Mä oon ostanu muutamia ticketin ulkovaatteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
ja mun mielestä ne ei ole kovin kummoisia. Siis ovat kestäviä kyllä kankaan puolesta, mutta rumia ja mun mielestä haalarissa 2 vetoketjua on tosi hankala. Kaula-aukko on tosi iso, kaula on ihan paljaana, haalari ei suojaa yhtään. Plain Rain puku meni rikki alta aikayksikön eikä se mun mielestä kovin häävisti pitänyt vettä. Tälle talvelle ostin viime keväänä ticketin haalarin ja kuopuksella on ticketin vk haalari, mutta taitaa olla niin että jäävät viimeisiksi ko merkin vaatteiksi meillä. Ei ollu mun juttuni. Mietin vaan että mitähän sitä alkais ostamaan sen tilalle jatkossa. Reimatecci ei kestä kulutusta, lassie ei myöskään. eikä lassie pidä vettäkään. Onko kellään ehdottaa jotain merkkiä, onko nyt tullu mitään uusia merkkejä maailmalta jotka ois varteenotettavia vaihtoehtoja. Täällä oli yhdessä kaupassa sellasen merkkisiä ulkovaatteita kuin Wheat, onko siitä kellään kokemusta??

[QUOTE="mä";24769478]remu on hyvä merkki, me tykätty[/QUOTE]

Meillä on ollu paljon remun vaatteita ja oon kans tykänny. Niissä vaan toppavaatteiden toppaukset ohenee ja lässähtää äkkiä ja meillä ne menee puhki yhtä äkkiä kuin reimatec.

Mun mielestä kappahlissa myytävä proxtec on loistava =) Kestää tuulta, vettä, hylkii likaa. Jonathan on kans toiminu meillä paremmin ku hyvin ja on suunnilleen samaa hintaluokkaa ku toi proxtec ja samat ominaisuudet. Ja sit vielä Lennen active on kans toiminu =)
Tänä vuonna ostin ekaa kertaa ticketin plain raineja kolmelle ja kyllä meidän muksuilla kestäneet tosi hyvin, nuorimmalle ostin Lennen puvun ja tuolla se on kontannu metässä ja hiekalla ja puku näyttää vielä uudenveroselta.

On sulla ollut sitten huono tuuri haalarivalinnoissa.

Tiketillä on eri malleja, yhdellä ja kahdella vetoketjulla. Meillä on ollut seitsemällä lapsella käytössä kaiken merkkisiä ulkovaatteita (Reimatec, Lassie G-tech, Remu, Ticket, Jonathan, Motion´s jne) eikä yhdestäkään mitään huonoa sanottavaa.

Ostan sitä mikä hinnaltaan/väriltään miellyttää. Nyt uutena tulee tänä talvena kokeiluun Ciraftec ekaluokkalaiselle pojalle. Toppahousut maksoivat alle 30e.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä