erottu ollaan mut tunteita on. mitä hittoo tässä pitäs tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekaisin

Vieras
erosin miehestä joku aika sit. ero tuli mun tahdosta. en oo silti unohtanu miestä ja ollaan vähän niin kuin tapailtu. seksiä harrastetaan edelleen eikä meillä muita oo. tiedän et mies varmaan haluis palata yhteen mut on sanonut ettei painosta mua mut mä en tiedä, mä en oikeesti tiedä. onko se sit sen erilaisempaa kun ennenkää? ehkä aluks menis hyvin niin ku nytki menee mut palaisko se siihen samaan vanhaan?

voi hitto

Riippuu varmaan pitkälti ongelmista?.
Itse olen ajatellut asian niin, että jos mies löisi, alkoholisoituisi, tai pettäisi (+ kaikki noihin kategorioihin liittyvät asiat) olisi se "Heihei" mutta loput ongelmat me pystytään kyllä ratkomaan! Ja nyt näyttää ainakin siltä että ratkottu on ja hienosti enkä kadu hetkeäkään päätöstä asumuserosta, enkä takaisinpaluusta! :)
Väitän, että ilman eroa, ei oltais näin hyvässä tilanteessa!

Alkuperäinen kirjoittaja sekaisin:
ehkä aluks menis hyvin niin ku nytki menee mut palaisko se siihen samaan vanhaan?

voi hitto

Riippuu siitä, miksi erositte...
Jos erositte vaan "kyllästymisen" takia niin sit ei kai mitään ongelmaa. Jos eroon johti jokin isompi syy, niin kannattaa miettiä.

Toisaalta jos kaikki sujuu kaikinpuolin hienosti nyt kun taas "seurustelette", niin miksi ihmeessä teidän sit pitäis muuttaa takas yhteen?
Mä oon seurustellut monta vuotta saman miehen kanssa, lapsia ja kaikkee suunnitellaan vaikka asutaan edellenkin erillään :D

ei oo yksin jäämisen pelkoo. oltiin varmaan kaks päivää eros ku jos juteltiin ja pussailtiin. siitä sit seuraavana päivänä rakasteltiin. yhdessä ei olla mut tapailu alko lähes heti eron jälkeen

mut mut mut...mä en oikeesti tiedä. ku tosiaan mihin ne vanhat jutut häviäis

Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Alkuperäinen kirjoittaja sekaisin:
ehkä aluks menis hyvin niin ku nytki menee mut palaisko se siihen samaan vanhaan?

voi hitto

Riippuu siitä, miksi erositte...
Jos erositte vaan "kyllästymisen" takia niin sit ei kai mitään ongelmaa. Jos eroon johti jokin isompi syy, niin kannattaa miettiä.

Toisaalta jos kaikki sujuu kaikinpuolin hienosti nyt kun taas "seurustelette", niin miksi ihmeessä teidän sit pitäis muuttaa takas yhteen?
Mä oon seurustellut monta vuotta saman miehen kanssa, lapsia ja kaikkee suunnitellaan vaikka asutaan edellenkin erillään :D

ei ollu kyse kyllästymisestä vaan isommasta ongelmasta :(

En minä pitäis yhteen palaamista mahdottomuutena mutta se riippuu siitä miten paljon kumpikin on valmiita tekemään töitä suhteen eteen, samaan huonoon liittoon ei kannata palata mutta uuteen hyvään liittoon on mahdollisuus sen saman ihmisen kanssa.
Kysymys on siitä miten paljon on itse valmis muuttumaan, tiedän yhden parin, mies oli alkkis saivat 3 lasta erosivat, mies tajusi mitä menetti ja meni hoitoon vuosi erillään ja palasivat yhteen sen jälkeen on lapsia tullut lisää ja siitä erosta on aikaa jo 16 vuotta eikä sitä alko ongelmaa ole sen eron jälkeen ollut.
Ihmiset muuttuu, joskus huonompaan joskus parempaan suuntaan, se että tulee ero saa joskus ihmiset huomaamaan mitä menetti ja näkemään ne omat virheet silloin on mielestäni mahdollisuus uuteen alkuun.

Mieti rauhassa mitä haluat, voi olla että kannattaa ottaa etäisyyttä ex:ään ja miettikää kumpikin rauhassa onko teidän suhteella tulevaisuutta vai ei.
Olen kyllä sitä mieltä että lähes mitä vain voi korjata parisuhteessa jos molemmilla on oikeasti halu muuttua ja korjata asioita, ne ikävät ja pahat asiat ei ikinä unohdu mutta niistä voi päästä yli ja suhteen voi saada paremmaksi.

Yhteistyössä