H
harmuliini
Vieras
LAittakaapas sisustuskuvia omista kodeistanne.... Kauhea sisustusvimma iskeny mulle ja kaipaan inspiraatiota
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:http://personal.inet.fi/yritys/mk/veski/
mullei nyt oo netissä muita kuin nää iänikuiset vessaremppakuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Minuakin kiinnostaisi nähdä, jos jollakulla on käytettynä keittiön välitilalaatoituksessa esim. tiiltä/tiilikuviota, kiveä tms.
Tai osaisiko joku kaivaa linkkiä tällaisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Minuakin kiinnostaisi nähdä, jos jollakulla on käytettynä keittiön välitilalaatoituksessa esim. tiiltä/tiilikuviota, kiveä tms.
Meidän tulevassa uudessa kodissa on, voin myöhemmin laittaa kuvia... Minua kiinnostaisi nähdä kuvia WC/kylppäri sisustuksesta, erityisesti jos käytetty kivilaattaa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Minuakin kiinnostaisi nähdä, jos jollakulla on käytettynä keittiön välitilalaatoituksessa esim. tiiltä/tiilikuviota, kiveä tms.
Meidän tulevassa uudessa kodissa on, voin myöhemmin laittaa kuvia... Minua kiinnostaisi nähdä kuvia WC/kylppäri sisustuksesta, erityisesti jos käytetty kivilaattaa tms.
Kysyn heti, että millainen välitila teille tulee. Onko sinulla linkkiä materiaaliin ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Minuakin kiinnostaisi nähdä, jos jollakulla on käytettynä keittiön välitilalaatoituksessa esim. tiiltä/tiilikuviota, kiveä tms.
Kysyn heti, että millainen välitila teille tulee. Onko sinulla linkkiä materiaaliin ?
Siis öööö...Tiskialtaan taakse sisustustiiltä, eli alhaalta rajautuu tiskipöytään ja yläpuolella keittiön kaapit. Ei ole valitettavasti linkkiä, kun muutetaan valmiiksi rempattuun asuntoon kesällä, itse ei siis olla remppailtu vieläVeski olisi kyllä tarkoitus laittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Minuakin kiinnostaisi nähdä, jos jollakulla on käytettynä keittiön välitilalaatoituksessa esim. tiiltä/tiilikuviota, kiveä tms.
Siis öööö...Tiskialtaan taakse sisustustiiltä, eli alhaalta rajautuu tiskipöytään ja yläpuolella keittiön kaapit. Ei ole valitettavasti linkkiä, kun muutetaan valmiiksi rempattuun asuntoon kesällä, itse ei siis olla remppailtu vieläVeski olisi kyllä tarkoitus laittaa...
Tuo tiilihän on sellaista ohuempaa, kuin tavallinen. Puhummeko samasta materiaalista? Käsitelläänkö tuo tiili jollakin aineella, jotta ei likaannu. Itseäni mietityttää tuo tiilen rosoisuus. Pysyyköhän puhtaana?
Alkuperäinen kirjoittaja Harmuliini:Laittakaapa kuvia taas, jooko?Eritisesti kiinnostaisi olkkarin sisustus ja tv-ratkaisut!