Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:häh? miten ketju voi mennä niin että kun APn sisko ilmeisesti on mustasukkainen äidistään niin AP onkin loinen?
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:nyt sisko pyysi viestillä sanopisiaan anteeksi(hyvä niin) ja vetosi väsymykseen ja miehen työmatkalla oloon..
itse laitoin silel viestin, että en voisi kuvitellakaan sanovani moista joten en ihan pysty sua ymmärtämään...
ja laitoin viellä, että on varmaan parempi olla joulu eri paikassa, jotta lapseni ei vie sisnun lapsiltasi huomiota....
oliko liian ilkeä?
nyt hän ei ole vastannut kohta tuntiin..
mitä tekisit minuna?
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:kutsuisin todellakin kaikki tänne meille jos vaan tänne mahtuisi!!!
meillä pieni 3h ja k ja siskollani iso omakotitalo. Samoin kun menisin siskolleni omana aikana jos vaan olisi auto käytössäni ja rahaa 40km matkaan... bensan hinta kun ei ole ihan alimmillaan![]()
Just. Eli on varaa tehdä lapsia mutta ei varaa käydä omalla kustannuksella kylässä siskolla. Ja ymmärrän tuon ärsytyksen, jos samanlaista on koko ajan, että olet vielä kuin olisit vanhempiesi perheessä asuva lapsi. Etkä vastuullinen vanhempi.
Luulen, että voisit olla tervetullut, jos et lypsäisi koko ajan. Menet itse tai kustannat vuorollasi kyydit isovanhemmillesi, jos heiltä olet kyytiä vailla.
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:nyt sisko pyysi viestillä sanopisiaan anteeksi(hyvä niin) ja vetosi väsymykseen ja miehen työmatkalla oloon..
itse laitoin silel viestin, että en voisi kuvitellakaan sanovani moista joten en ihan pysty sua ymmärtämään...
ja laitoin viellä, että on varmaan parempi olla joulu eri paikassa, jotta lapseni ei vie sisnun lapsiltasi huomiota....
oliko liian ilkeä?
nyt hän ei ole vastannut kohta tuntiin..
mitä tekisit minuna?
Alkuperäinen kirjoittaja 3xtuplaäiti:No juu omakohtaisia kokemuksia siitä että lapset eikä lapsenlapset ole samanarvoisia, ymmärrän siskoasi hyvin. Miksi se on niin vaikeeta pitää kaikki lapset ja lapsenlapset samanarvoisina?? Vakaasti olen itse päättänyt että omat sekä tulevat lapsenlapset sitten joskus ovat samanarvoisia ja piste!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja 3xtuplaäiti:No juu omakohtaisia kokemuksia siitä että lapset eikä lapsenlapset ole samanarvoisia, ymmärrän siskoasi hyvin. Miksi se on niin vaikeeta pitää kaikki lapset ja lapsenlapset samanarvoisina?? Vakaasti olen itse päättänyt että omat sekä tulevat lapsenlapset sitten joskus ovat samanarvoisia ja piste!
no juu, on mullakin kokemusta tästä asiasta mutta en silti ymmärrä siskon käytöstä..eikö tästä kannattais ennemmin puhua lasten mummon kanssa vaikka niin että molemmat siskot olis paikalla? sanoa että ei tunnu kivalta kun vain pienin saa huomiota. Turha mun mielestä siskolleen on vihoitella ei kai hän ole syyllinen siihen miten mummo lapsenlapsiaan kohtelee!
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:ja se oli viellä kauniisti sanottu![]()
Olin menossa mun vanhemien kyydillä mun vanhimman siskon luo kylään huomenna, kun mies on koko päivän töissä ja on kiva saada nähdä sukulasia.
No hän soitti ja ilmoitti, että en ole tyttöni(1v 4kk) kanssa tervetullut, koska vanhempani lepertelee mun lapselle ja jää huomoimatta nämä hänen lapsensa 7v 10v ja 11 v.
Hänen lapsensa tykkää kauheesti mun lapsesta eli lapset eivät oleet nmäin sanoneet vaan tämä äiti siskoni... juuu
![]()
mitä ootte mieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Myös ap voisi hieman tarkistaa omaa käyttäytymistään... oletko perheesi kuopus, jota on lellitty koko ikä ja sama jatkuu edelleen toisessa sukupolvessa![]()