Remppasin ja sisustin esikoisen huoneen uudelleen...tyttö lähes itki onnesta kun huone paljastettiin hälle :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Annoin siis vaihtoehdoksi joko olla itse mukana sisustamassa tai sitten tehdään niin että sisustan sen itse ja tyttö saa sitten yllättyä ja nähdä huoneen vasta kun se on valmiina. Tyttö valitsi siis jälkimmäisen.

Yhdessä revittiin tapetit ja teipattiin listat, mutta sitten tytölle tuli muutaman päivän porttikielto huoneeseen. Maalasin seinät ja tein sinne kuvioita, ostin uudet verhot, päiväpeitteen, koristetyynyt, maton, tauluja, tuolin, seinäkellon, koukkuja seiniin jne. jne.

Ja tänään sitten pääsin tosiaan laittamaan kaikki paikoilleen. Seinään kiinnitettiin "uusi" hylly joka on ollut 2 vuotta varastossa joten sekin oli tytölle yllätys.

Ideana oli siis muuttaa pikkutytön vaaleanpounainen huone vähän isomman tytön huoneeksi ja tyttö tosiaan lähes itki onnesta :D :heart:

Hienoa! Meilläkin pitäisi sisustaa yksi huone uudelleen. En vaan ymmärrä, miten saan sen tehtyä, kun pitää samanaikaisesti vielä hoitaa ja ulkoiluttaa nuo lapset. Ja esikoisen mieli muuttuu jatkuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hienoa! Meilläkin pitäisi sisustaa yksi huone uudelleen. En vaan ymmärrä, miten saan sen tehtyä, kun pitää samanaikaisesti vielä hoitaa ja ulkoiluttaa nuo lapset. Ja esikoisen mieli muuttuu jatkuvasti.

Mulla kesti tosiaan viikon, jotta ei ollut kovin nopea tahti :ashamed: Ja huomenna alkaa pientenhuoneen remppa :) Vienee toisen viikon. Sitten makkari ja aula sekä keittiön loppusilaus...niihin menee vielä yksi viikko. Ja lopulta olkkari ja vessan maalaus. Ei lopu työt kesken, eikä tule tylsää :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
ai sille joka on niin tuittupää ettei millään siivoa? ansaitseeko muka uuden huoneen sotkettavaks?

Uudessa huoneessa on HUOMATTAVASTI vähemmän sotkemista, kun kaikki Barbiet on jo myyty uusiin koteihin ja Brazeistakin jo puolet. Paljon muutakin on karsittu. Ja tyttö ihan itse sanoi ettei aio sekoittaa, kun huone on niin hieno.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
ai sille joka on niin tuittupää ettei millään siivoa? ansaitseeko muka uuden huoneen sotkettavaks?

Uudessa huoneessa on HUOMATTAVASTI vähemmän sotkemista, kun kaikki Barbiet on jo myyty uusiin koteihin ja Brazeistakin jo puolet. Paljon muutakin on karsittu. Ja tyttö ihan itse sanoi ettei aio sekoittaa, kun huone on niin hieno.

Kato mitä mieltä on asiasta ens viikolla..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olin tulossa sanomaan ihan samaa. HuhHuh!

Miten pitkään asiasta pitäis rangaista...kuukausi...vuosi...vai loppuelämä?

Likka on totisesti joutunut jo kokemaan seuraukset tavaroiden karsinnan tiimoilta.

Alkuperäinen kirjoittaja niii:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Kato mitä mieltä on asiasta ens viikolla..

Jos sotkee, niin sitten taas lähtee ne vähäisetkin kamat mitä siellä nyt on. Melko yksinkerytaista...ne mnahtuu kaikki yhteen pahvilaatikkoon, joten ei mulla mene kuin 10 min ja huone on tyhjä.

Yhteistyössä