silmä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulehtunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulehtunut

Vieras
Heip!

onko kenenkään vauvojen silmät/silmä ollut tulehtunut?vauva 6kk ja koko tämän 6kk silmä ollut ""tulehtunut"".silloin kun oli vastasyntynyt määrättiin tippoja.käytettiin ei auttanuta.lääkäri sanoi että kyynelkanava kiinni aukeaa viimeistään vuoden iässä.viimeksi 5kk neuvolassa täti määräsi taas silmätippoja eivät hän ne taaskaan auta.
onko jollain kokemuksia?olisi kiva jos saisi pikku hiljaa silmän kuntoon kun ei silmä punoita, mutta iho rikki silmän ympäriltä kun kaikkia valuu sitä kautta ulos.
 

Yhteistyössä