"Sikapiikin" ottaneet, kuinka paljon teillä on sairasteltu sen jälkeen?

Lapset on saaneet, kumpikaan ei ole ollut oikeastaan kertaakaan sen jälkeen kunnolla kipeänä. Ei yhtään korvatulehdusta, kerran ehkä molemmilla ollut päivän-pari kuumetta. Yksi vatsatauti. Normaalisti sairastelua siis, tai normaalia vähemmän. Toinen sai tutkimusrokotteen, toinen rokotusohjelman mukaisen.

Itse en ole ottanut, ja on ollut monia sairastumisia vuoden sisällä. Pari kertaa tulehduksia kurkussa, korvatulehdus, kuumeilua.

vieras
Syksyllä otettiin ja molemmilla lapsilla oli lähes tauoton nuha ja 4-5 korvatulehdusta talven aikana. Ja nyt kesälläkin oli korvatulehdukset, silmätulehdukset, yskää. Mielestäni enemmän kuin ennen.

Meillä sen piikin ottivat kaikki. En ole huomannut meidän sairastelleen sen enempää kuin normaalistikaan. Nyt lapset ovat olleet vuoronperään sairaina, mutta en usko kaikkialla riehuvan enteroviruksen tarttuvuustekijöihin vaikuttavan sen, onko possupiikitetty vai ei.

Foortti harmaana
Kaikki piiketetty: mä ja kuopus ekassa aallossa ( mä oon sairaalassa töissä/kuopuksella diabetes)
Esikoinen koulussa jonkun kk sen jälkeen, mies joulukuussa ja jos totta puhuttaan, niin TOSI vähän ollaan sairasteltu.
Kurkku kipeänä, nuhaa, ääni maassa maksimissaan joskus =)

poks
yks ripulitauti, oksennustauti ja poskiontelontulehdus. koko perheelle tuli nuo taudit ja meidän perheessä vaan lapset on rokotettu joten nuo sairastelut ei liity rokotteeseen lainkaan...

maria
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Ei sen kummempia kun ennenkään. Tirppa on ollu entistä vähemmän kipee :D
Meillä myös näin :) Ja hyvä niin! Aiemmin meillä on ollut lapsilla oksennustauti kerran 2-3kuukaudessa. Sit yskää, nuhaa, kuumeilua. Angiinaa ja korvatulehduksia. Nyt on ollut piiiitkän piiiitkä tauko kaikesta kipuilusta.
Paitsi mun migreenit ja yks rintatulehdus :( tosin lapsille vaan piikit otettu.

Yhteistyössä