Jouluisia sisustuskuvia-ketju!

Minä jo ehdin soittaa likalle ja kysyä, että mihin mennyt...? Ajattelin että jos olisi jossain varastossa, niin perustaisin oman anna hyvän kiertää -ketjun ja lähettäisin sen lai-neelle, mutta oli mokoma ehtinyt jo antaa sen eteenpäin.
:)
oi että, kylläpä olisi ollut ihanasti tehty! ja kuusi on todella upea, kun saan lapset unille meen kaivamaan kuvia sieltä vuodelta 2006 kuten vinkkasit.

mä vein eilen 5 ikean kassillista ja 2 äitiyspakkauslaatikollista lasten talvivaatteita, kenkiä ym muita lämpimämpiä vaatteita ystävälle, joka toimittaa ne latviaan suoraan lapsiperheille, jotka niitä tarvitsee. siitä tuli tosi hyvä mieli ja nyt tuli tunne, että ihan kuin se todella menisi niin että kun itse tekee hyvää muille niin se tulee takaisin. nyt melkein tuli jo :)

mä vein eilen 5 ikean kassillista ja 2 äitiyspakkauslaatikollista lasten talvivaatteita, kenkiä ym muita lämpimämpiä vaatteita ystävälle, joka toimittaa ne latviaan suoraan lapsiperheille, jotka niitä tarvitsee. siitä tuli tosi hyvä mieli ja nyt tuli tunne, että ihan kuin se todella menisi niin että kun itse tekee hyvää muille niin se tulee takaisin. nyt melkein tuli jo :)
Noinhan se toimii. Ja lisäksi kaappeja siivoamalla saa itsekin lisää tilaa ja helpommin hoidettavat paikat. Niin että kaikki voittaa joka tapauksessa.

Noinhan se toimii. Ja lisäksi kaappeja siivoamalla saa itsekin lisää tilaa ja helpommin hoidettavat paikat. Niin että kaikki voittaa joka tapauksessa.
aivan, huomattu kyllä ennenkin, mutta nyt jotenkin tuli aivan konkreettisesti sellainen olo kun heti tänään tuollainen ajatus jollain ihmisellä minua kohtaan :)

olen jo vuosikausia antanut tavaroita, vaatteita jne eteenpäin. antaminen on helppoa, vaikeinta on löytää kohde, joka todella tarvitsee.

ja juu, positiivista on tosiaan se tilan lisääntyminen: varastona käyttämäni sauna on jo aika tyhjä, meillä on toiveita päästä joulusaunaan :D

"vieras"

Yhteistyössä