Kiitos Hauska se teidän kuusi. Tyttö näki kuvan ja sano että "meille tollanen"Kaunista.
Minä jo ehdin soittaa likalle ja kysyä, että mihin mennyt...? Ajattelin että jos olisi jossain varastossa, niin perustaisin oman anna hyvän kiertää -ketjun ja lähettäisin sen lai-neelle, mutta oli mokoma ehtinyt jo antaa sen eteenpäin.Kiitos Hauska se teidän kuusi. Tyttö näki kuvan ja sano että "meille tollanen"
Sehän olis ollut kultaisesti tehty! Harmillista, että oli jo ehtinyt mennä.Minä jo ehdin soittaa likalle ja kysyä, että mihin mennyt...? Ajattelin että jos olisi jossain varastossa, niin perustaisin oman anna hyvän kiertää -ketjun ja lähettäisin sen lai-neelle, mutta oli mokoma ehtinyt jo antaa sen eteenpäin.
K-A-M-A-L-A!!!!!!! Siis suorastaan hirvee!!!Harmittaa kun en löydä oikein hyvää kuvaa tuosta.
Se oli oikeasti paljon kauniimpi kuin mitä tämä kuva antaa ymmärtää.
Eli hand- and custommade allergiaperheen joulukuusi:
oi että, kylläpä olisi ollut ihanasti tehty! ja kuusi on todella upea, kun saan lapset unille meen kaivamaan kuvia sieltä vuodelta 2006 kuten vinkkasit.Minä jo ehdin soittaa likalle ja kysyä, että mihin mennyt...? Ajattelin että jos olisi jossain varastossa, niin perustaisin oman anna hyvän kiertää -ketjun ja lähettäisin sen lai-neelle, mutta oli mokoma ehtinyt jo antaa sen eteenpäin.
Noinhan se toimii. Ja lisäksi kaappeja siivoamalla saa itsekin lisää tilaa ja helpommin hoidettavat paikat. Niin että kaikki voittaa joka tapauksessa.mä vein eilen 5 ikean kassillista ja 2 äitiyspakkauslaatikollista lasten talvivaatteita, kenkiä ym muita lämpimämpiä vaatteita ystävälle, joka toimittaa ne latviaan suoraan lapsiperheille, jotka niitä tarvitsee. siitä tuli tosi hyvä mieli ja nyt tuli tunne, että ihan kuin se todella menisi niin että kun itse tekee hyvää muille niin se tulee takaisin. nyt melkein tuli jo
Vanerista (28 mm, jos oikein osaan arvioida) se on leikattu ja sitten maalattu.mummeliisa, mistä tuo kuusi on tehty? Kivannäköinen ja erilainen
aivan, huomattu kyllä ennenkin, mutta nyt jotenkin tuli aivan konkreettisesti sellainen olo kun heti tänään tuollainen ajatus jollain ihmisellä minua kohtaanNoinhan se toimii. Ja lisäksi kaappeja siivoamalla saa itsekin lisää tilaa ja helpommin hoidettavat paikat. Niin että kaikki voittaa joka tapauksessa.
Toivotaan kirkastuvaa meille kaikille joilla blue moon, syystä tai toisesta.