Tottakai on asiat hyvin,saa elellä leveää elämää kotonakin.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No eipä kovin hyvin asiat ole jos tarvii oikeen mania kerätä et voi jäädä sit kotio B)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kyllä ja kolmannen meinasin pukata sitten kun olen ollut vähän aikaa töissä,pitää kerätä vähän pesämunaa että pystyy olla kotona :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kehtaat vielä kertoa että kouluttamaton.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Minä koluttautumaton kun saan tämän toisen lapsen ja kun on aika mennä joskus töihin,kun huvittaa,niin minä saan enemmän kuin tuon 1500,että silleenAlkuperäinen kirjoittaja Sivusta seurannut:Siihen en usko että 24 v kahden lapsen äiti on hyvä palkkaisessa duunissa vielä. Tietty jos sun liksa on joku 1500 ? niin ok.Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:Minä pärjään oikein hyvin palkallani.. Mieheni ja minun tulot yht reilusti yli 7000? kuussa (toki menojakin on).. Voisin aivan hyvin istua kotonakin vuodesta toiseen ja elellä tuilla ja miehen rahoilla mutta haluan töitä tehdä..
Tienaan enemmänkuin monet korkeasti koulutetutkin B)
Ei tarvitse joka kolikkoa laskea,niinkuin sinun,eikö vain? :saint: