Siis voi argh!! *repii hiuksia päästään*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pärkele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pärkele

Vieras
Kellään muulla ei voi olla tämmöistä ongelmaa!!

Eskarilainen ja tokaluokkalainen herää jo aamulla klo 6.30 -aivan sama mihin aikaan illalla ne laittaa nukkumaan. Ja klo 7 eteenpäin ne kinuaa jatkuvalla syötöllä ulos leikkimään!!!! Ei niitä' kiinnosta lastenohjelmat eikä mikään, heti vaan pitäis päästä ulos tai riehua ja huutaa ja tapella! Ja mä en ole vielä edes kunnolla herännyt!!!!!!

Mä muutan kohta jonnekin keskelle mettää noitten kanssa, jossa ei ole lähiasutusta ainakaan 10 kilsan säteellä. Sittenpä pääsisivät ulos hitto vaikka klo 06. aamulla.

!!!!!!

Ihanaa. Minä olen vähän kateellinen sinulle. Minulla lapset taas ei niin hinkua ulos ja ärsyttää aina vastaan hangoittelevia lapsia komentaa pihalle. Ehdottomasti muuttakaa rauhalliselle alueelle :)

Mä luovutan nyt. Menkööt pihalle. Sori vaan naapurit.
Mä olen tottunut jo siihen, että siitä hetkestä kun äidiksi tulin, mun nukkuminen on toisarvoista. Ja että siitä hetkestä eteenpäin ei puolta seiskaa pitempään ole saanut nukkua. Koulutus on tuottanut tulosta, niin että 13 vuoden äitiyden jälkeen mä en enää edes osaa nukkua puol seiskaa pitempään. Joten aikainen herääminen ei tuota tuskaa. Se tuottaa, että ekasta silmien aukaisusta lähtien pitää kuunnella kinuamista asiasta jos toisestakin.

I know.

Mulla oli nuo muksut kans sellaisia, etteivät millään osanneet kattoa telkkua, ja toiseksi eivät millään osanneet nukkua aamulla pitkään. Kerran kysyinkin, että miksi sitä pitää vapaapäivänä herätä niin varhain, niin totesivat, ettei silloin mene päivä hukkaan.

Lohdutuksena; kyl se muuttuu. Ainakin tuo ulosmeno... ylös nyt nousevat yhä ihan kohtuuajassa, nytkin tuolla palloilevat ihan pukeissa, mutta ulos saa jo patistaa ja telkku kyllä yleensä maittaa, ainakin nuoremmalle, vanhempi ei niinkään välitä.

Meillä samanlaista.
Kuuden-seittemän väliin kajahtaa huuto SAAKO HERÄTÄ JO!!!!!!

Siihen herää sit kaikki. Yleensä huutaja on toi ekaluokkainen joskus myös toi 5-v. Sit ne lähtee tekeen itteleen aamupalaa ja painuu ovesta ulos. Ja jättää ulkooven selälleen tälläkin hetkellä. Onneksi asutaan täällä korvessa ei niin ei häiritä muita.

Yhteistyössä