaan... koko suhde kaatuu pian.. tuntuu että mies pitää mua nykyään itsestään selvyytenä eikä sen tartte koskaan tehdä mitään tän suhteen hyväksi... joskus ihmettelen miten ihmeessä me ollaan vielä yhdessä...

onko sexii miten, millon??

Alkuperäinen kirjoittaja selib:
Alkuperäinen kirjoittaja hertta:

onko sexii miten, millon??

seksissä oli tauko 1,5v ja sitte yhtäkkiä mies lämpeni seksille pari kertaa ja nyt taas pian mennä 3kk eikä yhtään seksiä....

Yhteistyössä