Sisustaisitteko 4 vuotiaan pojan huoneen pääkallo kuoseilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EpätoivoisenRento
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieluummin sillä kuin esim. jollain disneyn leffa-teemalla, mikä on vanhentunut viim. kahden vuoden päästä joko lapsen iän takia tai siksi, että se leffa on jo niin vanha.

Joku jo ehdottikin tämän suuntaista:
mä valitsisin jotkut hyvät perusvärit seiniin ja kalusteisiin, ja sitten tekstiileillä (verhot, matto, päiväpeitto yms.) hakisin sitä teemaa, niin on helpompi vaihtaa sitten kun alkaa taas tympiä.

En mä näe pääkallossa sinänsä mitään pahaa. Kuva kuin kuva. Tuskin ne lapset sitä niin ajattelee, vanhemmat yhdistelee ihan erilaill aasioita mielessään.

En mä näe pääkallossa sinänsä mitään pahaa. Kuva kuin kuva. Tuskin ne lapset sitä niin ajattelee, vanhemmat yhdistelee ihan erilaill aasioita mielessään.[/quote]

jus, aikuiset näkee sen pahana, lapsi ei. Mutta traumahan sille jää jos ei nyt saa haluamaansa ja näkee unta pääkalloista loppuikänsä. Nyt jos saa ne, niin tod näk unohtaa jonkun ajan päästä ihailla niitä

Kyllä voisin sisustaa, jos lapsi itse toivoo.

Meidän 4-vuotias ei tykkää pääkalloista, spidemanista eikä teräsmiehestäkään. Ei ole koskaan tykännyt niistä. Jopa pelkää niitä... Lordia taas ei pelkää :D . Toiseksi nuorin oli tosi kiinnostunut dinosauruksista, hämähäkeistä ja kaikista kamalista örkeistä. Hänelle tuli teemaan liittyvää matskua hankittua aikoinaan.

Meillä tytöllä on vuodekatoksena sellainen musta verho sängyn päällä, jossa on vaaleanpunaisia pääkalloja, joilla on rusetti päässä :D Älkää olko niin ennakkoluuloisia, ei se ainakaan kovin pelottavalta näytä :whistle:

Kyllä mä voisin ja niin tehdäänkin! Meillä pojilla 7v ja 3v yhteinen huone, ja olen ajatellut että pääkallo-temalla sisustetaan, kun isompi tykkää... en vaan viitsi vielä alkaa laittaa kun ollaan haettu toista asuntoa.

Ei mulla ois mitään ongelmia asian kanssa, tykkään kalloista muutenkin. Poikien huoneessa on kuitenkin jo avaruus-teema, enkä sitä jaksais lähteä muuttelemaan. Mutta jos pojat pyytäis, niin kalloja saisivat :D

Verhokappaan ja pieneen mattoon tai tyynyyt aihe tulisi, muuten yksivärisen sisustuksen kanssa. Omista korvistani pursuaa kaikki Disney teemat eikä poikakaan ole innostustaan näyttänyt. No katsellaan mitä ideoita löydämme :)

Yhteistyössä