Siis uskooko porukka täällä oikeasti että Hullujen päivien T2H puku on sama kuin Plain Rain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen siis ostanut lapsille ruskean ja t.sinisen (navy) Ticket to Heaven Plain rain puvut ja noissa hintalapuissa molemmissa on pidemmät mallien tuotenumerot.
2uhmiix.jpg

Tuo 6-numeroinen olikin mallia w fleece, mutta toi 9-numeroinen fleecetön malli mikä maksaa normaalisti sen 43 ?.

Alkuperäinen kirjoittaja kuvan laittanut:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Olisikos kuvaa vielä vanhasta plain rainista? Noi kuitenkin on vanhaa mallia? Voisin illalla verrata omaan lappuuni...

Siis nää on nyt keväällä ostettu. siis uutta mallia.

Joo. Mä vaan luulen, että noi hullujen päivien satsit on vanhaa erää (ainakin värit on eri kuin tänä keväänä), joten viime vuotista olisin verrannut. Ja mulla on viime vuodelta kanssa toi hullujen päivien puku. Tosin hyvin harva noi tositteet vuotta säilyttää :laugh:

Lappu oli erilainen viime vuonna. Tuo on samaa tyyliä, kuin munkin tän talven toppavaatteissa.

Hei mitä väliä mikä malli se on?
Loistava puku ja pitää hyvin vettä. Siinä kai ne tärkeimmät...

Ja KKK:lle kysymys: miten yksivärinen hyvin simppeli puku voi olla ruma? Ymmärrän, jos esim. värikkäät Reimatecit tai Molon sateenkaaripuvut ovat jonkun mielestä rumia, mutta miten tuollainen peruspuku voi sinusta olla ruma...?

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:

Ja KKK:lle kysymys: miten yksivärinen hyvin simppeli puku voi olla ruma? Ymmärrän, jos esim. värikkäät Reimatecit tai Molon sateenkaaripuvut ovat jonkun mielestä rumia, mutta miten tuollainen peruspuku voi sinusta olla ruma...?

Miksi sen puvun pitäisi olla mun mielestä hieno? En tykkää, ruma puku mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Miksi sen puvun pitäisi olla mun mielestä hieno? En tykkää, ruma puku mun mielestä.

Mutta kai siihen joku syy kumminkin on että on ruma...? Onko vika merkissä vai missä?

Mutta kai siihen joku syy kumminkin on että on ruma...? Onko vika merkissä vai missä?

Pliisu, mitään sanomattoman näköinen puku, merkki on sivuseikka.

millainen on sellainen asu, joka sanoo sulle jotain?? ainakin on väriä ja reippautta!! eikä tummansinistä ja tummanpunaista iänikuista...

:laugh: Mä kun olen kuullut, yleensä, että värit on liian räväköitä noissa. No millainen sitten on mainio puku, mikä tekee puvusta kivan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
millainen on sellainen asu, joka sanoo sulle jotain?? ainakin on väriä ja reippautta!! eikä tummansinistä ja tummanpunaista iänikuista...

Se Reiman raitahaalari on mahtava.

colour_pic.php

joo, niin miustakin, mutta kun ei sitä saa mein lapsen koossa :kieh:
eli etsipä kivaa persoonallista puettavaa koossa 128cm?

Se Reiman raitahaalari on mahtava.

colour_pic.php

Kyseinen haalari on Lari Reimatec 137 jossa vesipilari on 5000mm ja kulutuksenkesto 10.000 hinta 89? saman hintaisia Reimateccejä on myynnissä paremmalla vesipilarilla ja kulutuksen kestolla. Mä en tiennyt että Reimateccejä on erilaisia. Siis luulin että kaikki tecit pitävät saman verran vettä jne ....

joo, niin miustakin, mutta kun ei sitä saa mein lapsen koossa :kieh:
eli etsipä kivaa persoonallista puettavaa koossa 128cm?

Ööö.. etsi itse? :o

that's my point!! niitä ei ole!! tai vielä isommalle? 140senttisiä ulkohousuja on olemassa vain mustia, harmaita tai ruskeita! onpa pirteää!!

Löytyykö täältä ketään, joka olisi ostanut hullujen päivien T2H puvun viime vuonna? Kannattaako semmoista ostaa? Tarvitsisin tytölle kakkospuvuksi jotakin ja ajattelin olisko tuo hyvä hankinta. Kestääkö se minä verran kulutusta ja kosteutta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö nuo hullujen päivien tarjousreimat sun muut merkit ole aina niitä stockalle vartavasten tehtyjä halpiseriä? siis eivät missään määrin sitä tasoa mitä ne normaalituotteet täydellä hinnalla, kunhan vaan merkkilappu on ympätty tavistuotteeseen.

Juurikin näin.. ei ole tullut enää vuosiin ostettua hulluilta päiviltä vaatetta. sekundaa myynnissä. Kosmetiikkaa yms tulee nykyään ostettua.

Stoccan puvuissa on vesipilariarvo 3000, joten ei ole se oikea plain rain. Onko saumatkaan teipattu?

Ei taida olla saumat teipattu, jos oikein muistan viime vuoden hulluilta päiviltä. Ja oikeassa Plain Rainissa vesipilariarvo on 5000.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

:laugh: Mä kun olen kuullut, yleensä, että värit on liian räväköitä noissa. No millainen sitten on mainio puku, mikä tekee puvusta kivan?

Tätä minäkin ajattelin kun kysyin. Että yleensä sanotaan noista puvuista, että värit ovat liian räikeitä: pinkki, oranssi, turkoosi ja vihreä. Harvoin kuulee, että on "mitään sanomattoman näköinen". Mutta tuo Reiman haalari on kyllä kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja en viitsisi turhaan lähteä:
Löytyykö täältä ketään, joka olisi ostanut hullujen päivien T2H puvun viime vuonna? Kannattaako semmoista ostaa? Tarvitsisin tytölle kakkospuvuksi jotakin ja ajattelin olisko tuo hyvä hankinta. Kestääkö se minä verran kulutusta ja kosteutta?

Meillä on se. Kuten sanoin, mahtavan hyvä hinta-laatusuhde. Taidan hakea uuden tänäkin vuonna.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
eikö nuo hullujen päivien tarjousreimat sun muut merkit ole aina niitä stockalle vartavasten tehtyjä halpiseriä? siis eivät missään määrin sitä tasoa mitä ne normaalituotteet täydellä hinnalla, kunhan vaan merkkilappu on ympätty tavistuotteeseen.

Juurikin näin.. ei ole tullut enää vuosiin ostettua hulluilta päiviltä vaatetta. sekundaa myynnissä. Kosmetiikkaa yms tulee nykyään ostettua.

Aivan oikein. Noikaan Ticketin puvut Hulluilla Päivillä ei ole samoja kuin ne mitkä maksavat 43 ?. Vaikka täällä iso osa kuvitteleekin saavansa tuolla hinnalla oikean Plain Rain - puvun Ticketiltä. Joillekin ei vain mene jakeluun että jos jo mainoksessa sanotaan puvun olevan ulkoiluasu eikä Plain Rain. Ja kertoohan puvun mallinumerokin että puku on eri laatua, jos kerran oikeassa Plain Rainissa on 9-numeroinen mallinumerosarja ja Hullujen päivien puvussa taas kolminumeroinen. Lisäksi samaan aikaan on myynnissä niitä 43? maksavia Plain raineja.

Yhteistyössä