Jouluisia sisustuskuvia-ketju!

Lastenhuoneen jouluvalot (ja Helminukke housut kintuissa):

Lastenhuoneeseen tuli myös sisustustarroja jotka minun mielestäni varsin kamalia, mutta kovasti 3 ja 5-vuotiaiden mieleen. Mm tuo:

Eilen haettiin sitten verannalle joulukuusi. Muuten verannan valottaminen ja koristelu vielä kesken, koska pihavalojen adaptori oli tehnyt talven aikana itsemurhan:

"vaimo"
No aika jänniä kuvia...:) juuri ja juuri ehkä erottaa, että voisi olla joulu tai joku muu kuin maanantai näissä kuvissa...siis toooodella latteaa ja arkista makuuni. Mut tyylinsä kullakin.:)

Veranta jouluvaloissaan:

Ja olohuoneen sivupöydällä on joulukylä. Kovasti lasten mieleen : Meillä on nimet jokaisessa talossa asuvalle tontulle, muorille ja pukille ja tunnemme jokaisen elämäntarinan. Hauska kuunnella teinejä kertomassa samoja juttuja nykyisille pienille, joita itse aikoinaan kerroin heille.

Mummeliisa, pakko hihkaista noista lastenhuoneen valoista! Tyttäreni huoneessa oli vastaavanlaiset yövalona. Eräänä aamuna huomasin että yksi niistä "tötteröistä" (meillä prinsessahahmoja) oli sulanut. Hyvä ettei ollut syttynyt tulipaloa yön aikana : /

Mummeliisa, pakko hihkaista noista lastenhuoneen valoista! Tyttäreni huoneessa oli vastaavanlaiset yövalona. Eräänä aamuna huomasin että yksi niistä "tötteröistä" (meillä prinsessahahmoja) oli sulanut. Hyvä ettei ollut syttynyt tulipaloa yön aikana : /
Kiitos varoituksesta. Pitää tarkistaa nuo oitis. Ne ovat olleet mukana jo kovin monta vuotta niin ei olisi ihme, jos jokin olisi jo sulamisvaarassa.

Tämä nyt ei oo kauheen joulunen, mutta menköön :xmas: sitäpaitsi mä haluan jakaa tän :D

Kaupungilla lauantaina pyöritelin nuita tuollasia siipiä kätösissäni ja ku ne on niin törkiän kalliita...
Ajattelin sitte että voisko niitä ite tehä. Ostin huopaa ja höyheniä :D Isoista tuli ihan kivat, nuo pienemmät on vähän säälittävät :D mutta ehkä just siks ihanat :) Tuohon ikkunaan on tarkotus laittaa vielä teksti "Bless this home"

"Kenguru"
"vieras"
Menee asian vierestä, mutta Mummeliisa, teillä on hieno talo, tuollasesta minäkin tykkäisin! Tosin ei olla käytännön ihmisiä, joten tuskin koskaan ok-taloon muutetaan. Ja kaunis tuo on lumisessa asussa :) Muta kasvaako teillä tosiaan koivu keskellä terassia, kuten kuvassa näyttää??

[QUOTE="vieras";22666457]Menee asian vierestä, mutta Mummeliisa, teillä on hieno talo, tuollasesta minäkin tykkäisin! Tosin ei olla käytännön ihmisiä, joten tuskin koskaan ok-taloon muutetaan. Ja kaunis tuo on lumisessa asussa :) Muta kasvaako teillä tosiaan koivu keskellä terassia, kuten kuvassa näyttää??[/QUOTE]

Juuh kasvaa.
Itseasiassa niitä kasvoi pitkän aikaa kaksi, mutta toisesta jouduimme viimeisen terassinlaajennuksen yhteydessä luopumaan, kun oli mokoma alkanut kasvaa kieroon.

Terassi , se alkuperäinen, oli aikoinaan ensimmäisen mieheni minulle tekemä yhden vuoden äitiepäivälahja.
Olivat sitä mallanneet ja suunnitelleet työmatkani aikana (silloin meillä asustelleen) veljeni kanssa ja lopulta todenneet, että kumpikaan ei uskalla koskea "Satun Satupuihin" (minä olen kovin kiintynyt pihapuihini) ja päättivät sitten rakentaa terassin niiden ympärille.

Tuolla näkyy se jäljelläoleva valkea neito selvemmin:

Tauko sateeseen

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä