Alkuperäinen kirjoittaja vieras:että kodissa pitäisi jokaisen kirjan olla näkyvillä. Meillä on satoja kirjoja ja tuhansia levyjä ja elokuvia ja YKSIKÄÄN ei ole niistä esillä..Ne ihmiset jotka kotonani käy tietää ja tuntee minut ja mietlymykseni. ei mun tarvitse ihmisiä varten pitää kokelmiani esillä, itse ne löydän oven takaakin Mutta ap nyt haluaa kaikella sisutuksella "ilmentää epävarmaa itseään". Onhan se nyt jo vähän noloakin kun ei se gradu valmistu ja opintotukikin jo on katki.. Onneksi sentään koti henkii ja muistuttaa siitä, että luettu on ja opiskeltu ja suvussa joku joskus hiitänytkin ja mekkokin on joskus ollut kokoa xs.
ANTEEKSI vaan kauheasti purkaus, mutta en ymmärrä yhtään sun aloitusta jossa innostat katsomaan kuvia, antamaan ehdotuksia ja järjestäin dumaat ihan jokaisen.
Aika ihana.
Mä tykkään itse kirjoista esineinä. Siksi en halua piilottaa niitä ovien taakse. Mä kuule viis veisaan muiden mielipiteistä, eikä ne todellakaan ole mikään imagonrekennuskeino. Mekko on mun 1-vuotiskuvassani ollut; onpa edes se muistona kun kuvat on tuhoutuneet. Ja ne sukset. Ne on mun sodassa kuolleen pappani tekemät, ainoa konkreettinen asia hänestä minun elämässäni.
Mun koti on täynnä muistoja ja tärkeitä asioita. Jos sua ei miellytä, niin oletko vaikka hiljaa. Mä en kaipaa tällaisia kommentteja.