Miten hoitaisitte tällaisen asian?!

Juttelin kerran optikon kanssa, kun mulla oli vielä silmälasit eräästä asiasta. Nimittäin joku asiakas, jolla oli erittäin huono näkö teetätti samalla kahdet samanlaiset lasit. Kuulemma hän ei nähnyt toisilla ja toisilla taas näki hyvin. Muisten optikon kertoneen, että toisetkin tuli sopiviksi, kun aikansa taivutteli laseja. Näkökenttä tuli oikeaan kohtaan.
Eli kannattaa mennä takaisin liikkeeseen silmälasien kanssa.

Mullakin oli muuten lasit noin 25 vuotta. Kävin maaliskuun alussa Lasik leikkauksessa ja en enää tarvi laseja.

Mene ihmeessä vaan liikkeeseen ja kerrot saman mitä kerroit täälläkin eli mitä oireita sulle tulee, kun laseja pidät. Mä en ainakaan kehottaisi sinua niin vaan pitämään vaan selvittäisin missä on vika. Uskon, että niin liikkeessä toimitaan. Ohennuksesta sen verran, että linssi saattaa olla eri kuin aikaisempi linssisi, joten siksi voi olla ja tuntua erilaiselta kuin vanha, vaikka ohennus olisi sama kuin vahoissa. Mutta toki jos epäilet, kannattaa kysyä, mikä ohennus niissä nyt onkaan? Mutta hinnan perusteella niissä kyllä on kaikista ohennetuin linssi.
Rohkeasti vaan liikkeeseen, et ole ensimmäinen asiakas, joka valittaa laseista!

Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
Mun isälle kävi pari viikkoa sitten samoin.. melkein 3000? oli laseistaan+kehyksistään maksanut eikä sitten voinutkaan käyttää niitä.. iskälle tuli moniteholinssit eikä se nähnyt niillä ollenkaan kauas.. takaisin liikkeeseen se ne vei ja nyt täytyy sitten odotella uusia..

Voiko lasit todella maksaa 3000 e? Mielestäni monitehot saa kuitenkin noin 800 eurolla?

Yhteistyössä