Ei yhtään olla sairasteltu, paitsi mies joka ei piikkiä ottanut. Mutta ei hänkään oo tainnu olla ku kerran kipeenä. Tytölle otettiin myös normaali influenssapiikki, kun on astmaatikko.
Ai joo ja mulla ja kuopuksella tottakai toi flunssapiikkikin.Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:Kaikki piiketetty: mä ja kuopus ekassa aallossa ( mä oon sairaalassa töissä/kuopuksella diabetes)
Esikoinen koulussa jonkun kk sen jälkeen, mies joulukuussa ja jos totta puhuttaan, niin TOSI vähän ollaan sairasteltu.
Kurkku kipeänä, nuhaa, ääni maassa maksimissaan joskus =)
Eihän siinä ollut kananmunaa, ainakin osaston lääkäri sitä tutki ja totesi potilaalle näin =OAlkuperäinen kirjoittaja minä:Otettiin kaikki muut paitsi mies (hällä on kananmuna allergia ja ei siksi uskaltanut/halunnut ottaa)
KAIKKI muut ovat olleet siitä lähtien terveitä paitsi tuo mies jolla taitaa olla kolma flunssa muiden vatsatautien lisäksi nyt menossa
on vai miks ..tietääkö ihmiset???Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Ai joo ja meinaatteko ottaa influenssapiikin syksyllä, siinähän on nyt lisätty myös sikis? Meille ei oteta..
On, en tiedä miksi, enkä tiedä tietääkö ihmiset vai ei, nyt ainakin osa tietääAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:on vai miks ..tietääkö ihmiset???Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Ai joo ja meinaatteko ottaa influenssapiikin syksyllä, siinähän on nyt lisätty myös sikis? Meille ei oteta..
Nyt mäkin sen hokasin, eka talvi lasten syntymän jälkeen kun ei oo kertaakaan lääkäriä tarvittu =)Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Ei kertaakaan =)
jaa en mä tiiä mut ainakin tk:sta ne kehotti sairaalaan rokotukselle jos jotain sattuu ja siksi se oikeasti miehen osalta jäi kun ei saanu aikaseksi sinne mennäAlkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:Eihän siinä ollut kananmunaa, ainakin osaston lääkäri sitä tutki ja totesi potilaalle näin =OAlkuperäinen kirjoittaja minä:Otettiin kaikki muut paitsi mies (hällä on kananmuna allergia ja ei siksi uskaltanut/halunnut ottaa)
KAIKKI muut ovat olleet siitä lähtien terveitä paitsi tuo mies jolla taitaa olla kolma flunssa muiden vatsatautien lisäksi nyt menossa
Peesi. Poika ehti sairastaa SI:n eikä sitten otettu rokotusta, mutta terveenä sittemmin ollut hänkin.Alkuperäinen kirjoittaja :):Piikki otettu. Terveinä oltu.
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:On, en tiedä miksi, enkä tiedä tietääkö ihmiset vai ei, nyt ainakin osa tietääAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:on vai miks ..tietääkö ihmiset???Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Ai joo ja meinaatteko ottaa influenssapiikin syksyllä, siinähän on nyt lisätty myös sikis? Meille ei oteta..