Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

Laitoin vihkoon ylös ne rukouspyynnöt täältä palstalta ja olen luvannut muistaa heitä rukouksin.
Tavalla tai toisella Taivaan Isä auttaa heitä, tiedän sen =)
Jos sinulla on tunne, että haluat jutella yksityisesti ja kertoa huolistasi voit tehdä sen klikkaamalla keltaista kirjekuorta nimimerkkini alta, mutta se onnistuu kirjautumalla.

Tulkaa kertomaan - te jotka olette rukousapua pyytäneet - miten Jumala on niihin vastannut =)

Tässä sinulle ihana ihana videoklippi
[video]http://www.nokiamissio.org/index.php?option=com_content&view=article&id=565:bff-2010-minun-isi&catid=73:videoarkisto&Itemid=160[/video]
kuinka paljon Isä Jumala rakastaa meitä kaikkia etenkin sinua joka Häntä kaipaat.
Myös sinä joka et ole saanut isältäsi sitä rakkautta jota olisit kaivannut ja tarvinnut. Jumala haluaa parantaa nämä haavat sun sydämessä :heart:

Lohduttaminen ei tarvitse suuria sanoja,
ei valmiita vastauksia.
Tärkeintä on vain mennä lähellä.
Välittää.
Minulla on aikaa ja
minua koskettaa se,
mitä sinulle kuuluu
.

~ Hilja Aaltonen ~

Viimeksi muokattu:
äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Muistaisitko meidän pientä tytärtä(2v), joka on pitkäaikaissairas ja vointi on taas huonontunut kovasti. Kiitos!
:hug: Totta kai muistan :heart:
Tytöllä on jo onneksi paljon esirukoilijoita ympäri Suomea. Mutta lisä ei oo koskaan pahitteeksi. Taas valvon, vaikka muut nukkuu, kun oon huolissani.

vieras
Ihanaa :hug: tätä juuri tarvitsinkin! Kas tässä: pienen tytön äiti sairastui syöpään, on levinnyt, leikkaukseen menossa. Rukoillaan että saatais poistettua eikä enää uusisi!

vieras
kun parhaillaan painii itse sen jäytävän epätietoisuuden kanssa niin lämmittää kovasti tälläinen ketju. vaikkei itse uskovainen olekaan. ottaa vain tällä hetkellä kovalle se tosiasia, että pari ettei vieläkään ole varmuutta menikö raskaus pari viikkoa sitten kesken vai onko yhä raskaana. oireet jatkuu ja testit näyttää mitä sattuu. tällä hetkellä suurin toive itsellä olisikin, että olisi joko edelleen raskaana tuosta viime kierrosta tai tulisi lennosta uudelleen raskaaksi. alkaa usko loppumaan, liki 2v yristystä takana ja muutama keskenmeno sinä aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti.:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Muistaisitko meidän pientä tytärtä(2v), joka on pitkäaikaissairas ja vointi on taas huonontunut kovasti. Kiitos!
:hug: Totta kai muistan :heart:
Tytöllä on jo onneksi paljon esirukoilijoita ympäri Suomea. Mutta lisä ei oo koskaan pahitteeksi. Taas valvon, vaikka muut nukkuu, kun oon huolissani.
Voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu :( Itsellänikin 2v. tyttö.

yksi äiti
Päivällä laitoin tänne rukouspyynnön vaikeavammaisen poikani puolesta, että saisi mahd.hyvän elämän ja toivoisin, että hällä ymmärrys lisääntyisi. Ja meidän koko perheelle voimia ja sisaruksille ymmärrystä vammaisen veljen kanssa elämiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kun parhaillaan painii itse sen jäytävän epätietoisuuden kanssa niin lämmittää kovasti tälläinen ketju. vaikkei itse uskovainen olekaan. ottaa vain tällä hetkellä kovalle se tosiasia, että pari ettei vieläkään ole varmuutta menikö raskaus pari viikkoa sitten kesken vai onko yhä raskaana. oireet jatkuu ja testit näyttää mitä sattuu. tällä hetkellä suurin toive itsellä olisikin, että olisi joko edelleen raskaana tuosta viime kierrosta tai tulisi lennosta uudelleen raskaaksi. alkaa usko loppumaan, liki 2v yristystä takana ja muutama keskenmeno sinä aikana.
Voimia sinulle :hug: Kaikki on kuitenkin Jumalan tiedossa ja hoidossa, älä pelkää :heart:

poikien äiti
Minun rukouspyyntö tuntuu pieneltä ja mitättömältä, kun lukee näitä, kun on sairautta ja muuta. Mutta minä tarvitsisin voimia ja kärsivällisyyttä meidän uhmaikäisen 5-vuotiaan kanssa. Haluaisin olla parempi ja kärsivällisempi äiti hänelle.

kaira
saanko pyytää esirukousta isälleni jolla on aivokasvain, jota ei enää voida leikata..:( ja äidille paljon voimia.

Ja vielä sukulaiselleni, isäni serkulle jolla on monta lasta ja jolla todettiin todella ärhäkkä rintasyöpä. Koko perheelle voimia.

Kiitos jo etukäteen :)

:)
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Taas näitä.
Miksei voisi?
Onkos susta nyt tullut joku nettiparantaja, mikäs siinä, jatka valitsemallasi tiellä.
No mutta mitä haittaa tämmösestä kenellekkää on?Päinvastoin moni saa voimia siitä,että tietää ettei ole yksin ajatustensa kanssa ja että on joku,joka heidän puolestaan rukoilee.Vaikken itse uskovainen olekkaan,niin musta on hienoa löytää täältä tällänen ketju.

Yhteistyössä