No ei niin! Mutta enpä ois uskonu käydessäni lasteni kanssa katsomaan kaksplussan sivustolla viattomia "jouluisia sisustuskuvia", että sieltä pomppaa pukki kelteisillään! Et nyt loppu, vaikka esikoinen äsken kysyikin: "katotaanko niitä nättejä jolukuvia?"Ps. Lasten ei mielestäni tarvitse nähdä täällä olevia kuvia.
Wau! Tuon tyyppiset ovat kaupoissa hirveän kalliita.Oon tehnyt niitä itse. Kiva kun miellyttää.
Piti tulla katsomaan kun oikein monessa ketjussa pukkia on mainostettu ja kyllä petyin!Hohoo, onpas pukki iloisen näköinen!
Sinäkö et tiennyt, että tällä palstalla on ja on ollut vaikka minkälaisia kuvia ja vaikka missä ketjuissa?No ei niin! Mutta enpä ois uskonu käydessäni lasteni kanssa katsomaan kaksplussan sivustolla viattomia "jouluisia sisustuskuvia", että sieltä pomppaa pukki kelteisillään! Et nyt loppu, vaikka esikoinen äsken kysyikin: "katotaanko niitä nättejä jolukuvia?"
Imelät ja sokerikuorrutetut? Muovi? Itse en ainakaan noista välitä, mutta kyllä jouluna saa juhla näkyä.Kyllä tuo pukki voittaa nämä imelät ja sokerikuorrutetut kuvat. Muovista joulua kaikille!
Missä hiä muovii näkköö?Kyllä tuo pukki voittaa nämä imelät ja sokerikuorrutetut kuvat. Muovista joulua kaikille!
aivan ihana! tällaisen mä tahtoisin vaikka ei ole edes kuusiallergiaa. ilmeisesti tyttäresi tekemä eli mistään ei voi ostaa?Harmittaa kun en löydä oikein hyvää kuvaa tuosta.
Se oli oikeasti paljon kauniimpi kuin mitä tämä kuva antaa ymmärtää.
Eli hand- and custommade allergiaperheen joulukuusi:
Joo. Likan design, pojan toteutus.aivan ihana! tällaisen mä tahtoisin vaikka ei ole edes kuusiallergiaa. ilmeisesti tyttäresi tekemä eli mistään ei voi ostaa?
en ossaa tehdä.Joo. Likan design, pojan toteutus.
Saa kopsata.
Joulu 2006 laskujeni mukaan.en ossaa tehdä.
mutta kerro heille, että upea on ja heti ostaisin, jos olisi myynnissä. saisi olla meillä sisustuselementtiä pidempäänkin
tuo kuva on varmaan ollut sun blogissa joskus, menen etsimään sieltä kuvakansioista tarkemmin