Sirkka + muut laiheliinit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei niin laiha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen aina ollu laiha. En paljoa tuijottanu syömisiäni. Ei vaan kiloja tullu vaikka kuinka halusin... Söin siis ihan normaalisti ja välillä enemmänki. :D
Nyt asiat toisin. Rv23 ja kiloja kertyny 10! :o

Aamulla puuroa, töissä työpaikkalounas, iltapäivällä banaani tms, työn jälkeen pari leipää, myöhemmin lämmin ruoka. Ennen nukkumaanmenoa vielä vaikka jogurtti ja mysli.

Mä en juurikaan katsonut mitä suuhuni pistin, en lihonut ollenkaan ennemmin. Se vaan periytyi jostain, kait...? Nyt kun on raskaana, on vähän eri, yritän tietoisesti syödä terveellisemmin. Eli siis söin aivan normaalisti ja mielestäni jopa enemmän kuin jotkut norminaiset...välillä jopa enemmän kuin mieheni.

laiha oon joo ja syön ihan kaikkee ja aika paljon herkkujakin. Kai se on sitten hyvä aineenvaihdunta ja äidiltä perityt geenit (sekin on aina ollu laiha)
Toki myös liikun suhteellisen paljon,mutten mitään himourheilua harrasta.

Kahvia, juustoa (järjettömän monta siivua, mutta olen jotenkin koukussa), ruisleipää, tavallista kotiruokaa...

En ole kauhean pieni, mutta suht laiha.

Ihan ruokaa, en ole koskaan erityisesti laskenut mitään määriä. Yleensä teen silleen, et jos huomaan, et alan lihoo, niin sit vähän aikaa kiinnitän asiaan enemmän huomiota, mutta herkkujen syömistä en lakkaa koskaan.
Yritän välttää ähkyisyyttä, mutta ei tietty onnistu, jos on hyvä ruoka.

Mä pysyin ennen lapsia laihana tikkuna säännöllisellä päivittäisellä rehkimisellä kuntosalilla. Nyt kun ei ole aikaa niin paljoa niin jopas on varamakkara vyötäröllä. Hyvä ruoka vaan on yksi elämän nautinnoista :)

Mä syön kilon vihanneksia ja 300-600 grammaa lihaa per päivä, riisit ja perunat, leivät ja hedelmät päälle. Paino ei nouse vaikka mitä söis, pitää vaan liikkua paljon.

Aikaisemmin vedin vielä pussin karkkia ihan vaan energian vuoksi, siihen vaan jäi koukkuun niin piti lopettaa. Parempi olo ilman sokeripommia.

Mä syön mitä mieli tekee.
Käytän rehellistä kermaa ja voita, ja pupellan patonkia ja burgeria.

Mutta sitten toisaalta, juoksen kolmen mukulan perässä, ratsastan 1-2 hevosta 3-5 kertaa viikossa, ja 2 kokonaista päivää + muutaman illan viikossa painan duunia 19 hevosen tallissa (+tietysti tuo oma pikkutalli).

Olisi mun hyvä vahtia syömisiäni, mutta varmaan siihen toiseen suuntaan: että ehtisi ja muistaisi syödä jotakuinkin edes sen, mitä kuluttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Ei se oo pelkkä syöminen. Toisilla on vaan hyvät geenit tai aineenvaihdunta.
Tiedän ihmisiä jotka syövät todella epäterveellisesti, mutta ovat hoikkia kuin pajunvitsat.

mulla näin..syön oikeesti mitä vaan ja miten paljon vaan, ja silti bmi on yleensä 18 kieppeillä. Toivotonta saada painoo nousemaan, vaikka haluisin. Nyt oon onnellinen kun raskauden aikana oon saanu muotoja itselleni :D

Yhteistyössä