Sinkkunainen ja varattu mies, mitä mieltä? En tiennyt.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivona

Vieras
Tapasin mukavan miehen harrastuksen parissa. Käytiin harrastusporukan kanssa kaljalla ja tutustuttiin paremmin, päädyttiin sänkyynkin. Ei ole ollut mitään sen suurempaa, ollaan välillä pidetty hauskaa yhdessä ja nähdään tietty sit sen harrastuksen parissa.

No, nyt kävi muutaman asian kautta ilmi, että hän onkin varattu mies, käsittääkseni yksi lapsikin. Asia oli yllätys, mutta minua se ei sinänsä haittaa, koska en olisi halunnut hänestä muutenkaan enempää. Hauskaa seuraa hän on silti. Hän taas haluaisi ehkä enemmän.

Nähdään edelleen ihan muuten vaan, seksin harrastus jäi kiireiden takia jo ennen asian tultua ilmi, mut ollaan viikottain pakostikin tekemisissä ja mukava kaveri. Näitä sattuu sinänsä ja mä en suostu ottamaan syitä niskoilleni. Sain myös tietää, että naisensa on epäillyt jotain ja ilmeisesti minua pidetään nyt syypäänä. Jumalauta, että mua ärsyttää, miksi pitää sotkea minut tuollaiseen.

Ei olisi aikaa lähetä haukuttavaksi ja mukaan tällaiseen. Varsinkaan, kun minua ei yhtään kiinnosta koko mies millään tavalla enää. Hän nyt oli sellainen mukava piristys hetken aikaa, enkä silloin edes tiennyt. Nyt tämä juttu on kuitenkin kasvamassa isoksi, kun kaikki on jo ohi. Mulla olisi vähän parempaakin tekemistä.. Vituttaa. Antaisivat mun nyt olla ja hoitaisivat asiansa.

En ymmärrä. En miestä enkä sinua, molemmat tekee väärin ja molemmat ovat syyllisiä ja vastuussa siitä mitä ikävää se tulee aiheuttamaan. Ei mitään käsitystä moraalista tai kunnioituksesta. Ei taida ihan olla kaikki murot kulhossa tuollaisella "toisella naisella". Mutta provohan sinä taidat kuitenkin olla.

No yleensä aikuisen ihmisen kautta tulee keskusteltua sen verran, että tietää perhesuhteet ennen sänkyyn menoa. Baari/kännisekoilusta kuitenkaan ei ollut kyse. Hyppäät selvinpäin sänkyyn miehen kanssa mistä et tiedä mitään?

Heh heh, ja jotkut vielä väittävät, että naisella pitää olla jotain tunteita tms. petikumppaniaan kohtaan... :)

Näin miehen näkökulmasta on helppo nähdä, miksi tää kaveri vielä mielellään olis enemmänkin yhteydessä. Onhan se vähän valitettavaa, mutta miehen on todella vaikea vastustaa helppoa pildeä vailla mitään sitoumuksia... :)

itse olen huomannu et miehet tulee iskemään vaikka olen naimisissa, eivät piittaa siitä, joskus kyselly niiltä oisko mukava jos oma vaimo vehtais vieraiden miesten kanssa. en siis lähde niiden ehdotuksiin mukaan mut monen moraali epäilyttää

Kyllä mies tekee väärin, sinulla ei sinkkuna ja asiasta tietämättömänä ole ole vastuuta asiasta. Mutta minulle kävi samanlaisessa tilanteessa niin, että suhteemme alkoi olemaan sitten jovakavampaa ja nyt ollaan oltu vuosi naimisissa ja yksi lapsi :)
Ensi tapaamisesta on aikaaa kulunut 4 v

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
En ymmärrä. En miestä enkä sinua, molemmat tekee väärin ja molemmat ovat syyllisiä ja vastuussa siitä mitä ikävää se tulee aiheuttamaan. Ei mitään käsitystä moraalista tai kunnioituksesta. Ei taida ihan olla kaikki murot kulhossa tuollaisella "toisella naisella". Mutta provohan sinä taidat kuitenkin olla.

Siis mitä?:o Minulla ei ollut tietoa tuon miehen siviilisäädystä ja homma oli jo ohi siinä vaiheessa, kun asiat alkoi selvitä. Että kerrotko, miten niin ei ole käsitystä toisen kunnioituksesta ja moraalista, sekä mitä tein väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja kevytkenkä:
No yleensä aikuisen ihmisen kautta tulee keskusteltua sen verran, että tietää perhesuhteet ennen sänkyyn menoa. Baari/kännisekoilusta kuitenkaan ei ollut kyse. Hyppäät selvinpäin sänkyyn miehen kanssa mistä et tiedä mitään?

Ei sinänsä kännisekoilu, mutta hyvin monen asian kautta (mm. miehen puheiden) sain vahvan käsityksen, että hänellä ei ole taustalla tuollaista. Ja kuten sanoin, tunnemme harratuksen kautta ihan tarpeeksi hyvin,jotta voi mennä sänkyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

Siis mitä?:o Minulla ei ollut tietoa tuon miehen siviilisäädystä ja homma oli jo ohi siinä vaiheessa, kun asiat alkoi selvitä. Että kerrotko, miten niin ei ole käsitystä toisen kunnioituksesta ja moraalista, sekä mitä tein väärin?

Siis hyppäsit miehen kanssa sänkyyn tietämättä kaverista sen kummemmin mitään????Multa ei irtoo pesää noin helposti:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei sinänsä kännisekoilu, mutta hyvin monen asian kautta (mm. miehen puheiden) sain vahvan käsityksen, että hänellä ei ole taustalla tuollaista. Ja kuten sanoin, tunnemme harratuksen kautta ihan tarpeeksi hyvin,jotta voi mennä sänkyyn.

Sait käsityksen, mutta et kysynyt suoraan?

Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
tässä taas näkyy yksi hyvä esimerkki kuinka suurin osa naisistakin on kevytkenkäisiä, heti vaan naimaan :headwall:

Niin.. No pitäiskö aina olla etsimässä sitä elämän suurta rakkautta ja vakaaa suhdetta? Mä haluan pitää älillä hauskaa vain, mikä siinä on pahaa?:o En halua tällä hetkellä seurustella sen kummemmin. Ihan normaalia toimintaa sellainen on, mitä on seurannut ja ollut ihmisten kanssa tekemisissä.

höpö höpö.

Alkuperäinen kirjoittaja pikasesti:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja pikasesti :
No kyllä mä ainakin ottaisin petikaverista selvää,että onko vapaa vai varattu.

Niin ja petikaveri ei voi valehdella?

Siis voi toki valehdella,mutta mulla ei ole ihan kenelle tahansa tapana ollut antaa.Tausta työ on ensiksi tehtynä.

Tutustut johonkin kivaan mieheen ja sanot sille, että palataan asiaan vaikka kolmen kuukauden päästä, kun olen tehnyt taustatyöt. Yksityisetsivänkö palkkaat meihen perään, että saat varmuuden, ettei tosiaan seurustele. Hahahaa, kaikkea sitä kuuleekin:)

Mulla ja mun nykyisellä miehellä on suhde alkanut suurin piirtein noin; molemmat seurusteltiin omilla tahoillamme ja tapailimme alussa salassa, ensin ajateltiin että ei tästä kumpikaan halua seksiä kummempaa. Tunteet kuitenkin muuttuivat ja rakastuttiin. Lapsia ei kylläkään kummallakaan ollut. Muutaman kuukauden päästä mies jätti silloisen avopuolisonsa, samoin minä omani. Nyt ollaan oltu 7 vuotta yhdessä, 3 niistä naimisissa ja meillä on yksi ihana tytteröinen. :)

sinkkunaiset saa panna niiiiin paljon kuin niitä huvittaa!!!! Itse tajusin irtoseksin upeuden vasta hieman ennen kuin -samoissa merkeissä- tapasin nykyisen mieheni!!!

Yhteistyössä