Verolaput tuli, palautusta tiedossa himpan päälle 200 euroa
Tää pelastaa paljon, jouluakin ajatellen. Jokseenkin tiukalla mennään loppuvuosi...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:Onneks olkoon! =) Mulle ei oo mitään tietoa vieläkään saapunut... :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mäpä saan takas 800 egeeOn joulu pelastettu ku täs aika tiukila ollaan... Tosin viimevuonna ois päässy helpommalla ku ois älynny käyä pienentää veroprosenttia, mutta tyhmä mikä tyhmä kun ei älyä! Mutta toisaalta kiva summa tuo kerralla on saaha...
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:juu.. saadaan 500 e yhteensä, mut kelan mätkyt syö ne saman tein :'(
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mulle tuli n 3000e mätkyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mulle tuli n 3000e mätkyt.
Hups... Kuin silleen?
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mulle tuli n 3000e mätkyt.
Hups... Kuin silleen?
Yrittäjä on kiva ollatai ainakin verottaja tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:sehän on ku rahaa laittas säästöön, ku pitää veroprosentin korkeana. näin saa aina takas. mää saan nyt 242 ja jotain ja ens vuonna tiän, että saan aika paljon, ku edelleen sama vero% ku töissä vaikka oon mamalomalla. säästäminen on mukavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mulle tuli n 3000e mätkyt.
Hups... Kuin silleen?
Yrittäjä on kiva ollatai ainakin verottaja tykkää
Höpsis, jos yrittäjä maksaa liian vähän veroja ei se ole verottajan vika vaan yrittäjän.