Mm :'( Mun veli on 9v.asunut tossa perheessä kolmisen vuotta,alkuun tuntu et kaikki oli ok,ikävä vain kova.. Mut nyt pidempään ollut jo jotenki outoa touhua.. Äiti osti pojalleen oman kännykän ja prepaid-liittymän joululahjaksi,jotta voivat pitää yhteyttä. Puhelin otettiin pois. Veli saa sen käyttöönsä perjantaisin klo:16-17!!Tuon tunnin aikana,äiti ja me kolme siskoa soitetaan hälle.Jokainen kysyy kuulumiset ym.varmaan aika samoja asioita.. Syy tohon puhelintuntiin on kuulema se,että heidän perheen ohjelmat menee sekaisin jos yks lässyttää puhelimessa mielin määrin. Sosku hyväksyi tämän. Sijaisperheen äiti haukkuu veljelleni meidän äitiä jatkuvasti. "höpöhöpö sillä varaa mihinkään ole"ja kerran:"se missään palvelutalolla voi töissä olla,korkeintaan siivoojana,se on valehdellut sulle"jne jne..
Äitin ostamat vaatteet se akka haukkuu. Tietyistä asioista sanovat veljelleni et jos kerrot tästä et koskaan enää näe äitiäs jne..Näitä asioita on esitetty soskussa ja se ämmä vaan kiertelee ja kaartelee:no eihän nyt noin sais sanoo ym. Viime pe kun soitin veljelle se itki puhelimessa et "Leena"ei anna mulle laturia ja akku loppuu ihan just,ei me voida puhua jne..lopulta puhelu katkesi..Soitin äidille ja pyysin häntä soittamaan "Leenalle".Äiti oli kysynyt vain että mihin aikaan me voidaan sitten soittaa Tommylle,jos nyt ei voi puhua?"Leena oli huutanut puhelimeen:-Tossahan se laturi on nyt pöydällä!Ja lyönyt äidille luurin korvaan. Tänään veli oli vihainen mulle asiasta,koska sijaisvanhemmat olivat suuttuneet hälle tapahtuneesta ja kumpikin huutaneet kurkkusuorana. Äidiltä kuulin piiskaamisesta... :'( :'( :'(