silmäasemalla tyytyväisyystakuuta laseissa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko

Vieras
silmäasemalta ostetut silmälasit ovat huonot,eli siis tuntuu että niillä ei nää kunnolla ja telkkarin teksti kuin jotenkin tuntuisi näkyvän kahtena.onko silmäasemalla sellaista tyytyväisyystakuuta kuin jossain liikkeissä on? tänään hain uudet lasit ja jo siellä vähän sanoin että ei ihan hyvät mutta myyjä meinasi jos totun,mutta ei mulla ennenkään näin oo menny et tarvii totuttelua.

Reklamoi vaan, pitäähän lasien sopia. Mullekin on tuota tottumista kerran hoettu, mutta linsseissä olikin mulle sopimaton ulkopinnan hionta, joka aiheutti huippaavaa tunnetta ja just tuollaista tekstien vaikealukuisuutta. Tottui siihenkin, mutta seuraavat linssit olikin sitten ihan toisenlaiset ja tottumista kesti ehkä minuutin.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
Reklamoi vaan, pitäähän lasien sopia. Mullekin on tuota tottumista kerran hoettu, mutta linsseissä olikin mulle sopimaton ulkopinnan hionta, joka aiheutti huippaavaa tunnetta ja just tuollaista tekstien vaikealukuisuutta. Tottui siihenkin, mutta seuraavat linssit olikin sitten ihan toisenlaiset ja tottumista kesti ehkä minuutin.

no täytyypi yrittää,kiitos sulle :)

Yhteistyössä