"Sikapiikin" ottaneet, kuinka paljon teillä on sairasteltu sen jälkeen?

Foortti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:
Kaikki piiketetty: mä ja kuopus ekassa aallossa ( mä oon sairaalassa töissä/kuopuksella diabetes)
Esikoinen koulussa jonkun kk sen jälkeen, mies joulukuussa ja jos totta puhuttaan, niin TOSI vähän ollaan sairasteltu.
Kurkku kipeänä, nuhaa, ääni maassa maksimissaan joskus =)
Ai joo ja mulla ja kuopuksella tottakai toi flunssapiikkikin.

minä
Otettiin kaikki muut paitsi mies (hällä on kananmuna allergia ja ei siksi uskaltanut/halunnut ottaa)
KAIKKI muut ovat olleet siitä lähtien terveitä paitsi tuo mies jolla taitaa olla kolma flunssa muiden vatsatautien lisäksi nyt menossa

Foortti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Otettiin kaikki muut paitsi mies (hällä on kananmuna allergia ja ei siksi uskaltanut/halunnut ottaa)
KAIKKI muut ovat olleet siitä lähtien terveitä paitsi tuo mies jolla taitaa olla kolma flunssa muiden vatsatautien lisäksi nyt menossa
Eihän siinä ollut kananmunaa, ainakin osaston lääkäri sitä tutki ja totesi potilaalle näin =O

minä
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Eihän siinä ollut kananmunaa, ainakin osaston lääkäri sitä tutki ja totesi potilaalle näin =O
jaa en mä tiiä mut ainakin tk:sta ne kehotti sairaalaan rokotukselle jos jotain sattuu ja siksi se oikeasti miehen osalta jäi kun ei saanu aikaseksi sinne mennä

Elli Epätoivo
Meillä rokotettu minä ja kaks lasta ja miestä ei rokotettu. Jotain pientä flunssaa on ollut mitä ennenkin, ei mitään miks ois pitäny lääkärillä edes käydä, paitsi pojalla pari kertaa silmätulehdus, mitä ollut välillä ennen sikapiikkiäkin.

nellustiina: en muista missä se uudempi uutinen on, mutta tässä ainakin yks http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=8568/type=1 ja Australiassa sitä on käytetty - tosin hyllytetty nyt joksikin aikaa kun alle 5-vuotiaille siitä tuli niin paljon oireita. Löytyy varmaan googlella.

Ai tässä oli niistä kouristuksista http://www.telegraph.co.uk/health/healthnews/7918351/Flu-jab-linked-to-fits-in-under-fives-officials.html

mom
Meillä vain perheen iskä on rokottamatta (ei ole kuulemma ehtinyt käydä piikillä). Ei mitään sen suurempia olla sairasteltu. Ny keväällä oli joku oksennustautiepidemia. Lasten isä (siis tämä rokottamaton) oksensi ja sairasti kaikkein rankimmin. Minä joka siivosin ykät ja ripulit en sairastunu ollenkaan, eikä myöskään perheen 4v ja 10v. Meillä on 6 lasta.

En siis ole huomannu mitään erikoista sairastamisissa, enkä kyllä sellaiseen ole koko aikana uskonutkaan (että sikapiikki aiheuttais jotain ylimääräistä)

Yhteistyössä