Siis uskooko porukka täällä oikeasti että Hullujen päivien T2H puku on sama kuin Plain Rain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi herranjestas tätä suomalaisten perisyntiä jälleen kerran. Kateellisia ollaan jos joku ostaa sitä tai tätä...

Ostakaa hyvät ihmiset mitä haluatte mutta hintojen ja merkkien puiminen on junttiuden ja lapsellisuuden huipentuma!

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en ikinä ole hulluilla päivillä käynyt, eikä ko. vaatemerkki ole mulle tuttu ETTÄ: Onko näitä Hullujen Päivien tuotteita vaan rajoitettu erä ja sitten tästä haalarista, että onko se kosteussuojattu?

Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en ikinä ole hulluilla päivillä käynyt, eikä ko. vaatemerkki ole mulle tuttu ETTÄ: Onko näitä Hullujen Päivien tuotteita vaan rajoitettu erä ja sitten tästä haalarista, että onko se kosteussuojattu?

Se ei ole haalari vaan kaksiosainen puku.
Ja tuo kyseinen puku viedään tangoista viimeistään klo 8.10 ke aamuna. Näin ainakin viime vuonna Helsingin keskustassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:

Se ei ole haalari vaan kaksiosainen puku.
Ja tuo kyseinen puku viedään tangoista viimeistään klo 8.10 ke aamuna. Näin ainakin viime vuonna Helsingin keskustassa.

Juu, niin olikin takki ja haalarit :) Kiitos vastauksesta :D

Oiskohan kesällä yksi vuotta täyttävällä käyttöä tuolle puvulle? Katselin joskus Plain rainien kokoja ja 80 näytti aika isolta, vaikka nyt käytössä oleva Reiman haalari onkin kokoa 80. Tuohon laatukysymykseen en ota kantaa, värit vaan houkuttelisi. Mietityttää vaan, että tuleeko tuollaista housupukua käytettyä näin pienellä ja oisko se sitten kokoa 74 vai 80. Ois sinne ihan hyvä mahtua vaikka fleeceä alle...

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Ei saa ostaa useampia reimatekkeja tai saatika vielä kalliimpaa tikettiä tai legoa. Tuo alesta hankkimani pojan talvivaate olisi tullut normihinnalla maksamaan yli 200e. Mutta kun kerrankin ostan halpaa, halvempaa kuin vaikkapa lassie, niin sekin on niin väärin. Mitähän sitä saa ostaa?

Onneksi mä meen vaan omani värisilmäni mukaan. Mutta mun etu tosin olisi, että jonossa ei oo liikaa muita...

legon välikausipuvut (unlimitex)on halvempia kuin reimatecit tai ticketit..samaa hintaa kuin jonathan tähdet....

Alkuperäinen kirjoittaja skeptikko:
Tää palsta saa mut tekemään pölhöyksiä. Laitoin kyselyn Stokalle, että mikä on puvun mallinimi ja -numero... Katsotaan vastaavatko??

:laugh: hyvä.

(mun pitäs tehdä töitä ja täällä vaan roikun seuraamassa eri aiheiden kiistelyjä..)

Tää palsta saa mut tekemään pölhöyksiä. Laitoin kyselyn Stokalle, että mikä on puvun mallinimi ja -numero... Katsotaan vastaavatko??

Tule sitten ilmoittelemaan mitä vastasivat. Minä en voi kun ihmetellä tätä 13? alennuksesta johtuvaa hysteriaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tule sitten ilmoittelemaan mitä vastasivat. Minä en voi kun ihmetellä tätä 13? alennuksesta johtuvaa hysteriaa.

Tunnustan etten jaksanut lukea koko ketjua läpi. Eli on siis jo tieto, että puvun alennus on 13e laskettuna normaalihinnasta... No joo. No onneksi poitsuni on jo pian 7v ja ei todellakaan käytä pinkkiä, oranssia ja turkoosia...

Tunnustan etten jaksanut lukea koko ketjua läpi. Eli on siis jo tieto, että puvun alennus on 13e laskettuna normaalihinnasta... No joo. No onneksi poitsuni on jo pian 7v ja ei todellakaan käytä pinkkiä, oranssia ja turkoosia...

Eikös siellä ole vihreäkin? Ainakin viime vuonna oli...

No miten on asiantuntijat; ostin tammikuussa stockkalta ticketin ruskean kaksiosaisen puvun kokoa 92cm, hintaa oli 89e tai 99e, mutta numerolaput on jo hukassa. Housut on korkeat henkselimallit, joissa on osaksi fleecevuori. Onko tää nyt se plain-puku? Materiaali kyllä on aika onnettoman ohutta, ostin puvun lähinnä sen ihanan värin ja mallin vuoksi. Kuraleikkejä se tuskin kestää.

*asiaan vihkitymätön*

Alkuperäinen kirjoittaja sipi&tylvesteri:
No miten on asiantuntijat; ostin tammikuussa stockkalta ticketin ruskean kaksiosaisen puvun kokoa 92cm, hintaa oli 89e tai 99e, mutta numerolaput on jo hukassa. Housut on korkeat henkselimallit, joissa on osaksi fleecevuori. Onko tää nyt se plain-puku? Materiaali kyllä on aika onnettoman ohutta, ostin puvun lähinnä sen ihanan värin ja mallin vuoksi. Kuraleikkejä se tuskin kestää.

*asiaan vihkitymätön*

Se on myös Plain Rain , mutta lisänä on se fleece.

*asiaan vihkitymätön*

Se on myös Plain Rain , mutta lisänä on se fleece.

jees ja hinta 78e =)

^juu, näin se olikin. ;-))) se takki on aikasta paksu fleecen kanssa. Mut meillä sataa vaan lunta,et...

mä just katoin ulos, et likka ehkä huomenna ekapäivää laittaa tänä keväänä sen fleeceversion kouluun... =)

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Ei saa ostaa useampia reimatekkeja tai saatika vielä kalliimpaa tikettiä tai legoa. Tuo alesta hankkimani pojan talvivaate olisi tullut normihinnalla maksamaan yli 200e. Mutta kun kerrankin ostan halpaa, halvempaa kuin vaikkapa lassie, niin sekin on niin väärin. Mitähän sitä saa ostaa?

Onneksi mä meen vaan omani värisilmäni mukaan. Mutta mun etu tosin olisi, että jonossa ei oo liikaa muita...

legon välikausipuvut (unlimitex)on halvempia kuin reimatecit tai ticketit..samaa hintaa kuin jonathan tähdet....

Ai onko, hyvä tietää? Toi toppapuku oli sen 170e ja minusta kyllä reimatecin tai ticketin kanssa samaa... Okei, tiketti oli kyllä vähän päälle 200e. Legotecciä se oli, mikä toi unlimitex on?

http://www.sundbaby.dk/shop/lego-wear-unlimitex-75891p.html
tän näköinen välikausihaalarina ja uutena oli samaa hintaa kuin jonathan tähdessä.. en vielä tiedä miten huono tai hyvä on mut pitää kokeilla kun legon vaatteista olen kuullut hyvää..

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
http://www.sundbaby.dk/shop/lego-wear-unlimitex-75891p.html
tän ostin ja uutena oli samaa hintaa kuin jonathan tähdessä.. en vielä tiedä miten huono tai hyvä on mut pitää kokeilla kun legon vaatteista olen kuullut hyvää..

Toi on aika leveetä mallia ja meidän laiheliinille aivan liian suuri. Kiva ja kestävä haalari varmastikkin.

Yhteistyössä