V
vk 40+4
Vieras
Onko kellään kokemusta sisäreiden kramppikivuista ennen synnytystä? Minulla sattuu ihan älyttömästi sisäreisiin lähinnä iltaisin. Lihas kramppaa ja ei tahdo päästä liikkumaan. Nyt sitten hirvittää, että josko kramppi kipu jatkuu synnytyksessäkin. En meinaa pääse taatusti itse kävelemään silloin sairaalaan.. Onko jollain ollut vastaavaa ja kuitenkin synnytyssupistusten aikaan ei tuota kipua ole ollut?