Kyllä jotkut lapset on nykyään AIVAN MIELISAIRAITA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miimiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Miten joku voi vieläkin kutsua somalia elukaksi, vaikka kuinka paljon ja kauan on kerrottu somalien rikastuttavan kulttuuriamme, eikä Suomi voi tulevaisuudessa tulla toimeen ilman heidän moniosaajuuttaan? Nyt pyydät julkisesti anteeksi ettei poliisi ja valkotakkiset sedät koputa ovelle ja vie mennessään.

Et varmaan oo tosissas!?!? :o
Enkä mä sitä paitsi kutsunu elukaksi, vaan sanoin, että KÄYTTÄYTYY KUIN ELUKKA! Samaa olisin sanonu tässä tilanteessa, vaikka kyseessä olis ollu mikä tahansa lapsi ;)

Mutta virallinen Suomi on samaa mieltä kuin kirjoitukseni. Eihän tollaseen paskaan usko kuin tosimonikulttuuriuskovaisethörhöt. Mut kyllähän heitäkin riittää.

:o
joo: joissakin on "jotakin" ihan jo lapsena - mutta kylläkin ihan kulttuuriin, kansallisuuteen ja sukupuoleen katsomatta - ja tuskin ap:n pääpointti oli se, että lapsi oli somali :whistle:

Pistäis vihaks, mutta ennenkaikkea vanhempia kohtaan, jos eivät yhtään välitä? Voi tosin olla, että jotkut 10-v. on jo sellasia, että ei tosissaan välitä siitä mitä vanhempansa sanovat, karkailevat jne.

Hyvä, että lapsi on kunnossa ja että rikosilmoitus on tehty! Joskus sitä on ihan oikeesti tullu mietittyä, että millä sitä uskaltaa noita lapsia tähän maailmaan tehdä :(

siis :o :o :o :o aivan sama mitä rotua on kyseinen lapsi ollu mutta helevetti jos miun lapselle nuin tekis niin lentäs ite perässä! |O ja vanhemmat kans!

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No jos olisin itse ollut näkemässä että lapseni olisi heitetty kalliolta alas niin varmaankin mitään ajattelematta olisin ottanut somalista niska-perse-otteen ja heittäny perästä.

Kuten myös.

Tämän jälkeen poliisi olisi vienyt niska-perse-otteella mamman laitokselle kuulusteluihin lapsen pahoinpitelystä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos olisin itse ollut näkemässä että lapseni olisi heitetty kalliolta alas niin varmaankin mitään ajattelematta olisin ottanut somalista niska-perse-otteen ja heittäny perästä.

Kuten myös.

Tämän jälkeen poliisi olisi vienyt niska-perse-otteella mamman laitokselle kuulusteluihin lapsen pahoinpitelystä.

Totta. Näin se meidän yhteiskuntamme toimii. Tuomio olisi tullut pahoinpitelystä ja raskauttavana tekijänä olisi ollut kajoaminen tulevien eläkkeittemme maksajaan.

Tais poika treenata tulevaisuuttaan varten. Suomessa ja Ruotsissa on tää kansallisuus todennut et kunniamurhat on kätevää suorittaa viskomalla akat parvekkeelta alas. Nää tapaukset on pitkän aikaa tilastoitu onnettomuuksina. Sitten kun alkoi olemaan samalla seudulla useampiakin "onnettomuuksia" niin alkoi onneksi poliisikin kiinnostumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kuten myös.

Sittenpähän olisi vienyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
että tästäkin ketjusta tuli yleistysketju..entäs,kun suomalainen lapsi kiusaa,itse olen nuorena ( murkkuikäisenä ) saanut iskuja,potkuja ja jopa viilletty avaimella naamaan..

No ilmankos sinä olet sitten löytänyt rikastuttajan puolisoksesi.

että tästäkin ketjusta tuli yleistysketju..entäs,kun suomalainen lapsi kiusaa,itse olen nuorena ( murkkuikäisenä ) saanut iskuja,potkuja ja jopa viilletty avaimella naamaan..

Minä viittasin vastauksessa tilanteeseen ja niihin ketkä siinä silloin olivat.
Sama vaikka olisi ollut valkolainen tai vaikka vihreä niin olisi kärähtänyt minulla kiinni.

joo ja onneksi en ole niin ahdasmielinen ja ennakkoluuloinen kuin sinä!katos,kun se rakkaus ei katso sitä ihon väriä..

joo ja onneksi en ole niin ahdasmielinen ja ennakkoluuloinen kuin sinä!katos,kun se rakkaus ei katso sitä ihon väriä..

No mitäs se rakkaus sitten katsoo?;-)

Minä viittasin vastauksessa tilanteeseen ja niihin ketkä siinä silloin olivat.
Sama vaikka olisi ollut valkolainen tai vaikka vihreä niin olisi kärähtänyt minulla kiinni.

en tarkottanukkaan sua vaan noita paria vierasta..

Joo niin on! Pikkuveli 13v on nyt seiskalla..
Niin se kerto että jotkut pojat ottaa välitunnilla siellä näitä "pienimpiä ja heikoimpia kiinni" kaappaavat syliin, levittäävät haarat, ottaavat vauhtia ja vetävät sen vauhdilla johonkin valopylvääseen :kieh: :kieh: :kieh:
Ja joku saatanan nulikka oli käyny veljeen käsiks ja yrittäny repii sen korviksen pois..
Tekis mieli käydä siellä koululla ojentamassa noita nykyajan penskoja!
Vapaan kasvatuksen helmet, tervetuloa tulevaisuus! :kieh: :kieh:

en tiedä millä kriteerein sä rakastut,mutta kyllä mulle luonne on aika tärkeä..

Meidän likkaa heitteli naapurin tytöt kiville viime kesänä. Sain raivarin ja menin naapuriin karjumaan asiasta. Sieltä ne tytöt tuli sit kiltisti pyytämään anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:
Tosi hirveätä! Toivottavasti edes rikosilmoitus auttaisi asiaan, ennen kuin jotain vielä kauheampaa tapahtuu. :ashamed:

ei mitään vaikutusta. Vanha meno jatkuu. Ja koska kyseessä oli vielä rikastuttaja, niin saattaapi tyttö saada koko rikastuttajan suvun kimppuunsa, eikä poliisi voi asialle yhtään mitään.

en tiedä millä kriteerein sä rakastut,mutta kyllä mulle luonne on aika tärkeä..

No hyvä että sulle on luonne niin tärkeä. Yritä pärjäillä...

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Joo niin on! Pikkuveli 13v on nyt seiskalla..
Niin se kerto että jotkut pojat ottaa välitunnilla siellä näitä "pienimpiä ja heikoimpia kiinni" kaappaavat syliin, levittäävät haarat, ottaavat vauhtia ja vetävät sen vauhdilla johonkin valopylvääseen :kieh: :kieh: :kieh:
Ja joku saatanan nulikka oli käyny veljeen käsiks ja yrittäny repii sen korviksen pois..
Tekis mieli käydä siellä koululla ojentamassa noita nykyajan penskoja!
Vapaan kasvatuksen helmet, tervetuloa tulevaisuus! :kieh: :kieh:

:o :kieh: |O :headwall:

Mun ukko olisi taatusti mennyt kiusaajan ovelle pippurisumutteen ja pesismailan kanssa, oli väri mikä tahansa. Mä olisin mennyt kyttikselle ja nostanut sellaisen metakan jos olisi vaan nyökytelty ja sanottu että katsotaan mitä voi tehdä. Samalla tavalla olisi tullut tiukka keskustelu koulun kanssa, välitunneillahan on oltava pihavalvonta.

Mua on kyllä kiusattu koulussa, siis pari vuotta ylemmällä luokalla ollut poika vaan tuli välkällä ja iski mun pään kiveen niin että sain aivotärähdyksen, ja koskaan en ollut edes poikaa nähnyt aiemmin. Yläasteella meni mopotus vähän käsistä ylempiluokkalaisilla, tuli kymmenen kimmaa ja nosti mut ilmaan, pitivät kiinni kun muutamat potki ja hakkasi ja sylki. Ei ollut koulu kivaa ei.

Mutta voi jeesus jos joku mun likkaan koskee! Sama juttu jos mun likka koskee johonkuhun muuhun. Ei kyllä hyvä heilu. Terveisin koti-, ja kouluväkivaltaa kokenut.

Yhteistyössä