Sisustusapuja kaivataan - miten tehdä tästä talvikoti? @@@ muoks 2 sis. kysymyksiä yksityiskohdista, neuvokaahan, PLEASE! @@@

...
Näköjään olen vähän myöhässä kun ostokset on jo tehty. Mutta tässä olis ollu mun ehdotukset:

Itse olisin selkeyttänyt värimaailmaa, ottanut punaisen rinnalle valkoisen ja harmaan. Vallilan kankaista ehdottomasti Talven kukka 2black (siitä löytyvät punainen, harmaa + valkoinen kaikki harmonisesti yhdessä) tai kakkosvaihtoehtona Talvipuutarha 18grey. Matto vaalea, verhot vaaleat, sohvalle harmaita ja valkoisia tyynyjä. Tuolin punainen kangas olisi voinut jäädä. Kukkaruukut olisin vaihtanut tällaisiin: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90113088 . Huoneesta olisin vähentänyt huonekaluja, on liian täynnä.

Tiedän mitä sisustaminen pienellä budjetilla on, meillä on kaksi opiskelijaa. Mahdollisuuksia silti löytyy kun asenne on kohdillaan. Meillä on sama tv-taso ja olkkarin pöytä, tosin siinä on vielä alempi taso, jossa meillä lautapelit. Sohva meillä tosin vähän maksoi, n. 900 ? ja sekin oli alehinta, norm 1350?... Noudatan Innon Markon opettamaa "filosofiaa": pienessä tilassa selkeät (isot) huonekalut rauhoittavat ja selkeyttävät tilaa, pieni huone täynnä pieniä huonekaluja näyttää sillisalaatilta.
 
Verhot valmiit... vielä kun löytäisin noita nipsuttimia jostain, niin voisin ripustaa ne paikoilleen.

Mites muuten, kun mie vähän sellaista kaavailin, että mahdollisesti saattaisin palmikoida köysinarusta tampit (vaimitkänenytoli) niihin verhoihin - niin miten mie ne kiinnitän seinään (?), kun koukkujen laitto ei just nyt onnistu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko tuolla jollain sivulla kuvaa uudistuneesta sisustuksesta?
Ei vielä. Verhot odottaa ripustusta (kankaasta on kuva), matto (kuva) on rullalla nurkassa ja huomenna teen taulun valmiiksi. Sit pitäis vielä kirjahyllyt järkätä uudelleen... uskaltaiskohan sitten kuvata?

Nyt kaipaisin vinkkejä tuon verhon ripustamiseen... vai olisko ne hyvä ihan vaan suorana?
 
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Koukkujen laitto ei onnistu miksi?
Koska mein pora on lainassa miehen kaverilla, ja se on ulkomailla jouluun asti :kieh: :kieh: :kieh:

Lainaa naapurilta.
En. Älkää nyt herrajesta tehkö TÄSTÄ mitään kynnyskysymystä. Jos kellään ei ole ideaa siitä, miten muuten sen tampin voisi kiinnittää, niin annetaan olla asian sitten. Mun vittuilunsietokiintiö alkaa olla tämän ketjun osalta täynnä.
 
merimies
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Koukkujen laitto ei onnistu miksi?
Koska mein pora on lainassa miehen kaverilla, ja se on ulkomailla jouluun asti :kieh: :kieh: :kieh:
Ostat rakennusliimaa ja liimaat koukut tai naulaat köydet seinään. Ööö, eipä oikein muuta tule mieleen. Tai sitten vaan suorat verhot jouluun asti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Näköjään olen vähän myöhässä kun ostokset on jo tehty. Mutta tässä olis ollu mun ehdotukset:

Itse olisin selkeyttänyt värimaailmaa, ottanut punaisen rinnalle valkoisen ja harmaan. Vallilan kankaista ehdottomasti Talven kukka 2black (siitä löytyvät punainen, harmaa + valkoinen kaikki harmonisesti yhdessä) tai kakkosvaihtoehtona Talvipuutarha 18grey. Matto vaalea, verhot vaaleat, sohvalle harmaita ja valkoisia tyynyjä. Tuolin punainen kangas olisi voinut jäädä. Kukkaruukut olisin vaihtanut tällaisiin: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90113088 . Huoneesta olisin vähentänyt huonekaluja, on liian täynnä.

Tiedän mitä sisustaminen pienellä budjetilla on, meillä on kaksi opiskelijaa. Mahdollisuuksia silti löytyy kun asenne on kohdillaan. Meillä on sama tv-taso ja olkkarin pöytä, tosin siinä on vielä alempi taso, jossa meillä lautapelit. Sohva meillä tosin vähän maksoi, n. 900 ? ja sekin oli alehinta, norm 1350?... Noudatan Innon Markon opettamaa "filosofiaa": pienessä tilassa selkeät (isot) huonekalut rauhoittavat ja selkeyttävät tilaa, pieni huone täynnä pieniä huonekaluja näyttää sillisalaatilta.
Oli muuten hienoja kukkaruukkuja... huoh, en kyllä rupea niiden kanssa enää värkkäämään. Mulla menee kaikki aika tämän projektin kanssa ;).

 

Yhteistyössä