J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Miten joku voi vieläkin kutsua somalia elukaksi, vaikka kuinka paljon ja kauan on kerrottu somalien rikastuttavan kulttuuriamme, eikä Suomi voi tulevaisuudessa tulla toimeen ilman heidän moniosaajuuttaan? Nyt pyydät julkisesti anteeksi ettei poliisi ja valkotakkiset sedät koputa ovelle ja vie mennessään.
Et varmaan oo tosissas!?!?![]()
Enkä mä sitä paitsi kutsunu elukaksi, vaan sanoin, että KÄYTTÄYTYY KUIN ELUKKA! Samaa olisin sanonu tässä tilanteessa, vaikka kyseessä olis ollu mikä tahansa lapsi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja järkytys:rikastuttaako ne tosissaan meijän kulttuuria he he ja heh....ei ainakaan meilläpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No jos olisin itse ollut näkemässä että lapseni olisi heitetty kalliolta alas niin varmaankin mitään ajattelematta olisin ottanut somalista niska-perse-otteen ja heittäny perästä.
Kuten myös.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No jos olisin itse ollut näkemässä että lapseni olisi heitetty kalliolta alas niin varmaankin mitään ajattelematta olisin ottanut somalista niska-perse-otteen ja heittäny perästä.
Kuten myös.
Tämän jälkeen poliisi olisi vienyt niska-perse-otteella mamman laitokselle kuulusteluihin lapsen pahoinpitelystä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No jos olisin itse ollut näkemässä että lapseni olisi heitetty kalliolta alas niin varmaankin mitään ajattelematta olisin ottanut somalista niska-perse-otteen ja heittäny perästä.
Kuten myös.
Tämän jälkeen poliisi olisi vienyt niska-perse-otteella mamman laitokselle kuulusteluihin lapsen pahoinpitelystä.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:että tästäkin ketjusta tuli yleistysketju..entäs,kun suomalainen lapsi kiusaa,itse olen nuorena ( murkkuikäisenä ) saanut iskuja,potkuja ja jopa viilletty avaimella naamaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:että tästäkin ketjusta tuli yleistysketju..entäs,kun suomalainen lapsi kiusaa,itse olen nuorena ( murkkuikäisenä ) saanut iskuja,potkuja ja jopa viilletty avaimella naamaan..
joo ja onneksi en ole niin ahdasmielinen ja ennakkoluuloinen kuin sinä!katos,kun se rakkaus ei katso sitä ihon väriä..Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:että tästäkin ketjusta tuli yleistysketju..entäs,kun suomalainen lapsi kiusaa,itse olen nuorena ( murkkuikäisenä ) saanut iskuja,potkuja ja jopa viilletty avaimella naamaan..
No ilmankos sinä olet sitten löytänyt rikastuttajan puolisoksesi.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:joo ja onneksi en ole niin ahdasmielinen ja ennakkoluuloinen kuin sinä!katos,kun se rakkaus ei katso sitä ihon väriä..Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:että tästäkin ketjusta tuli yleistysketju..entäs,kun suomalainen lapsi kiusaa,itse olen nuorena ( murkkuikäisenä ) saanut iskuja,potkuja ja jopa viilletty avaimella naamaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:että tästäkin ketjusta tuli yleistysketju..entäs,kun suomalainen lapsi kiusaa,itse olen nuorena ( murkkuikäisenä ) saanut iskuja,potkuja ja jopa viilletty avaimella naamaan..
Minä viittasin vastauksessa tilanteeseen ja niihin ketkä siinä silloin olivat.
Sama vaikka olisi ollut valkolainen tai vaikka vihreä niin olisi kärähtänyt minulla kiinni.
en tiedä millä kriteerein sä rakastut,mutta kyllä mulle luonne on aika tärkeä..Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:joo ja onneksi en ole niin ahdasmielinen ja ennakkoluuloinen kuin sinä!katos,kun se rakkaus ei katso sitä ihon väriä..Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:että tästäkin ketjusta tuli yleistysketju..entäs,kun suomalainen lapsi kiusaa,itse olen nuorena ( murkkuikäisenä ) saanut iskuja,potkuja ja jopa viilletty avaimella naamaan..
No mitäs se rakkaus sitten katsoo?;-)
Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:Tosi hirveätä! Toivottavasti edes rikosilmoitus auttaisi asiaan, ennen kuin jotain vielä kauheampaa tapahtuu. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:en tiedä millä kriteerein sä rakastut,mutta kyllä mulle luonne on aika tärkeä..Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:joo ja onneksi en ole niin ahdasmielinen ja ennakkoluuloinen kuin sinä!katos,kun se rakkaus ei katso sitä ihon väriä..Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:että tästäkin ketjusta tuli yleistysketju..entäs,kun suomalainen lapsi kiusaa,itse olen nuorena ( murkkuikäisenä ) saanut iskuja,potkuja ja jopa viilletty avaimella naamaan..
No mitäs se rakkaus sitten katsoo?;-)
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Joo niin on! Pikkuveli 13v on nyt seiskalla..
Niin se kerto että jotkut pojat ottaa välitunnilla siellä näitä "pienimpiä ja heikoimpia kiinni" kaappaavat syliin, levittäävät haarat, ottaavat vauhtia ja vetävät sen vauhdilla johonkin valopylvääseen :kieh: :kieh: :kieh:
Ja joku saatanan nulikka oli käyny veljeen käsiks ja yrittäny repii sen korviksen pois..
Tekis mieli käydä siellä koululla ojentamassa noita nykyajan penskoja!
Vapaan kasvatuksen helmet, tervetuloa tulevaisuus! :kieh: :kieh: